Had deze week pas gemerkt dat er op pokerstars freeroll qualifiers waren voor het BPS Blankenberge main event.
Meedoen dacht ik zo want was dit jaar al eens runner up in de weekfinale voor BPS Namen, wat me toen toch nog 100 euro opbracht.
Had geopteerd voor de 1FPP rebuy qualifier omdat hier 27 entries gegeven werden voor de weekfinale. Kon me zeer makkelijk qualificeren via dit donkfestijn.
Gisteren speelde ik dan de weekfinale met 270 spelers. Prijzenpot bestond uit 1 ticket voor BPS main event twv 800 euro + 440 euro voor de 17 volgende spelers. Begon vrij goed maar ging dan toch bijna broke, om vervolgens weer mooi op te bouwen.
Op de bubble ging het er aan alle tafels vrij tight aan toe en het duurde maar liefst 40 minuten voor er uiteindelijk eentje begaf. Op dat ogenblik stond ik zowat on average.
Ik bereikte de final table als 6de. Zag het aantal concurrenten heel langzaam slinken. Was heel actief, samen met nog een andere speler, en kon mijn stack stelselmatig uitbouwen.
Uiteindelijk bleven we nog met 3 over maar ik had wel de kleinste chipstack. Spelen om te winnen was de enige optie want eerste prijs was ticket van 800 euro, 2de 100 euro en derde 70 euro. Ik slaagde er in om mijn opponenten steeds maar weer onder druk te zetten en uiteindelijk had ik dan chiplead.
Ik kreeg dan KK en tot mijn verbazing gingen mijn 2 tegenstrevers all in. Shoven dan maar en hopen dat mijn hand stand houdt..... En dat deed ze, er kwam ditmaal zelfs geen heads up aan te pas.
Zou mijn eerste live event ooit worden. Maar overweeg toch nog om aan pokerstars te vragen of ik kan unregistreren en het cash equivalent kan ontvangen. Gaat tenslotte toch over meer dan 1100 $ en dit zou mij op het vlak van online poker veel verder kunnen helpen.
PokerStars No-Limit Hold'em, 0 Tournament, 5000/10000 Blinds 1000 Ante (3 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com
saw flop | saw showdown
Hero (Button) (t357494)
SB (t121833)
BB (t330673)
Hero's M: 19.86
Preflop: Hero is Button with K
, K
Hero bets t20000, SB raises to t120833 (All-In), BB raises to t329673 (All-In), Hero calls t309673
Flop: (t783179) 8
, 3
, 5
(3 players, 2 all-in)
Turn: (t783179) 9
(3 players, 2 all-in)
River: (t783179) 7
(3 players, 2 all-in)
Total pot: t783179
Results:
Hero had K
, K