Weer een week voorbij, dus hoog tijd om even een balans op te maken.
De maandag begon het vrij goed. Speelde niet zo heel veel, focus lag op een drietal timed 5.5$ gezien ik nog wat op tv wou zien. Ik cashte zowaar in alle drie, keertje 4de, 11de en minicash, goed voor een bonus van rond de 80$.
Dinsdag - vrijdag was het dan maar magertjes. Elke dag wat MTT gespeeld maar zonder veel succes, telkens zo rond de 30 $ verlies.
Maar de mooiste toernooidagen zijn uiteraard de zaterdag en de zondag.
De zaterdag liep het eigenlijk van 's morgens al goed. Speelde een paar timed 5.5$ en wist er eentje van te shippen, goed voor 86 $. Verder wat qualies gespeeld maar niet zo succesvol. De namiddag speelde ik saturday micro, big 5.5, eliminator, big 8.8, countdown en nog een aantal MTT. Ik cashte zowat overal. Alleen niet in de eliminator, daar pakte ik 2 bounties maar geen cash. De countdown eindigde ik ergens rond 50ste van kleine 1000, goed voor 125$. Micro en 8.8 kleine cashes.
In big 5.5 had ik een diepe run en eindigde 24ste van 5k+ spelers. Op het einde stond ik zo 22/24 en ging er dan uit toen ik op de flop een gokje waagde met nuts flushdraw en oes maar hitte mijn draw helaas niet.
De zondag ging het zo een beetje op en neer. Kon een beetje winnen met een paar 15$ fifties en cashte klein in big 5.5. In een 5.4 knockout had ik een tamelijk goede run maar werd er dan uitgedonkt.
De storm was een tegenvaller, lag er nog nooit zo snel uit. Was een setup AA v KK en villain trok op river nog een K bij
. Shit happens.
Had weer een diepe run in het 5.5 $ toernooi van 19 uur. Dacht echt dat ik de finale tafel kon halen want met 31 spelers left stond ik nog altijd on average. Toen sloeg het noodlot echter toe. Ik zit op BB en heb AJs. Bigstack villain zit op SB en had een stealpercentage van zowat 80 %. Ik had al meerdere malen een shove gemaakt en telkens had hij gefold.
Villain maakt dus weer een steal en ik push. Hij callt me met A5s, wat ik eigenlijk heel mooi vond, want mijn kansen waren zowat 80 %. Ik hit straat op turn maar river geeft villain een flush en ik eindig 31ste op 4K+ spelers.
PokerStars No-Limit Hold'em, 5.5 Tournament, 6000/12000 Blinds 1200 Ante (8 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com
MP1 (t126898)
MP2 (t81655)
CO (t1037134)
Button (t185327)
SB (t993529)
Hero (BB) (t392060)
UTG (t264065)
UTG+1 (t113528)
Hero's M: 14.21
Preflop: Hero is BB with J
, A
6 folds, SB bets t36000, Hero raises to t390860 (All-In), SB calls t354860
Flop: (t791320) 9
, 7
, 10
(2 players, 1 all-in)
Turn: (t791320) 8
(2 players, 1 all-in)
River: (t791320) 3
(2 players, 1 all-in)
Total pot: t791320
Alles bij elkaar een tamelijk mooie week en ongeveer een 200 $ winst.
Nou is het echter niet zo dat mijn br met 200 $ is gestegen, want heb een bekende
uit de nood geholpen die even een stortingsprobleem had en hem 335 $ overgemaakt (heeft ie me trouwens netjes terug betaald hoor).
Had het hier wel even moeilijk mee want vond dit een vrij hoog bedrag voor een 19-jarige maar hij moet het zelf maar weten he. Hoop dat hij zich ditmaal toch aan enige vorm van brm gaat houden. Heb het hem al 1000 x gezegd maar ja, wie niet horen wil moet storten
.
Denk dat ik dit bedrag ga terug storten, niet omdat ik het nodig heb om te spelen maar om een reload bonus op te strijken. Op de .be versie kunnen we nu een reload bonus nemen van 25%, met een maximum van 50 euro. Ga dus 200 euro terug storten om van deze bonus gebruik te maken. Is vrij makkelijk te clearen, denk iets van een 220 vpp per 10 euro.
Deze week speel ik zowat hetzelfde als vorige week, vooral MTT met buyin van 1 tot 11 $ met ook veel timed tournaments daar bij. De zaterdag weer 2 spotjes met eliminator en countdown. Misschien af en toe ook wat 15 $ fifty fifties.
Ik laat jullie wel weten hoe het is geweest ♠_biggrin: .
, A