Ga naar het forum
alive and shipping

Meldingen
Alles wissen

alive and shipping

76 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
3,059 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weer een week voorbij, dus hoog tijd om even een balans op te maken.

De maandag begon het vrij goed. Speelde niet zo heel veel, focus lag op een drietal timed 5.5$ gezien ik nog wat op tv wou zien. Ik cashte zowaar in alle drie, keertje 4de, 11de en minicash, goed voor een bonus van rond de 80$.

Dinsdag - vrijdag was het dan maar magertjes. Elke dag wat MTT gespeeld maar zonder veel succes, telkens zo rond de 30 $ verlies.

Maar de mooiste toernooidagen zijn uiteraard de zaterdag en de zondag.

De zaterdag liep het eigenlijk van 's morgens al goed. Speelde een paar timed 5.5$ en wist er eentje van te shippen, goed voor 86 $. Verder wat qualies gespeeld maar niet zo succesvol. De namiddag speelde ik saturday micro, big 5.5, eliminator, big 8.8, countdown en nog een aantal MTT. Ik cashte zowat overal. Alleen niet in de eliminator, daar pakte ik 2 bounties maar geen cash. De countdown eindigde ik ergens rond 50ste van kleine 1000, goed voor 125$. Micro en 8.8 kleine cashes.

In big 5.5 had ik een diepe run en eindigde 24ste van 5k+ spelers. Op het einde stond ik zo 22/24 en ging er dan uit toen ik op de flop een gokje waagde met nuts flushdraw en oes maar hitte mijn draw helaas niet.

De zondag ging het zo een beetje op en neer. Kon een beetje winnen met een paar 15$ fifties en cashte klein in big 5.5. In een 5.4 knockout had ik een tamelijk goede run maar werd er dan uitgedonkt.

De storm was een tegenvaller, lag er nog nooit zo snel uit. Was een setup AA v KK en villain trok op river nog een K bij :facepalm: . Shit happens.

Had weer een diepe run in het 5.5 $ toernooi van 19 uur. Dacht echt dat ik de finale tafel kon halen want met 31 spelers left stond ik nog altijd on average. Toen sloeg het noodlot echter toe. Ik zit op BB en heb AJs. Bigstack villain zit op SB en had een stealpercentage van zowat 80 %. Ik had al meerdere malen een shove gemaakt en telkens had hij gefold.

Villain maakt dus weer een steal en ik push. Hij callt me met A5s, wat ik eigenlijk heel mooi vond, want mijn kansen waren zowat 80 %. Ik hit straat op turn maar river geeft villain een flush en ik eindig 31ste op 4K+ spelers.

PokerStars No-Limit Hold'em, 5.5 Tournament, 6000/12000 Blinds 1200 Ante (8 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP1 (t126898)
MP2 (t81655)
CO (t1037134)
Button (t185327)
SB (t993529)
Hero (BB) (t392060)
UTG (t264065)
UTG+1 (t113528)

Hero's M: 14.21

Preflop: Hero is BB with J, A
6 folds, SB bets t36000, Hero raises to t390860 (All-In), SB calls t354860

Flop: (t791320) 9, 7, 10 (2 players, 1 all-in)

Turn: (t791320) 8 (2 players, 1 all-in)

River: (t791320) 3 (2 players, 1 all-in)

Total pot: t791320

Alles bij elkaar een tamelijk mooie week en ongeveer een 200 $ winst.

Nou is het echter niet zo dat mijn br met 200 $ is gestegen, want heb een bekende :f_grin: uit de nood geholpen die even een stortingsprobleem had en hem 335 $ overgemaakt (heeft ie me trouwens netjes terug betaald hoor).

Had het hier wel even moeilijk mee want vond dit een vrij hoog bedrag voor een 19-jarige maar hij moet het zelf maar weten he. Hoop dat hij zich ditmaal toch aan enige vorm van brm gaat houden. Heb het hem al 1000 x gezegd maar ja, wie niet horen wil moet storten :f_biggrin: .

Denk dat ik dit bedrag ga terug storten, niet omdat ik het nodig heb om te spelen maar om een reload bonus op te strijken. Op de .be versie kunnen we nu een reload bonus nemen van 25%, met een maximum van 50 euro. Ga dus 200 euro terug storten om van deze bonus gebruik te maken. Is vrij makkelijk te clearen, denk iets van een 220 vpp per 10 euro.

Deze week speel ik zowat hetzelfde als vorige week, vooral MTT met buyin van 1 tot 11 $ met ook veel timed tournaments daar bij. De zaterdag weer 2 spotjes met eliminator en countdown. Misschien af en toe ook wat 15 $ fifty fifties.

Ik laat jullie wel weten hoe het is geweest _biggrin: .

Beantwoorden
Citeren
TurboHenk
Legacy Member

Nice update en succes met spelen, speel atm ook alle mtts 1-11 dus misschien zie ik je nog is aan de tafel.

Mijn user op Stars is btw drsteven1994

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks Turbohenk, had net toevallig ook uw blog gelezen, ik ga hem zeker ook volgen.

Ben de week niet al te best begonnen. Maandagavond stuk of 10 toernooien gespeeld en geen enkel kunnen cashen :( . Problemen met lag op pokerstars.be lagen ook wel deels aan de oorzaak. Me wel kunnen plaatsen voor de sinterklaasfinale voor bps. 's Morgens was ik wel tamelijk diep geraakt in een 2.2 $ turbo. Stond zoal on average als we nog met 100 spelers waren. Shove gecalld met AK en ging er dan uit tegen 77. Dag afgesloten met -30 $

Gisteren weer vol goede moed begonnen maar werd zowat mijn slechtste dag van de maand. Speelde een 6 tafel sessie 15$ fifty fifties maar was overal kansloos, gewoon kaartdood en als ik dan wat kreeg zat er een betere hand in. Eentje heb ik uiteindelijk nog kunnen redden maar het kwaad was geschied en -73 $.

De avond stuk of 12 toernooien gespeeld maar kon er slechts in 2 cashen. Kreeg de ene bad beat na de andere, verloor o.a. twee keer met AA v A4.
Ik wou het opgeven, ik zat nog in 1 2.2 $ met slechts 2 BB en shovede met K2 op SB. Zowaar wist ik te verdubbelen en voor ik het wist stond ik plots derde. Zelfs al heb je maar 1 chip meer, je mag het nooit opgeven want mirakels bestaan zelfs in poker :f_biggrin: . Verloor dan een paar coinflips met JJ en TT en stond zoals rond de 40ste plaats toen er nog een goede 100 spelers over bleven. Toen weer er uit met AK natuurlijk. Lag wel duidelijk voor maar villain had weerom het geluk aan zijn zijde. De dag afgesloten met ongeveer -120 $.

PokerStars No-Limit Hold'em, 2.2 Tournament, 4000/8000 Blinds 1000 Ante (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

MP1 (t127922)
MP2 (t155480)
MP3 (t122474)
CO (t129298)
Button (t93780)
SB (t65981)
Hero (BB) (t119039)
UTG (t360922)
UTG+1 (t259386)

Hero's M: 5.67

Preflop: Hero is BB with K, A
3 folds, MP2 bets t16000, 4 folds, Hero raises to t118039 (All-In), MP2 calls t102039

Flop: (t249078) 7, K, Q (2 players, 1 all-in)

Turn: (t249078) J (2 players, 1 all-in)

River: (t249078) 2 (2 players, 1 all-in)

Total pot: t249078

Results:
Hero had K, A (one pair, Kings).
MP2 had K, J (two pair, Kings and Jacks).
Outcome: MP2 won t249078

Toch blijf ik het eindspel van toernooien die handen zo spelen. Als je ongeveer bij de laatste 100 zit, kan een verdubbeling je een hele stap verder brengen naar de final table. Ik zal er dan wel 50 % uit gaan, maar die andere 50 % zal ik een heel eind meegaan. Correct me if i am wrong.

Deze morgen is dan al veel beter gestart. Heb weer een 5.5 $ timed geshipt, goed voor 57$. Dit is de laatste hand van het toernooi. Om eerst te eindigen moest ik deze hand winnen, want door mijn SB kwam er anders eentje overheen.
Ik wist dat villain een sterke hand had, want die maakte anders niet zulke raise op dat moment. De flop was echter tamelijk gunstig met KK daarbij.
Ik ging voor de overwinning met een bluf en villain foldt en showt JJ.

PokerStars No-Limit Hold'em, 5.5 Tournament, 300/600 Blinds 60 Ante (8 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

CO (t37110)
Button (t13724)
Hero (SB) (t37122)
BB (t11283)
UTG (t34141)
UTG+1 (t33144)
MP1 (t10738)
MP2 (t11738)

Hero's M: 26.90

Preflop: Hero is SB with A, 4
3 folds, MP2 bets t2400, 2 folds, Hero calls t2100, 1 fold

Flop: (t5880) K, K, 3 (2 players)
Hero bets t34662 (All-In), 1 fold

Total pot: t5880

Results:
Hero didn't show A, 4.
Outcome: Hero won t5880

Vanavond speel ik vooral timed 5.5 $ toernooien en Belgian golden league want wil ook nog wat Europacup voetbal zien.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren en vandaag zeer lichte winst. Maar mijn woorden van mijn vorige posting zijn nog niet koud en hier gaan we weer met AK(s).

Zat weer diep in een 1.35 $ knockout. We waren bij de eerste hand hieronder nog met ongeveer 110 overgebleven van 7000+ spelers. Villain had minder dan de helft van mijn stack en gaat all in met AT. Ik call met AK en het is weer van dat, ze trekken weer bij he :facepalm: .

Maar geen nood, ik had nog chips genoeg en stond nog steeds on average.
Ik verbeterde mijn positie terug en we waren nog met 75 spelers. Ik zit op button en had AKs. Ik push en word gecalld door SB en die heeft QQ. Ik krijg nog wel AK bij maar villain krijgt zijn Q.

Het zal een van de dagen toch wel eens gaan lukken want het kan niet blijven duren dat ik deze flips of zelfs 80 % handen telkens verlies op het einde.

PokerStars No-Limit Hold'em, 1.35 Tournament, 8000/16000 Blinds 1600 Ante (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

MP3 (t261799)
CO (t362184)
Button (t223157)
Hero (SB) (t324746)
BB (t141192)
UTG (t149004)
UTG+1 (t98814)
MP1 (t234271)
MP2 (t133996)

Hero's M: 8.46

Preflop: Hero is SB with A, K
3 folds, MP2 bets t132396 (All-In), 3 folds, Hero calls t124396, 1 fold

Flop: (t295192) Q, 6, 10 (2 players, 1 all-in)

Turn: (t295192) 3 (2 players, 1 all-in)

River: (t295192) 9 (2 players, 1 all-in)

Total pot: t295192

Results:
Hero had A, K (high card, Ace).
MP2 had A, 10 (one pair, tens).
Outcome: MP2 won t295192

PokerStars No-Limit Hold'em, 1.35 Tournament, 10000/20000 Blinds 2000 Ante (8 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

UTG+1 (t619132)
MP1 (t538308)
MP2 (t241522)
CO (t1055990)
Hero (Button) (t255140)
SB (t328033)
BB (t322006)
UTG (t533680)

Hero's M: 5.55

Preflop: Hero is Button with A, K
5 folds, Hero bets t253140 (All-In), SB raises to t326033 (All-In), 1 fold

Flop: (t542280) A, 2, Q (2 players, 2 all-in)

Turn: (t542280) 7 (2 players, 2 all-in)

River: (t542280) K (2 players, 2 all-in)

Total pot: t542280

Results:
Hero had A, K (two pair, Aces and Kings).
SB had Q, Q (three of a kind, Queens).
Outcome: SB won t542280

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Speelde de week zowat break even maar heb het gevoel dat het veel beter had gekund en dat mijn pokerspel niet altijd optimaal was. Vooral de timed toernooien hebben me gered want met gewone MTT en SNG leed ik verlies.

Maandag en dinsdag samen, leed ik zowat 150 $ verlies, gevolgd door drie break even dagen.

De zaterdag begon niet al te best. De 5.5 toernooien werd ik genadeloos uitgeschakeld mede door een resem bad beats en de 1.1 toernooien draaide ik dan meer dan 5 uur mee om dan 6 $ te incasseren.

Toch wist ik mijn weekbalans in evenwicht te brengen met de saturday countdown. Daar werd ik 27 ste, goed voor 196 $ .

Gisteren dan mezelf uit de storm en weekfinale bps gedonkt door uit de hand gelopen blind defence. Ik moet toch maar eens leren om af en toe ook een gevecht op te geven :f_mad: . Gelukkig maakte een 2de plaats in een 5.5 $ timed mijn dag weer goed.

Belgian poker league werd ik vorige maand 10 de en deze maand eindigde ik ook al 3/4 itm. Ik sta momenteel 5de in het jaarklassement, met 7 punten achterstand op de 4de en 24 punten voorsprong op de 6de. Zou mooi zijn om de 4de plaats nog te halen, want dat betekent dan 500 $. De vijfde heeft nog 250 $ en de 6de helemaal niets...... Hopelijk heb ik deze maand eens de wind mee :f_biggrin: .

Deze week ga ik weer hoofdzakelijk MTT tot 11 $ spelen, met daarbij heel wat timed 5.5 $ toernooien. Misschien ga ik ook wel een paar dagen vol 3.50 $ fifty fifties draaien om een bonus te clearen. Ja ik weet het 3.50 $ is wel wat onder value spelen maar ben bang om anders meer verlies te maken dan die bonus waard is. Mogelijk maak ik ook maar weer eens een zijsprongetje naar NL25 in een poging om eens eindelijk een milestone hand te winnen.

Jullie horen wel hoe het is geweest, hopelijk date ik vandaag alweer up met een of andere mega ship :f_cool: .

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na regen komst zonneschijn, zo is althans het spreekwoord :evil: . Maar jammer genoeg is ook het omgekeerde een feit :( . Nadat ik weken lang winnend afsloot, volgde er een break even week en helaas deze week een fikse verliesweek (-320 $).

Ik kan het heel kort samenvatten, ik verloor met zowat alles wat ik speelde. Toernooien - , SNG - en naar aanleiding van die milestone hands ook cashgames - .

Het was een week zonder uitschieters, al had het zaterdagmorgen wel anders kunnen lopen. Stond zowel in een 2.2 $ als een 4.4 $ toernooi op de derde plaats met nog 50 spelers in de race. Het ene toernooi verloor ik met QQ v AA en eindigde 22ste, het andere liep ik met AKs tegen AA aan en eindigde 27ste. Ik kon ook cashen in eliminator en speciale sunday storm maar telkens laag.

Ben van miserie terug beginnen omaha H/L 25 te spelen en ik moet zeggen dat dit spelletje me wel bevalt. Er is heel wat actie op deze tafels en dit betekent dan ook meer fpp punten dan op de gewone NLH 25 tafels. Keerzijde van de medaille is natuurlijk dat er ook meer rake in de zak van pokerstars verdwijnt. Ik had het in het begin wat moeilijk met de preflop all in idioten en dat heeft me af en toe ook mijn buyin gekost. Die gasten spelen elke AA alsof het de nuts is. Ik call ze momenteel alleen nog als ik zelf ook AA heb met daarbij 2 kaarten lager dan 6, liefst suited :f_biggrin: . Heb ze in het begin ook paar keer gecalld met nuts low A234 + A suited maar had nooit het geluk om te treffen.

Deze week ga ik een beetje verdelen tussen (timed) toernooien tot 11 $ (uitgez. eliminator en countdown ) en omaha H/L 25.
Totnogtoe heb ik nauwelijks gespeeld en heb toch al een bonus van meer dan 100 $ dus het gaat terug de goede kant uit.

Voor een keertje ga ik ook eens flink boven br gaan en speel ik de speciale editie van sunday million. Kan niet echt kwaad als ik deze spot verlies, want kan dan br- matig zonder enig probleem verder spelen zoals ik nu doe. Ik vind het gewoon een must om er bij te zijn in dit toernooi. Hopelijk heb ik eens een ziek goede run _biggrin: .

Ik laat jullie uiteraard weten hoe het is geweest.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Een maand voorbij zonder enig bericht. Foei slecht bezig ILTGGT. Dus hoog tijd om maar weer eens een update te geven van de laatste weken.

Heb eind vorig jaar deelgenomen aan die speciale sunday million maar was totaal kansloos om te cashen. Kreeg een paar ellendige rivers te verduren (onder andere nuts straigt op turn en dan verslagen op river door fh) en lag er al vrij snel uit.

Op de door mij zo geliefde fyfty fifties maakte ik alleen maar verlies, zodat ik deze (voorgoed ?) heb afgevoerd. Ben nu op zoek naar een nieuwe "maingame".

Heb een paar zijsprongetjes gemaakt naar 18 mans omaha h/l en cash omaha h/l maar dit bracht niet echt het resultaat dat ik had verhoopt.

Het ging wel goed in de timed 5.5 $ toernooien. Top 9 haal ik zeer regelmatig, heb er ook al meerdere gewonnen. Kon al een paar keer mooi cashen in de countdown (200 $ - 125 $ - 85 $).

Speel elke dag een ante up 2.2 toernooi en hier haal ik ook behoorlijke resultaten. Rijk word je er helaas ook niet mee want er zijn slechts een 200-tal spelers en een eerste plaats bracht me maar een kleine 90 $ op, een derde plaats vanmorgen iets van 45 $.

Belgian poker league ben ik 5de geëindigd in het jaarklassement. Was nog heel erg spannend op het einde want ik kreeg nog amper een punt gesprokkeld en de concurrentie kwam alsmaar meer opzetten. Bracht me alsnog 250 $ op. Spijtig genoeg heeft pokerstars besloten om dit jaar geen belgian poker league meer in te richten.

Qua br was het de laatste weken een beetje een jo-jo. Paar 100 $ omhoog, paar 100 $ omlaag en weer omgekeerd. Zo rond de jaarwisseling had ik dan een zeer slechte periode met een onwaarschijnlijke aaneenschakeling van bad beats. Ging al bij al maar om een goede 100 $ verlies hoor maar ik raakte maar weer eens op tilt.

Gevolg:
Net als bij aanvang van mijn blog besloot ik om mijn geld er af te halen. Schoof 250 $ door aan een bevriende :f_biggrin: (netjes terug betaald uiteraard) en cashte nog 750 $ uit, dus 1K in totaal.

Is nu een tweetal weken geleden. Had nog 320 $ laten staan en had ook nog een tcoop ticket van 33 $. Is nog altijd een veelvoud van het bedrag waar ik mijn blog mee gestart ben, want dat was maar 90 $. Mijn huidige br op stars is sindsdien lichtjes gestegen naar 377 $.

De volgende weken ga ik op stars vooral timed 5.5 $ en micro MTT spelen. Ik weet het, 5.5 $ is lichtjes boven br maar heb daar totnogtoe een positief saldo mee dus ga ik er mee door en stop als ik onder 200 $ zou zakken.
De sunday storm ga ik ook wel wekelijks spelen via fpp of cash qualy.

Ik was van plan om het nog eens te proberen met cashgames op poker770. Speel daar stacked door de site zelf en ook tracked op strategy. Leek me wel een goed idee om een poging te wagen om de limieten te crushen _biggrin: .

Het valt echter allemaal een beetje tegen. Er wordt op poker770 toch wel erg tight gespeeld vind ik. Je vindt zelden tafels met meer dan 20 % plrs/flop, zelfs op de micro limieten NLH. Ik maak wel winst maar het gaat tergend traag op NLH10, br momenteel 285 $.

Tot overmaat van ramp worden vanaf vandaag Belgische spelers geweerd tot de .be versie online gaat. Ik was bijna gold op strategy maar dat plan dreigt nu in duigen te vallen, moest nog maar een paar tientallen punten halen.

MAAR
Strategy brengt misschien redding want een paar weken geleden ontving ik een tweede startkapitaal op titan. Hier kan ik wegens br protection (goede zaak overigens) maximaal NLH4 spelen. De eerste sessies vielen wel mee, had direct 12 $ winst maar gisteren ging ik dan compleet de mist in omdat dame fortuna mij niet goed gezind was. Ik verloor 3x mijn buyin met AA X( . Heb daar nu nog 54 $ en hoop dat dit genoeg is om hier gold te halen. Ga dan daar maar proberen om hoger op te geraken tot poker 770 weer voor Belgen toegankelijk is.

Mijn plan voor de volgende dagen:
Paar uurtjes MTT op stars, gevolgd door een paar uurtjes NLH4 op titan.

Ik ga deze week een paar live coachings cash NLH volgen en als ik er in slaag om hier gold te worden, ga ik ook maar weer eens wat artikels lezen en video's kijken.

Het resultaat horen jullie deze keer wat sneller, dan kan ik het wat korter houden :f_grin: .

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

solid update _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dit jaar heb ik hier nog geen doelstellingen gepost. Gewoon omdat ik mezelf geen druk wil opleggen. Ik ga niet meer grinden om een bepaalde status te halen, snel nog een bonus te halen enz.... omdat dit in het verleden steeds maar weer - EV was.

Ik speelde weliswaar met (lichte) winst maar onder druk speelde ik soms te lang, te veel tafels, speelde soms door als ik tiltte enz.... en dat kostte me vaak meer dan het uiteindelijk opbracht.

Heb dus niet echt een groot doel dit jaar maar wel heel veel goede voornemens:

- Onmiddellijk stoppen als ik tilt
- niet te veel tafels (max stuk of 8)
- alleen games spelen die ik minimum break even draai
- postflop agressiever spelen
- mijn spel op cash NLH FR BSS verbeteren en opbouwen vanaf de basis
- op stars br uitbouwen via micro mtt en timed tournaments (+ paar spotjes zoals sunday storm via qualy)
- op titan mijn 50$ startkapitaal uitbouwen tot een degelijke br via NLH BSS
- op poker 770 idem als op titan maar daar sta ik al iets verder
- en dan nog het belangrijkste voornemen: vooral geen geld van mezelf in poker investeren, maar dat zal niet zo moeilijk zijn want doe ik al 2 jaar niet meer

De eerste weken van januari zijn alvast positief verlopen. Heb me na mijn tilt cashout op stars volledig aan mijn voornemens gehouden. Mijn br is op stars, titan en poker 770 gestegen.

Als ik dan toch een plan heb in 2012 dan is het :

- 500 $ uitcashen op stars (dus nog wat werk aan de winkel)
- die 500 $ storten op poker770 om fdb te clearen (nog nooit gestort daar)
- na clearen fdb 500 $ uitcashen op poker 770
- die 500 $ storten op titan om fdb te clearen (nog nooit gestort daar)

Dit onder voorbehoud dat een en ander in België nog gaat want poker770 is voorlopig voor ons niet meer actief tot de .be versie er aan komt en ik weet niet of titan al een licentie heeft aangevraagd.......

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisterenavond en vanmorgen liep het totaal fout in de 5.5 $ timed tournaments. Kreeg telkens een setup of suckout. Was bv vanmorgen nog bij de laatste 7 in een 120 min. maar verloor dan QQ v KK.

Speelde ook nog mijn dagelijkse 2.2 ante up en daar liep het aanvankelijk nogal stroef maar eens itm zette ik alles op alles en wist hem uiteindelijk vrij makkelijk te shippen. Rijk word ik er niet van, werd 1/184 goed voor 75 $.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weer een weekje voorbij dus tijd om even terug te blikken op de voorbije dagen.

Pokerstars:

Begin van de week was vrij goed, kon paar keer mooi cashen in timed tournaments. Maar vanaf donderdag liep het niet zo best meer.

Ik had een ticket gewonnen voor tcoop 33$ omaha h/l via 250 fpp maar runde zo slecht dat ik besloot om hiervan een 7.5 $ quali voor tcoop1 en 12 $ quali voor tcoop 2 te spelen en de rest bij br te voegen. Helaas kon ik me niet qualificeren.

De laatste dagen van de week liepen dan de timed toernooien zeer slecht, kon bijna geen enkele cash meer maken. Maar won dan wel een 2.2 ante up (zie voorgaande posting). Had ook 1x een diepe run in een micro MTT en eindigde rond 45ste van 8000+ .

Had nog een kleine 250 fpp en hiermee kon ik me qualificeren voor storm maar kon daar ook niet in cashen.

Was ook weer leuk om mee te doen met de sunday straddle, waar ik na meer dan 3 uur zwoegen een mini cash maakte.

Tijdens die straddle had ik nog een NLH10 tafeltje geopend tegen de verveling en wist daar ook nog 20 $ mee te winnen :f_biggrin: .

BR gestegen naar 415 $

Titan

Heb het begin van de week weer een ganse reeks artikels gelezen hier op de site en elders. Zo wil ik vooral mijn cashgames NLH postflop spel verbeteren door in die fase wat agressiever te spelen.

Maar het was net zoals de tijd dat ik een video zag van Gus Hansen over agressie..... Toen paste ik dat te pas en te onpas toe in mijn MTT toernooien en ging er 9/10 genadeloos uit. Maar ik shipte toen ook wel mijn eerste MTT. Nadien wist ik dan wel de de gulden middenweg te vinden.

Zo was het nu ook met mijn NLH5 op titan. Ik speelde veel te agressief op momenten dat het fataal was en kreeg daarbij ook nog een paar wtf handen.

Aanvankelijk zag het er naar uit dat ik op een week tijd mijn startkapitaal zou verdubbelen. Woensdag stond ik al op 83 $.

Maar toen keerde het tij en verloor ik 3 dagen op rij 10 $. Het werd dan alsnog een break even week.

Deze week alles maar weer eens op een rijtje zetten en de fantasietjes achterwege laten.

Ik heb alle respect voor de duizenden spelers die vanaf de basis een br proberen op te bouwen. Want makkelijk is het zeker niet en er is meer geduld voor nodig dan ik eigenlijk heb :( .

Planning voor deze week:

Op stars weer timed toernooien en micro MTT. Misschien speel ik af en toe ook eens een paar tafeltjes NLH10.

Op Titan doe ik maar weer een poging om mijn startkapitaal te verdubbelen met NLH cash games.

Ik laat jullie zeker weten hoe het geweest is _biggrin: .

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De update van deze week bevat een goed :f_biggrin: en een slecht _frown: stuk.

Pokerstars:

Laten we beginnen met het slechte nieuws. Kon deze week op stars amper een prijs spelen in een toernooi. Vooral de timed toernooien liepen ontzettend slecht. Al bij al is is de schade nog redelijk beperkt tot - 57 $ en dit dankzij beperkte winst in fifties en een 10 euro stellar. Heb erg weinig op stars gespeeld. Heb bijna elke dag na enkele toernooien de rest van mijn programma gecancelled omdat het zo slecht ging. De rode draad was verlies met hoog tegen laag paar, verlies met hoge aas tegen lage aas en verlies met AK v laag paar X( . BR gezakt naar 358 $.

Titan (met 2de startkapitaal PS)

Ben er deze week in geslaagd om mijn PS startkapitaal te verdubbelen. Heb me geconcentreerd op de beginners tafels om eens te zien hoe ver ik zou komen in de 3K beginners races. Maar vergis je niet, deze tafels zijn hoegenaamd niet de softste. Tafels met meer dan 20% plrs/flop vind je zelden, ik zag er zelfs eentje met slechts 1 % plrs/flop :facepalm: .

Ik eindigde uiteindelijk 23ste, goed voor 6.5 $. Speelde 1264 gerakete handen en de eerste haalde er bijna 6000, dus daar kom ik nooit bij.

BR gestegen naar 110 $.

Planning:

Stars:
- micro MTT en timed toernooien
- NLH10 in een poging om eens een milestone hand te krijgen

Titan:
- NLH4
- weer proberen top 30 te halen in de 3K beginners races

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb wegens persoonlijke redenen dit jaar heel weinig gepokerd. Als je mindset niet ok is, kan je maar beter wat anders doen. Bij de minste tegenslag ging ik on tilt en ik had het plezier in poker totaal verloren.

Had mijn geld overal uitgecasht. Af en toe stortte ik eens 50 $, die ik dan meestal snel paar keer verdubbelde en na enkele verliesdagen cashte ik alles weer uit.

Ben deze maand weer begonnen. Aanvankelijk speelde ik alleen 3.50 fifty fifties op PS. Ben begonnen met 75 $ en won 13 dagen op rij. BR gestegen tot 350 $. Toen kwam echter de weerbots en verloor ik op 2 dagen 128 $.

On tilt heb ik altijd een cashout reflex en ik cashte 200 $ uit en liet 22$ staan. Ik besloot om daarmee maar wat zoompoker te spelen. En wonder boven wonder lukte dit vrij aardig. Had al snel weer de br om 3.50 $ fifty fifties te spelen en ook daar boekte ik elke dag winst. BR ondertussen alweer gestegen tot 400 $.

Met 19 winstdagen en 2 verliesdagen heb ik het plezier in het spel terug gevonden. Hopelijk blijft het zo duren.

Voorlopig blijf ik 3.50 fifty fifties spelen en zoom NL10. En met mijn fpp speel ik quali voor sunday storm.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door ILTGGT
Heb wegens persoonlijke redenen dit jaar heel weinig gepokerd. Als je mindset niet ok is, kan je maar beter wat anders doen. Bij de minste tegenslag ging ik on tilt en ik had het plezier in poker totaal verloren.

Had mijn geld overal uitgecasht. Af en toe stortte ik eens 50 $, die ik dan meestal snel paar keer verdubbelde en na enkele verliesdagen cashte ik alles weer uit.

Ben deze maand weer begonnen. Aanvankelijk speelde ik alleen 3.50 fifty fifties op PS. Ben begonnen met 75 $ en won 13 dagen op rij. BR gestegen tot 350 $. Toen kwam echter de weerbots en verloor ik op 2 dagen 128 $.

On tilt heb ik altijd een cashout reflex en ik cashte 200 $ uit en liet 22$ staan. Ik besloot om daarmee maar wat zoompoker te spelen. En wonder boven wonder lukte dit vrij aardig. Had al snel weer de br om 3.50 $ fifty fifties te spelen en ook daar boekte ik elke dag winst. BR ondertussen alweer gestegen tot 400 $.

Met 19 winstdagen en 2 verliesdagen heb ik het plezier in het spel terug gevonden. Hopelijk blijft het zo duren.

Voorlopig blijf ik 3.50 fifty fifties spelen en zoom NL10. En met mijn fpp speel ik quali voor sunday storm.

veel respect dat je poker aan de kant kan laten als het een beetje mis gaat.
ook stijgt je br bijzonder snel, hopelijk blijf je in de goede run en word je het niet meer beu.
veel succes met je fifty50 en zoom nl10

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Spijtig genoeg loopt het met zoom 10NL volledig fout deze week. Waar ik vorige week elke sessie uitgezonderd 1 kon winnen, kan ik er deze week geen enkele winnend afsluiten steeds van die setups waar je niet onderuit kan. Verlies net weer 26 $ met AA v 46s (44 op flop), QQ v AA maar de ergste was een hand waarin ik op flop set 9's hitte en er nog 2 andere sets waren. Voorlopig speel ik geen zoompoker meer. Deze week zoomsaldo -110 $. Gelukkig liep het met fifty fifties wat beter, zodat mijn voorlopig weeksaldo zoal -50 is.

PokerStars Zoom No-Limit Hold'em, $0.10 BB (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

Hero (Button) ($15.66)
SB ($5.03)
BB ($10.17)
UTG ($6.02)
UTG+1 ($16.25)
MP1 ($9.79)
MP2 ($12.02)
MP3 ($7.76)
CO ($8.35)

Preflop: Hero is Button with 9, 9
1 fold, UTG+1 bets $0.30, MP1 calls $0.30, 3 folds, Hero calls $0.30, 1 fold, BB calls $0.20

Flop: ($1.25) 6, 4, 9 (4 players)
BB checks, UTG+1 bets $0.95, MP1 calls $0.95, Hero calls $0.95, 1 fold

Turn: ($4.10) J (3 players)
UTG+1 bets $2.40, MP1 calls $2.40, Hero raises to $14.41 (All-In), UTG+1 raises to $15 (All-In), MP1 calls $6.14 (All-In)

River: ($41.46) K (3 players, 3 all-in)

Total pot: $41.46 | Rake: $1.50

Results:
Hero mucked 9, 9 (three of a kind, nines).
UTG+1 had J, J (three of a kind, Jacks).
MP1 mucked 4, 4 (three of a kind, fours).
Outcome: UTG+1 won $39.96

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ondertussen up gemoved naar de 7 $ fifty fifties. Loopt nog altijd goed. Speel dagelijks zo tussen de 50 en 120 spelletjes.

Waar ik vroeger 8 à 10 tafels gelijktijdig speelde, speel ik er nu maar 6 meer omdat ik zo toch alles wat beter kan volgen. Ik speel gewoon beter als ik minder tafels neem.

Op 35 gespeelde dagen heb ik er 30 met winst afgesloten. BR ondertussen gestegen tot +- 600 $ .

Zou mooi zijn om binnen een paar weken up te moven naar de 15 $, daar zit ik dan een beetje waar ik naartoe wil.

Beantwoorden
Citeren