Start ik ook eens een blogje en maakt ik de titel negatief :). Ga deze waarschijnlijk wel snel aanpassen in ILTG - going 50/50.
Negatieve titel omdat de sunday majors gisteren een catastrofe waren. Had voor ongeveer 175 $ aan qualies tickets gewonnen voor kick-off warm up storm sunday million en second chance. Onwaarschijnlijk hoe vlot ik die qualies won maar nog onwaarschijnlijker hoe slecht het ging in de toernooien zelf.
- tiltmoment 1: de kickof
Was nog vrij vroeg in het spel toen ik een 3BB raise callde op BB met AJ. Flop kon niet beter zijn, er lag al dadelijk AJ op tafel. Even gecheckt om agressor in de val te lokken en er kwam een check-raise. Op turn kwamen we all in (had nog zo 1K chips over). Villain had AQ en dus 3 outs op de river. Oops daar kwam de Q dan. Nog even verdubbeld maar dan met top paar tegen AA gelopen.
- tiltmoment 2: de warm up
Hier ging het aanvankelijk wel beter maar het vierde uur was ik totaal kaartdood. Na een goede vier uur spelen kwam ik in nood want had maar 10 BB meer. We waren nog met 1050 en 810 itm. Dacht niet dat ik het ging halen en zocht ergens een spot om te verdubbelen. Kreeg AQ en gooide mijn chips naar het midden. Werd gecalld door TT en deze hielden helaas stand.
- tiltmoment 3: sunday million
Kreeg nauwelijks een speelbare hand en na een goede 2 uur spelen had ik nog 5K over. Had BB met AQ en villain maakt een 3BB raise vanop button. Een steal dacht ik en shove. Villain had echter veel beter dan ik dacht: KK. Ik kreeg nog een hele goede suited flop, die perfect bij mijn aas paste en er lag ook een Q. Any AQ of nog een suited card waren mijn outs maar helaas hielden de kings stand. Hier kon ik niets van zeggen, want verloor tegen een betere hand maar had heel veel outs op turn en river om villain nog te beaten.
- tiltmoment 4: 2nd chance
Verloor na een uurtje of zo bijna al mijn chips met TT v 88 (kwam 2 4 8 flop). Had nog 900 chips over. Toen begon het echter goed gaan te lopen en ik kwam terug tot 8K, wat ongeveer average was. Kreeg toen AK. Limper voor me, ik raise naar 4BB en villain achter mij gaat all in. Het liep op dat ogenblik goed voor mij dus dacht dat dit het moment was waarop ik kon verdubbelen en zo dieper geraken in het toernooi. Villain had QQ maar er viel een K op de flop. Een 2-outer voor hem op turn en river. Turn ok voor mij maar oops daar is dan die Q op de river
.
- tiltmoment 5: de cashout
Had zo het gevoel dat ik mijn br er de volgende dagen wel eens zou kunnen doorjagen dus misschien is het wel een helder moment in plaats van een tiltmoment dat ik bijna mijn volledige br heb uitgecasht. Heb nog 90$ laten staan en heb ook nog 4500 fpp.
Mijn planning die ik dit jaar vooropgesteld had en mijn planning voor volgende weken ga ik in een update posten, want dit hoort niet thuis in een negatieve posting.
, 6
, 5
, K