Ben mijn blog hier begonnen met een black sunday, nou gisteren was het er weer een om zo snel mogelijk te vergeten.
Was begonnen met 7$ fifty fifty's, speelde 4 x 9 tafels. Ik kreeg zulke suckouts dat ik weer eens een keertje on tilt was. 70 $ down in amper 36 spelletjes, dan moet het al 100 % tegen zitten. Heb er mijn laatste sessie wel een paar verloren doordat ik on tilt was en ben dan slim genoeg om er dadelijk mee te stoppen.
Heb er dan maar weer een toernooidag van gemaakt. Eerst wat qualies gespeeld voor storm, big 5.5, big 11, big 22 en red spade. Was nou ook niet wat je een mega succes zou noemen. Kon me wel plaatsen voor big 5.5, big 22 en storm. Voor red spade had ik de vorige dagen al 2 ticketjes geshipt maar er kwam er geen meer bij.
Big 5.5 ging het aanvankelijk zeer goed, heb lang zo rond 200-300 ste gestaan. Eens itm moet je er vol voor gaan, want die payout structuur suckt echt wel met meer dan 1000 plaatsen de laagste prijs. Verloor op het einde met AA...... en kreeg een minicash van 10 $.
Big 22 ging het in het begin ook niet slecht, maar kwam dan in een setup terecht KK v AA v AK en exit.
Storm ging het aanvankelijk goed. Stond 800ste of zo toen ik AA kreeg en ook nog eens preflop de chips er in kreeg..... Maar verloor v AJ, J op flop en river. Twee spelletjes later kreeg ik QQ en was all in v AT. Villain kreeg dan A op river. Weer minicash 15 $.
Red Spade ging het eerst ook goed, maar liep dan een keertje tegen AA aan. Was daarna weer wat on tilt door die suckouts in de storm en verloor all in AK v JTs.
Verder kon ik geen enkel ander toernooi cashen. Alles bij elkaar kostte die toernooidag me nog eens ongeveer 80 $. Was dus een dagje van -150 $ ♠_cry: .
MAAR
Heb eigenlijk verder wel een leuke week gehad. Even een overzicht:
7 $ fifty fifty's: vooral erg slecht op het einde, - saldo
2 $ 180 mans: 17 gespeeld, 1 geshipt 1 x 5de verder geen cash, + saldo
MTT: paar keer tamelijk diep geraakt, zie postings hier boven, + saldo
Belgian golden league: 2/7 gecasht, 1 final table (9)
Nieuwe br: 461 $ (+116 $)
Had veel beter kunnen zijn als ik gisteren niet zo een slechte dag had maar ja, als ik de blogs zo eens doorneem, heeft iedereen zo wel zijn ups en downs. We zullen maar tevreden zijn met een positief weeksaldo. Het gaat dan wel niet zo snel als ik gehoopt had, maar blijf toch omhoog gaan.
Planning deze week:
Pokerstars heeft weer maar eens mijn planning gewijzigd. Waren het vorige week cashgames vanwege de milestones, dan zijn het deze week SNG 7 $ fifty fifty's vanwege die vip actie. Moet maar 750 fpp halen voor platinum status en daar ga ik maar eens werk van maken.
Was eerst van plan om deze week geen fifty's te spelen omdat het vorige week zo slecht ging.
Verder wat 180 mans 2.2, micro MTT, low MTT via quali en belgian golden league.
Hoop dat het voor iedereen weer een mooie pokerweek wordt en breng volgende maandag weer verslag uit.