Wauw Darqmuse.
Je maakt de traditionele fout te snel te willen waar je spel absoluut nog niet in orde is om op longterm winst te kunnen maken op NL25.
Heel veel mensen hier dachten wel even door te stoten maar die gingen er uiteindelijk keihard af.
Van mij/ons hoef je echt niet down te moven naar NL5, we zouden het alleen verstandiger voor je vinden als je onder brm leert en de stakes zo passeert.
Niet voor ons, maar voor jou.. wij hebben er niks aan of je nou op NL25 zit of NL5 zit, ik ga er iig niet minder van slapen.
Probeer elke post van mensen die hier in je blog komen ook zo te benaderen. Ze proberen me niet te fucken, ze proberen me te helpen. Luca afkraken omdat hij een verlies sessie heeft is ook heel kinderachtig.
Die TA hand is btw niet zo goed gespeeld. In een 3bet pot heeft het weinig zin om te raisen op de flop omdat je niet gecallt gaat worden door minder. Je kan beter callen en zo zorgen dat hij blufs kan doorzetten etc.
Voor je stats, je moet ongeveer naar het dubbele. Als je pokerstove hebt moet je daar maar eens kijken wat dat betekent.
Wat is je openingsrange UTG en op de button bv. ?
Ik hoop dat je deze post ook als een hulppost ziet zodat ik niet net een kwartier van mijn leven heb vergooid.
Groet,
Killbz