Ga naar het forum
Darqmuse NL5 >>> NL...

Meldingen
Alles wissen

Darqmuse NL5 >>> NL200

319 Berichten
42 Gebruikers
0 Reacties
9,666 Weergaven
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
op NL10 zijn mensen inderdaad niet pot commited, enkel op NL25+

daar heb je wel een punt :]

Ja toch.. Mensen die naar geld kijken en niet naar aantal big blinds.

En wat ga je doen als je dronken thuiskomt en 50 dollar stort.. NL5 spelen of NL25?

NL5 zit helemaal vol met gasten die net als ik dan heel tight spelen mja. Schiet niet op gewoon. NL5 gemiddelde pot $0.57, NL25 gemiddelde pot $4 op dit moment. Nou kun je wel uitrekenen waar er losser wordt gespeeld denk ik.

Ik moet het hebben van mensen die het spel niet serieus nemen.. Of minder goed spelen.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Darqmuse
Ik moet het hebben van mensen die het spel niet serieus nemen.. Of minder goed spelen.

bij mijn weten word er op NL25 net wel beter en serieuzer gespeeld dan NL5 ?(

Mijn iq zal gewoon wat laag liggen. Ik laat je er ff over nadenken.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Mijn iq zal gewoon wat laag liggen. Ik laat je er ff over nadenken.

Ja, hij heeft er in iedergeval het IQ voor =)

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Zou dan eens NL100 gaan spelen, liggen de gemiddelde pots nog hoger :D

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

NL5 is echt bloedserieus in ieder geval zoom wel.

Komt geen stap vooruit omdat niemand wilt gokken.

Beantwoorden
Citeren

Wellicht 'the Poker Mindset' lezen?

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Denk dat je toch beter op nl5 kunt blijven. Ik ben je zojuist een paar keer tegen gekomen op sh nl25 zoom. Je speelde iets van 14/10 en had super weake stats. Als je dan op nl25 gaat spelen zijn er echt wel veel spelers die jou super makkelijk exploiten.

Hier een hand vs jou...

Wat denk je hier te reppen met een checkraise ? :P

Poker Stars, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (BTN): $31.42 (125.7 bb)
SB: $25.92 (103.7 bb)
BB: $20.01 (80 bb)
UTG: $12.83 (51.3 bb)
MP: $38.87 (155.5 bb)
CO: $28.30 (113.2 bb)

Preflop: Hero is BTN with ? ?
2 folds, CO raises to $0.75, Hero calls $0.75, 2 folds

Flop: ($1.85) 2 8 3 (2 players)
CO checks, Hero bets $1.25, CO raises to $3.25, Hero calls $2

Turn: ($8.35) J (2 players)
CO checks, Hero bets $3.75, CO folds

Results:

Spoiler

$8.35 pot ($0.38 rake)
Final Board: 2 8 3 J
Hero mucked ? ? and won $7.97 ($3.97 net)
CO mucked and lost (-$4 net)

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door luca02
Denk dat je toch beter op nl5 kunt blijven. Ik ben je zojuist een paar keer tegen gekomen op sh nl25 zoom. Je speelde iets van 14/10 en had super weake stats.

Ok dus je hebt een paar handen informatie.. en 1 hand die ik raar speel kan het even niet voor me halen maar goed. Ik geloof je.

Kan je geen conclusies aan verbinden vriendelijke vriend.

Maar je hebt wel gelijk hoor ik moet het nog even aanvoelen.. Ik moet meer 3betten maar dat is het wel zo'n beetje. Voor de rest speel ik echt hetzelfde. En tot nu toe $95 winst dus.

Ik ben nog niet losgekomen daar heb je gelijk in. Het is natuurlijk scared money en dat beinvloed wel mijn spel. Maar je begrijpt toch ook wel dat ik niet normaal hoor te spelen als ik een bankroll heb die niet voldoet aan BRM. Enige keus die ik heb is wachten op een top situatie pushen en hit 'n run rejoin en opnieuw. 10tje voor 10tje. Zodat ik nooit meer dan 25 kan verliezen in 1 keer. Mijn stats zijn misschien niet supergoed maar ik verdien wel.

Heb jij zelf vandaag $95 gewonnen op NL25 of verloren? Heb ff snel een paar posts van je gelezen.

Tot slot. In plaats van te zeggen "Denk dat je toch beter op nl5 kunt blijven" Zou je ook kunnen zeggen. "zou je niet beter zo en zo want anders dit en dat" Snappie?

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hij zegt toch niet 'ik zou er maar mee stoppen'? L2read plz.

En waardeer toch eens dat mensen je advies geven ipv telkens in de verdediging te schieten. Tering

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door divvie

Had ik al aangepast maar dank je.

En waardeer toch eens dat mensen je advies geven ipv telkens in de verdediging te schieten. Tering

Goed. Bekijk het is van de andere kant?

Hij komt mij een paar keer tegen zegt hij. Dat betekend dat hij een paar handen historie heeft. Aan de hand daarvan trekt hij zijn conclusies blijkbaar en gaat mij dan ook nog is advies geven.

Toen las ik een paar van zijn posts en hij is zelf down laatste dag ofzo.

En ik heb 95 verdient.. Ondanks dit alles wat tegen hem werkt. Heb ik gezegd dat hij wel gelijk heeft. Maar dat is toeval voor hem. Ik speel idd te tight en 3bet the weinig dat komt omdat het scared money is. Pas als ik een passend BRM heb kan ik normaal spelen.

Das toch gewoon duidelijk?

En ik neem het serieus want idd heeftt hij toevallig gelijk en moet ik mijn stats verbeteren maar dat gaat altijd gepaard met de speeling die ik heb qua bankroll.

Op normale tafels kom je er ook niet zo mee weg zoals ik speel op dit moment.

Maar dit is zoom. Zo nauw wordt er door de meeste niet op je gelet.

Beantwoorden
Citeren

Als iemand een dag down is kan diegene geen advies geven...? Dat doet er toch verder helemaal niet toe

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Samari87
Als iemand een dag down is kan diegene geen advies geven...? Dat doet er toch verder helemaal niet toe

Nou nee. Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel meer psychologisch gezien. Hij verliest en vind het dan nodig iemand op te zoeken om advies te geven. Dat is klassiek gedrag. Spiegeling. Blijkbaar was dat de reden want bewijsmateriaal was niet volledig.

Advies is niet per definitie goed. Wie dat denkt is erg beinvloedbaar.

Dit was advies gebasseerd op niks. Ondanks dat is het wel waar en ben ik me er ook van bewust.

De stijl die ik nu speel werkt alleen tijdelijk en alleen tegen spelers die me nog niet kennen. Hopelijk heb ik tegen de tijd dat ze me leren kennen wat meer om mee te spelen en kan ik mijn spel weer omgooien. Ik pas me ook alleen maar aan.

Het is logisch dat mijn stats laag zijn want enige dat ik doe is wachten op een monster hit'nrun en opnieuw beginnen. Niet doorvertellen trouwens.

En als ze denken dat ik supernit ben is ook goed dan ga ik lekker bluffen Muahaha. Elk nadeel heb ze voordeel.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Mijn stats voor vandaag waren VP14/PR8/3B3/CB54/FCB67/F3B71 (3400 handjes.)

Ziet er slecht uit ja alles beneden niveau maar ja toch geld gewonnen en daar gaat het om dat ik een bankroll opbouw. daarna kan ik weer mijn eigen spel spelen.

Maar ik durf wel terug te spelen hoor. Zoals hieronder.

Spoiler

PokerStars - $0.25 NL FAST (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: $37.14
SB: $11.35
BB: $65.84
UTG: $34.62
Hero (MP): $25.25
CO: $47.44

SB posts SB $0.10, BB posts BB $0.25

Pre Flop: (pot: $0.35) Hero has A♣ T♣

UTG raises to $0.50, Hero calls $0.50, CO raises to $1.50, fold, fold, fold, UTG calls $1.00, Hero calls $1.00

Flop: ($4.85, 3 players) 8♦ A♦ 2♥
UTG checks, Hero checks, CO bets $2.00, fold, Hero raises to $5.50, fold

Hero wins $8.45

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Called teveel-3bet teweinig-cbet teweinig

Groetjes Steven :f_cool:

edit. 6-max??? Wat ben jij een nit zeg :D

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Horemanske

haha yup.

Klopt ook ik werk eraan.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Horemanske

haha yup.

Klopt ook ik werk eraan.

Dan ist goe :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

Hij komt mij een paar keer tegen zegt hij. Dat betekend dat hij een paar handen historie heeft. .

Het is toch gewoon tof dat hij de tijd neemt om de Hand te posten en je hierop te wijzen?

Beantwoorden
Citeren
DeLau
Elite Grinder

Wanneer doe je eens een shotje nl200? Zal wss wel krap worden qua BRM maar gewoon even 4/3 spelen tot je wat geld verdiend hebt en dan kan je echt gaan ownen.

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Hij komt mij een paar keer tegen zegt hij. Dat betekend dat hij een paar handen historie heeft. Aan de hand daarvan trekt hij zijn conclusies blijkbaar en gaat mij dan ook nog is advies geven.

Toen las ik een paar van zijn posts en hij is zelf down laatste dag ofzo.

En ik heb 95 verdient.. Ondanks dit alles wat tegen hem werkt.

"Kan je geen conclusies aan verbinden vriendelijke vriend."

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door luca02
Denk dat je toch beter op nl5 kunt blijven. Ik ben je zojuist een paar keer tegen gekomen op sh nl25 zoom. Je speelde iets van 14/10 en had super weake stats.

Ok dus je hebt een paar handen informatie.. en 1 hand die ik raar speel kan het even niet voor me halen maar goed. Ik geloof je.

Kan je geen conclusies aan verbinden vriendelijke vriend.

Maar je hebt wel gelijk hoor ik moet het nog even aanvoelen.. Ik moet meer 3betten maar dat is het wel zo'n beetje. Voor de rest speel ik echt hetzelfde. En tot nu toe $95 winst dus.

Ik ben nog niet losgekomen daar heb je gelijk in. Het is natuurlijk scared money en dat beinvloed wel mijn spel. Maar je begrijpt toch ook wel dat ik niet normaal hoor te spelen als ik een bankroll heb die niet voldoet aan BRM. Enige keus die ik heb is wachten op een top situatie pushen en hit 'n run rejoin en opnieuw. 10tje voor 10tje. Zodat ik nooit meer dan 25 kan verliezen in 1 keer. Mijn stats zijn misschien niet supergoed maar ik verdien wel.

Heb jij zelf vandaag $95 gewonnen op NL25 of verloren? Heb ff snel een paar posts van je gelezen.

Tot slot. In plaats van te zeggen "Denk dat je toch beter op nl5 kunt blijven" Zou je ook kunnen zeggen. "zou je niet beter zo en zo want anders dit en dat" Snappie?

Haha grapjas. Op het laatste moment verlies ik in mijn sessie 300bb doordat iemand mijn straat kraakt door met 2pair en een flushdraw all in te gaan (op de turn) en deze dus te hitte. Hierdoor was ik over de laatste sessie $40,- down ja. Maar dan ben ik nog steeds in 5k handen $200,- up;).

Dat jij denkt dat ik jou geen advies moet geven omdat jij een winnende sessie had en ik niet laat maar eens zien dat je echt nog genoeg te leren hebt. Feit blijft dat bovenstaande A10 slecht gespeeld is en dat je stats ook super slecht zijn.

Beantwoorden
Citeren