Als 2de scherm? Ziet er wel mooi uit.
Oorspronkelijk gepost door P1v0BE
Als 2de scherm? Ziet er wel mooi uit.
Jep
Ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik twee schermen moet installeren, ik ken er echt de balle van
Als je een laptop hebt --> gewoon inpluggen
Als je een pc hebt --> moet je eens aan nickvdb vragen, die heeft dat nog niet zolang geleden gedaan (en wss kunnen een hele hoop andere mensen op dit forum u daar ook mee helpen :P).
Ja en natuurlijk wel ff kijken of je een DVI 
of VGA-poort
In je computer over hebt om dat 2e scherm op aan te sluiten.
Ook bij je laptop moet je denk ik toch wel eens nagaan of je zo'n poort hebt. Of is dat al standaard?
Ook bij je laptop moet je denk ik toch wel eens nagaan of je zo'n poort hebt. Of is dat al standaard?
VGA in is op laptops wel standaard. Al jaren
Hey thanks voor de hulp
Dat blauw ding onderaan, is dat het gene dat ik moet hebben?

Deze avond weinig SNG's gespeeld. Ik was daarstraks vrij moe en dacht geen uren meer te spelen dus dan maar wat cashtafels geopend. Die sessie is wat langer geworden dan gepland...
Maar alles ging toch vrij goed, ik klaag niet
NL5:

Das inderdaad zo'n blauw ding dat je nodig hebt. Maar ik zie er maar 1, zit je eerste scherm daar al niet op aangesloten?
Das inderdaad zo'n blauw ding dat je nodig hebt. Maar ik zie er maar 1, zit je eerste scherm daar al niet op aangesloten?
Jup, daar zit mijn eerste scherm aan vast. Maar bestaat er geen speciaal kabeltje oid om toch twee schermen aan zo'n 1 blauw ding te monteren?
normaal kan je je 2de scherm aan dat wit poortje ernaast hangen!
als het een LCD/tft scherm is heeft da scherm meestal een DVI aansluiting en dat is het wit poortje
EDIT: Blijkbaar heeft jou scherm een VGA connector... Je kan wel zo'n wissel stukken krijgen VGA naar DVI soms krijg je het ook gewoon bij je pc dus misschien heb je dit wel ergens liggen.
Kost nie echt veel denk ik!
Ok thanks
Het scherm is besteld en het zou ergens begin volgende maand in de winkel moeten geleverd worden. Ik ben benieuwd
Oorspronkelijk gepost door SergeSas
http://www.allekabels.nl/Monitor-/-VGA-Kabels/19/940/DVI-male---VGA-female.htmldeze heb je dan nodig
![]()
Ah, zo'n beestje
Die zal ik van de week eens gaan halen dan
Je bent wel sneaky Benjamin!
Stiekum je blogtitel op 'hold' zetten en dan toch schitteren aan de cash-tafels....
♠_biggrin:
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Je bent wel sneaky Benjamin!Stiekum je blogtitel op 'hold' zetten en dan toch schitteren aan de cash-tafels....
♠_biggrin:
![]()
Cashgames hebben ook vrij weinig te maken met SNG's