Ga naar het forum
All your heroes are...

Meldingen
Alles wissen

All your heroes are dildos

129 Berichten
40 Gebruikers
0 Reacties
4,443 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net gezien dat die rake race iets tougher zal zijn dan voorzien, want de data is van voor FT down ging. Ik zal dus ofwel niet superhoog eindigen ofwel tandje moeten bijsteken, ik zie wel. Sebiet sessie spelen, hopelijk komt er wat interessants langs.

@Emma ja echt, we hebben precies pact met de duivel gesloten, wat coaching in ruil voor onze rungood :evil:.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Hoe lang speel je al op bet 365? ik bekeek net hun vip systeem en je moet een bepaald status 3 maanden hebben om hun cashrewards te kunnen kopen? Dat is nogal lastig aangezien we niet weten of ze in oktober een licentie gaan aanvragen voor België niet?

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Lol, die hand waar hij het er met 34s nog relatief goed in krijgt is wel epic. Gaat goed de laatste tijd?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Hoe lang speel je al op bet 365? ik bekeek net hun vip systeem en je moet een bepaald status 3 maanden hebben om hun cashrewards te kunnen kopen? Dat is nogal lastig aangezien we niet weten of ze in oktober een licentie gaan aanvragen voor België niet?

3de maand nu. Heb denk ik in juli het hoogste niveau gemist met erg weinig punten dus zal nog een maand moeten wachten :facepalm:. Hopelijk doet de wetgeving idd niet te moeilijk.

Lol, die hand waar hij het er met 34s nog relatief goed in krijgt is wel epic. Gaat goed de laatste tijd?

Ups en downs, paar dagen geleden behoorlijk veel down maar tkomt terug nu. Hier nog een gelijkaardige hand die ik eigelijk al eerder ging posten. Ik shove daar omdat ik hem al rare dingen heb zien doen, maar dit spant toch wel de kroon :D.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.5/$1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]MP3$100.00:///////;CO$106.00:///////;BU (Hero)$100.00:///////;SB$87.58:///////;BB$244.39:///////;MP2$284.95:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with A:d, K:s.
MP2 raises to $2.00, MP3 folds, CO calls $2.00, Hero raises to $8.00, SB folds, BB calls $7.00, MP2 calls $6.00, CO calls $6.00.

Flop: ($32.5) 6:h, K:h, 9:h (4 players)
BB bets $25.00, MP2 folds, CO folds, Hero raises to $92.00(All-In), BB calls $67.00.

Turn: ($216.5) 9:s (2 players)

River: ($216.5) 2:s (2 players)

Final Pot: $216.5.
Results follow:

Spoiler

Hero shows two pairs, kings and nines(A:d K:s).
BB shows two pairs, nines and sixes(6:d 5:c).

Hero wins with two pairs, kings and nines(A:d K:s).

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Iemand hier die geïnteresseerd is in Dead Island? Ik ga hem zeker kopen, maar met een 4pack spaar je 12.5 euro uit per persoon. Heb nog 2 mensen nodig denk ik. Epic trailer:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Effkes shotje nl200 gedaan, eerst profit dan BE dankzij QQ < AA. Was BvB tegen regfish die mijn 3bet 3.5x 4bette, had eigenlijk de foldknop moeten vinden. Heb in database gezocht van NL100 en hij gaat echt enkel broke met QQ+, hij 3bet AK zelfs niet. Achja good to know. Voor de rest vooral kleine potten gespeeld en niet veel speciaals tegengekomen. Denk dat ik binnen 1-2 weken wel roll zal hebben om nl200 vast te spelen.

Nu werken tot 20u :(.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nieuwe dikke gaming/poker rig besteld :D.
12GB DDRAM
i7-950 3,063GHz
450GTs 1GB DDR5
Ook SSD 120GB derin voor extra speed met HEM enzo. Deze maand tandje bijsteken met poker en tkomt goe qua investering.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net ff wat opspoorwerk gedaan voor die rakerace enzo, zal echt wel hard worden om echt hoog te eindigen, de enige goeie regs zijn precies allemaal pokerstrategen, zitten black members tussen :(. Achja met top10 zal ik content zijn.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ging geen results posten maar ik mag toch echt wel content zijn van dit weekend tot nu toe. Epic rungood en ik loop ook wat boven EV. 200NL shotjes pakken telkens goed uit :D. By far de beste 2 dagen uit mijn carrière.

Beantwoorden
Citeren
EmmaDauwe
PokerStrategist

Ja jonge, dat is wel ff zot grafiekske!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Druk druk druk. Ook veel te veel Dead Island gespeeld :D. Qua poker weer ff down, run behoorlijk slecht op nl200 dus men nl100 winst smelt gewoon weg. Nu nog even losses chasen want er loopt wel een goeie tafel. Er is 1 fish die me constant turned en riverred :(. Ik pak hem wel nog.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Omg, ik had hier nog geen bolletje :(

Bij deze dan, leuke blog!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Enkele handjes:

22/11 regfish; 34% WTSD; 2.8 AF.

Plan was eigelijk om te raise/folden op de river maar ik kon het echt niet over mijn hart krijgen om met zulke odds te folden :(.

Hand afspelen

$0.5/$1 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]BB$191.79:///////;MP3 (Hero)$102.50:///////;CO$95.76:///////;BU$25.44:///////;SB$175.58:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with T:h, J:c.
Hero raises to $3.00, 2 folds, SB calls $2.50, BB folds.

Flop: ($7) J:d, A:d, 3:s (2 players)
SB checks, Hero bets $4.00, SB calls $4.00.

Turn: ($15) 2:h (2 players)
SB checks, Hero checks.

River: ($15) J:h (2 players)
SB bets $8.00, Hero raises to $25.55, SB raises to $43.10, Hero calls $17.55.

Final Pot: $101.2.

Results follow:

Spoiler

Hero shows three of a kind, jacks(T:h J:c).
SB shows three of a kind, jacks(K:c J:s).

SB wins with three of a kind, jacks(K:c J:s).

43/9 fish; 1.4 AF; 15% c/r flop; 33% WTSD; 600 hands. Hij bluft niet. Nu ik de hand zo terug zie, denk ik dat ik de turn echt wel moest betten omdat hij een hand beter dan de mijne sowieso wel doorbet, dus hij zal een draw hebben (als hij het er niet inkrijgt op de flop is hij hopeloos verloren :D). Als ik doorbet krijg ik vaak ook wel een free showdown. Dan blank river bluffcatchen (hoewel ik hem echt nog nooit heb zien bluffen over ~1.5k hands, of het werkte altijd) en opgeven als hij hit.

Hand afspelen

Known players:
[tg]MP2$126.44:///////;MP3 (Hero)$103.75:///////;CO$113.05:///////;BU$55.53:///////;SB$246.28:///////;BB$89.70:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with T:c, T:h.
MP2 calls $1.00, Hero raises to $4.50, 2 folds, SB calls $4.00, BB folds, MP2 calls $3.50.

Flop: ($14.5) 5:c, 5:h, 6:c (3 players)
SB checks, MP2 checks, Hero bets $9.88, SB folds, MP2 raises to $19.76, Hero calls $9.88.

Turn: ($54.02) Q:s (2 players)
MP2 checks, Hero checks.

River: ($54.02) 9:c (2 players)
MP2 bets $54.02, Hero folds, MP2 gets uncalled bet back.

Final Pot: $54.02.

Middelmatige reg die wel eens hield van bluff 4betten. Sizing op de turn is om beetje deftig te kunnen shoven op de river. Hij foldde wel snel.

Hand afspelen

Known players:
[tg]BB (Hero)$152.50:///////;MP2$101.88:///////;MP3$179.37:///////;CO$113.20:///////;BU$108.07:///////;SB$167.10:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with Q:h, Q:d.
4 folds, SB raises to $3.00, Hero raises to $10.00, SB raises to $25.50, Hero calls $15.00.

Flop: ($50) A:s, 7:d, 4:d (2 players)
SB bets $18.00, Hero calls $18.00.

Turn: ($86) K:d (2 players)
SB checks, Hero bets $34.00, SB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $86.

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Oereuh
Middelmatige reg die wel eens hield van bluff 4betten. Sizing op de turn is om beetje deftig te kunnen shoven op de river. Hij foldde wel snel.

Hand afspelen

Known players:
[tg]BB (Hero)$152.50:///////;MP2$101.88:///////;MP3$179.37:///////;CO$113.20:///////;BU$108.07:///////;SB$167.10:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with Q:h, Q:d.
4 folds, SB raises to $3.00, Hero raises to $10.00, SB raises to $25.50, Hero calls $15.00.

Flop: ($50) A:s, 7:d, 4:d (2 players)
SB bets $18.00, Hero calls $18.00.

Turn: ($86) K:d (2 players)
SB checks, Hero bets $34.00, SB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $86.

Waarom bet je hier de turn? Ik snap 't eerlijk gezegd niet zo. Van welke handen wil je value krijgen? Welke betere handen kan je laten folden? :P Als villain vaak 4-betbluft dan heb je 'm gewoon beat en gaat hij toch alles folden wanneer je bet.

Beantwoorden
Citeren
EmmaDauwe
PokerStrategist

Raise folden lijkt mij een vreemd plam oereuh. Als je bang bent van een reraise, dan call je toch best of fold je ineens. Want je wil value van slechtere handen, maar zijn er die nog op zo'n board, die je raise gaan callen?

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

de bet op de turn met QQ lijkt me eerder een feel bet, dan een value bet.
Je zal waarschijnlijk folden op een raise op de turn, denk ik?

Probleem met een check behind is, dat je hem de kans geeft op de river een grote bet te plaatsen, welke je (tenzij een Q of :diamond:) niet echt kan weerstaan, en waarop je dus de beste hand moet folden. Ook al heeft Wryzeth gelijk dat je niet gecallt gaat worden door minder en je bijna geen betere handen laat folden (misschien KJ, maar dat is het dan wel), denk ik dat ik hier liever ook een kleine bet plaats om hem niet de kans te geven te bluffen op de river en de controle over de hand te houden. Als je behind checkt is je hand zo ontzettend face up als JJ, QQ, dat villain waarschijnlijk wel een bet plaatst, als hij een beetje nadenkt.

Beantwoorden
Citeren
Wryzeth
PokerStrategist

Mwah, dat vind ik niet echt een argument. Als je zo redeneert dan wil je juist behind-checken om villain te laten spewen op de river, daar zit dan veel meer value in. Dan moet je wel bereid zijn om een herocall te maken, maar dat is een logisch gevolg van je redenering dat villain hier zelden een monster heeft indien hij de turn checked en dat de kans veel groter is dat hij de river aan het bluffen is.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Mwah, dat vind ik niet echt een argument. Als je zo redeneert dan wil je juist behind-checken om villain te laten spewen op de river, daar zit dan veel meer value in. Dan moet je wel bereid zijn om een herocall te maken, maar dat is een logisch gevolg van je redenering dat villain hier zelden een monster heeft indien hij de turn checked en dat de kans veel groter is dat hij de river aan het bluffen is.

dus jij wilt zeggen dat je een $50,- tot $70,- bet callt op alle niet :diamond: , of Q river? Als je antwoord hierop ja is, dan heb je gelijk. Ik zou zo een riverbet folden, waardoor het beter is om op de turn een bet te plaatsen.
Aangezien jij bij een checkbehind op de turn showdown value lijkt te hebben, zal hij namelijk niet vaak bluffen namelijk op de river. Nogmaals; ervan uitgaande dat het wel een nadenkende speler is.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@Emma hij callt nog erg veel Ax daar hoor.

Over die QQ hand is het wat chivaz zegt. Natuurlijk is dit geen valuebet, het is inderdaad om zelf het initiatief te nemen. Dit is geen supergoede reg, als hij hier checkt kan ik er wel van uit gaan dat hij niet sterk is. Hij mist gewoon zoveel value door de turn niet te betten met bijvoorbeeld AdQx of AdKx. Al zijn andere sterke aces gaat hij wel doorbetten voor protection.

Mijn plan was eigenlijk om op elke nondiamond river te shippen als hij callt, omdat hij imo echt niet sterk is (zwakke aces gaat hij bijvoorbeeld moeten folden). Moest het een diamond zijn weet ik eigenlijk niet of deze kerel me nog ooit zou afbetalen met minder.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren even coaching van Joshua en moet zeggen dat het echt leerzaam was en dat ik echt weer meer moet werken aan men game :P. Zeker omdat de resultaten / rungood wat op zich laten wachten voort moment. Maar vannacht niet geslapen dus denk niet dat ik nog ga spelen vandaag :(.

Beantwoorden
Citeren