Ga naar het forum
Darqmuse NL5 >>> NL...

Meldingen
Alles wissen

Darqmuse NL5 >>> NL200

319 Berichten
42 Gebruikers
0 Reacties
9,662 Weergaven
deskcompmedion
Oldschool Grinder

Darqmuse. Voor een volgende keer kan je misschien je eigen post en de post waarop je reageert best tweemaal herlezen. Luca is zo vriendelijk om je een hand uit je sessie te bespreken en jij doet zijn goede instelling verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Je denkt volgens mij veel te veel in $$$$, waardoor je ook veel gemakkelijker zal gaan tilten als je enkele potjes verliest.

Je speelt op Zoom 6-max zelfs tighter dan ik op Full Ring. Ik zou toch maar onderaan beginnen en beginnen bij de Basics! Volg wat coachings, ze zijn er niet voor niets.

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Wauw Darqmuse.

Je maakt de traditionele fout te snel te willen waar je spel absoluut nog niet in orde is om op longterm winst te kunnen maken op NL25.
Heel veel mensen hier dachten wel even door te stoten maar die gingen er uiteindelijk keihard af.

Van mij/ons hoef je echt niet down te moven naar NL5, we zouden het alleen verstandiger voor je vinden als je onder brm leert en de stakes zo passeert.
Niet voor ons, maar voor jou.. wij hebben er niks aan of je nou op NL25 zit of NL5 zit, ik ga er iig niet minder van slapen.

Probeer elke post van mensen die hier in je blog komen ook zo te benaderen. Ze proberen me niet te fucken, ze proberen me te helpen. Luca afkraken omdat hij een verlies sessie heeft is ook heel kinderachtig.

Die TA hand is btw niet zo goed gespeeld. In een 3bet pot heeft het weinig zin om te raisen op de flop omdat je niet gecallt gaat worden door minder. Je kan beter callen en zo zorgen dat hij blufs kan doorzetten etc.

Voor je stats, je moet ongeveer naar het dubbele. Als je pokerstove hebt moet je daar maar eens kijken wat dat betekent.
Wat is je openingsrange UTG en op de button bv. ?

Ik hoop dat je deze post ook als een hulppost ziet zodat ik niet net een kwartier van mijn leven heb vergooid.

Groet,

Killbz

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

shitstorm inc

popcorn, check

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door KillBZ
Wauw Darqmuse.

Je maakt de traditionele fout te snel te willen waar je spel absoluut nog niet in orde is om op longterm winst te kunnen maken op NL25.
Heel veel mensen hier dachten wel even door te stoten maar die gingen er uiteindelijk keihard af.

Van mij/ons hoef je echt niet down te moven naar NL5, we zouden het alleen verstandiger voor je vinden als je onder brm leert en de stakes zo passeert.
Niet voor ons, maar voor jou.. wij hebben er niks aan of je nou op NL25 zit of NL5 zit, ik ga er iig niet minder van slapen.

Probeer elke post van mensen die hier in je blog komen ook zo te benaderen. Ze proberen me niet te fucken, ze proberen me te helpen. Luca afkraken omdat hij een verlies sessie heeft is ook heel kinderachtig.

Die TA hand is btw niet zo goed gespeeld. In een 3bet pot heeft het weinig zin om te raisen op de flop omdat je niet gecallt gaat worden door minder. Je kan beter callen en zo zorgen dat hij blufs kan doorzetten etc.

Voor je stats, je moet ongeveer naar het dubbele. Als je pokerstove hebt moet je daar maar eens kijken wat dat betekent.

Ik hoop dat je deze post ook als een hulppost ziet zodat ik niet net een kwartier van mijn leven heb vergooid.

Groet,

Killbz

fyp

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder
Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door divvie
shitstorm inc

popcorn, check

_biggrin: _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door KillBZ

Range UTG is AQo+ 44+

Range Button is in principe alles behalve wrecks en meestal geen one gappers of lager en ook geen unsuited. Soms kijk ik naar de stats van de BB voordat ik steal. Elke A wordt ook geraised vanaf de button. Ik speel suited connectors onder de 98 in principe niet meer.

ff voor de duidelijkheid. Ik heb poker tracker met leak tracker en voor NL5 waren mijn stats echt overal goed.

Dus ik snap ook wel dat er een groot verschil in zit hoe ik speel op NL5 of NL25. Dat is niet per ongeluk.

Maar goed ik ga wel over op NL10 zolang ik boven de 200 zit. Als ik boven de 400 zit ga ik over op NL25.

Dat lijkt me een iets minder risicovolle strategie.

Sorry voor iedereen die popcorn heeft ingekocht.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Ok ik speel op dit moment deep stack 0.05/0.10. Wat dacht je daarvan?

Gaat lekker tot nu toe $25 gewonnen.

Mijn stats voor deze sessie zijn VP21/PR17/3B7/CB80/FCB34/F3B73 (1400 handjes)

Beter of wat?!

Beantwoorden
Citeren
robinripper
BlackMember

Statts maken allemaal niet zo heel veel uit. Er zijn heel veel verschillende stylen van play om te winnen.

Maar die AT hand butcher je behoorlijk. Zou minder focussen op welke statts je aan het spelen bent en gewoon zorgen dat je solide poker gaat spelen.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door robinripper
Statts maken allemaal niet zo heel veel uit. Er zijn heel veel verschillende stylen van play om te winnen.

Maar die AT hand butcher je behoorlijk. Zou minder focussen op welke statts je aan het spelen bent en gewoon zorgen dat je solide poker gaat spelen.

Dank je wel.

Ik doe muh best.

Beantwoorden
Citeren
20Shocker88
PokerStrategist

Love this blog :]

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door 20Shocker88
Love this blog :]

Waarom heb ik dan zo'n lage rating. Ik speel me helemaal de tandjes en ik maak winst.

Ik ben bereid te leren maar ik blijf wel mezelf. Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd.

If you wanna be respected. Suck up.

If you wanna be hated.. Be honest.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Waar ben ik beland zeg?

Zijn er ook nog mensen die willen weten hoe het nou gaat?

Bijvoorbeeld wat mijn bankroll is of weer is een graph zien?

Of is het echt voornamelijk natrappen uitlachen met een vleugje wijsheid en advies?

Als het nou andersom was had ik nog hoop maar dit begint echt steeds meer te lijken op een groep mensen die liever iemand ziet falen dan iemand ziet slagen.

FYI het gaat hartstikke goed met mij :) Thanks for your concern.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Haha jij hebt echt zon plank voor je kop, wow.

Ga eens in andere blogs kijken hoe iedereen daar met elkaar om gaat, niks aan de hand. Alleen hier reageert iedereen anders. Hoe zou dat toch komen? Ligt dat nou aan ons of aan jou? Must be us right?

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Dat negatieve gedoe van ons richting jou. Zou dat toevallig niet komen door jouw agressieve manier van reageren? En jouw koppigheid/het altijd beter weten? Tis maar een hint hoor.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Darqmuse

Haha jij hebt echt zon plank voor je kop, wow.

Ga eens in andere blogs kijken hoe iedereen daar met elkaar om gaat, niks aan de hand. Alleen hier reageert iedereen anders. Hoe zou dat toch komen? Ligt dat nou aan ons of aan jou? Must be us right?

Ja het ligt echt aan jullie. Want ik ben bereid om te leren en ik zit hier achter mijn computer klaar om verder te komen.

Ik post handjes ik wil discussieren maar de meeste hier willen gewoon fokken.

En daardoor kom ik helemaal niet toe aan serieus mijn spel verbeteren hier.

Natuurlijk ligt het aan hoe jullie met mij omgaan. De meeste van jullie zijn heel negatief tegen me. Dus ja. Als je bij voorbaat al zo doet dan geef je me weinig kans.

Met die popcorn enzo het is toch duidelijk wat jullie willen. Kom op nou.

Als je jezelf voor de gek wilt houden moet je dat vooral doen. Maar hou op met tegen mij liegen. Jullie willen me niet helpen. Dat is duidelijk.

Je pakt het gewoon slecht aan dat is alles.

Als je hier zit te pronken met je IQ gehalte en hoe goed je kan pokeren dan komt er natuurlijk niks van.
Waarom zou iemand dan willen helpen.
Bv. Waarom zou ik u helpen?Ik heb geen IQ van die hoogte (allee denk ik toch nie :P )

Doe gewoon je ding en zijt niet zo rap in uw gat gebeten.
Zo zeggen ze da bij ons =)

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Dat negatieve gedoe van ons richting jou. Zou dat toevallig niet komen door jouw agressieve manier van reageren? En jouw koppigheid/het altijd beter weten? Tis maar een hint hoor.

Als je het advies verpakt zonder beledigingen neem ik het serieus.

Als je expres vanuit een soort hoogte op mij neerpraat dan ben je gewoon een mja machtsmisbruiker al is het kleinschalig.

Blijkbaar geniet je daarvan en dat is heel erg fout als je daarvan geniet. Als je je eigen zelfwaarde, let goed op wat ik zeg en print deze woorden in je geheugen voor altijd, als je je eigen zelfwaarde wilt opkrikken door mensen zoals ik de grond in te praten.

You need people like me so you can point your fucking finger and say that's the bad guy. Komt bekend voor?

Als je begrijpt hoe ik denk over mensen dan zou je het misschien wel kunnen waarderen. Want ik denk nl. dat geen enkel mens zichzelf BETER mag noemen.

Als je mij advies geeft kun je dat maar beter verwoorden op een manier die uitstraalt dat je informatie en tips doorgeeft als een nederig medium. Niet als een God.. Of liever gezegd. Een Duivel.

Beantwoorden
Citeren
20Shocker88
PokerStrategist

Als ik je blog zo lees zijn er zat die je hebben proberen te helpen.
Sommigen die je nu aan afzeiken zijn ook.
Komt doordat je vrij negatief reageert op hulp van anderen.
Ik denk eigenlijk dat je dat helemaal niet bewust doet dus ik zie ook geen reden om je aftezeiken.

En er zitten natuurlijk ook posts tussen die gemaakt zijn om je op te fokken dus komt idd wel van beiden.

Zou gewoon zeggen speel je spel blijf er aan werken en handen posten op handjudge section.
En iets minder fel reageren kan ook wel helpen voor wederzijds respect.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door 20Shocker88
Als ik je blog zo lees zijn er zat die je hebben proberen te helpen.
Sommigen die je nu aan afzeiken zijn ook.

Ik probeer daar ook naar te kijken.

Wat echter overheersend is.. is het natrappen en uitlachen en op me neer praten.

Als jullie willen dat ik niet zo over jullie denk misschien moet je is iets doen aan mensen die alleen langskomen om een rotopmerking te maken naar mij toe.

Ik val toch ook niemand lastig in iemand zijn blog???

Check et maar.

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Alle verhalen hebben 2 kanten maar om het simpel te houden:

Mensen die vinden dat hun adviezen niet serieus worden genomen of gewaardeerd. So be it!! Geef alleen nog maar advies aan mensen die dat wel waarderen in jullie ogen en laat degene die dat niet doen links liggen.

Darqmuse als jij vind dat men hier geen goed advies geeft en iedereen tegen je is kun je beter geen advies vragen. Ik vind namelijk dat er tussen de flames en trolls door best aardige adviezen staan (zeker tot kerst). Maar dit laatste is mijn persoonlijke mening.

Ik hoop dat het flamen en trollen nu afgelopen is hier. X(

Beantwoorden
Citeren