Ga naar het forum
Darqmuse NL5 >>> NL...

Meldingen
Alles wissen

Darqmuse NL5 >>> NL200

319 Berichten
42 Gebruikers
0 Reacties
9,658 Weergaven
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door onmybike
ben je vriend niet.

Ok ga dan weg doeg.

Ik mis je niet.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Darqmuse

staat sowieso al onder het kopje leedvermaak want is maar kwestie van tijd tot dat dit misgaat

Wow wat ben jij een naar mens. Gadverdamme. Reageer AUB nooit meer op mijn posts want ik mag jou helemaal niet.

toenet was ik nog je vriend

rare vent bende ook zeg. :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Vind nou iedereen dit normaal wat die gozer allemaal tegen me zegt?

Ik kom hier om te leren niet om uitgelokt te worden tot ruzie maken..

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

ben je vriend niet.

Ok ga dan weg doeg.

Ik mis je niet.

laterrr

Beantwoorden
Citeren
DonBartos
Oldschool Grinder

staat sowieso al onder het kopje leedvermaak want is maar kwestie van tijd tot dat dit misgaat

Wow wat ben jij een naar mens. Gadverdamme. Reageer AUB nooit meer op mijn posts want ik mag jou helemaal niet.

Bijna niemand mag em hoor ;p

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

met bloed zweet en tranen type ik deze reactie:

Als ik je zo eens zie praten over handen denk ik dat je veel gaat hebben aan het programma equilab op deze site (gratis te krijgen). Als je met 2 man allin gaat heb je meer dan 50% nodig (zelfs nog meer want je moet de rake ook nog beaten) met 3 man 33% etc. Dit ga je echt nooit halen met zo'n hand als 54s tegen 4 of minder allins. Zoals dit als voorbeeld :

Equity   Winst   Split
MP2    32.32%  31.18%   1.14% { 77+, A9s+, KTs+, QTs+, JTs, ATo+, KJo+ }
MP3    43.23%  42.09%   1.14% { 88+, AJs+, KQs, AKo }
BU     24.44%  24.32%   0.13% { 54s }

je hebt hier minder dan 25% terwijl je 33%+ moet hebben dit is dus echt zo enorm terrible en verliesgevend en dit zijn zelfs nog loose ranges voor villians.
Als je niet goed weet wat je handen waard zijn tegen bepaalde ranges word het heel erg lastig denk je. Want je overschat suited connectors blijkbaar behoorlijk als je zomaar een 8bb raise gaat callen preflop. Want je hit eigenlijk nooit echt nuts wel soms een 5 of een 4 maar ja dan verlies ja vaak alleen nog maar meer.

EDIT: ps: zou geen geld bijstorten het klinkt miss lullig maar ik ben gewoon eerlijk ik denk dat je nl5 niet beat.

en hoe reageer jij?
zeker weer een of andere woede uitbarsting .

Beantwoorden
Citeren
shevas7
Oldschool Grinder

Negeer hem; er is een functie ingebouwd in het forum om posts van bepaalde leden te negeren. (rechts bovenaan bij je profiel kun je dit invullen.

Ik probeer je te helpen met die 45s hand, kun je eens mijn vorige post herlezen en beantwoorden? Ik zal proberen uitleggen wrm die hand (volgens mijn visie) niet goed gespeeld was.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

en hoe reageer jij?
zeker weer een of andere woede uitbarsting of word je internet uitgeschakeld door de schuldhulpverlening dat je effe een uitlaatklep moet hebben.

Moet je maar niet afsluiten met een belediging.

Het kan toch ook zijn dat je alleen maar op me neer kijkt. Dan kan je wel moeite doen om mij informatie over te brengen maar als je dan vervolgens laat merken dat je geen enkel respect voor mij hebt en geen rekening houdt met mijn gevoelens..

Dan lik ik je bloed zweet en tranen op. Laat het ff door mijn mond heen en weer gaan zodat het goed mengt met een speeksel en dan FLATS.. spuug ik het zo terug in je gezicht.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Moet ik dan tegen je opkijken? na alle je idioten uitspraken?
Je bent naar mijn mening pas bij het begin van een speler die een winstgevende speler wil worden dat is geen probleem maar je hoeft dat ook niet te denken dat ik net ga doen alsof ik tegen een pro praat ofzo

np zal hier niet meer reageren.
veel succes en wees voortaan wat aardiger tegen mensen die je willen helpen ik zal het iig niet meer doen.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

1,228,323,918,359 games 2062.454 secs 595,564,273 games/sec

Board:
Dead:

equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 16.625% 16.46% 00.16% 202242695054 1960237375.50 { 66 }
Hand 1: 51.252% 50.93% 00.32% 625595787829 3942333027.50 { QQ+ }
Hand 2: 19.176% 18.77% 00.41% 230553264101 4992949022.00 { 22+, ATs+, KTs+, QTs+, JTs, ATo+, KTo+, QTo+, JTo }
Hand 3: 12.947% 12.60% 00.35% 154790700767 4245951184.00 { random }

ik vrees dat de layout verkloot gaat zijn, maar met 66 heb je hier dus iets van een 16% equity als je met 4 all in gaat en dus niet de benodigde 25%

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door shevas7Negeer hem; er is een functie ingebouwd in het forum om posts van bepaalde leden te negeren. (rechts bovenaan bij je profiel kun je dit invullen.

Zal ik doen.

Ik probeer je te helpen met die 45s hand, kun je eens mijn vorige post herlezen en beantwoorden? Ik zal proberen uitleggen wrm die hand (volgens mijn visie) niet goed gespeeld was.

Ik ga ff teruglezen sorry. Ik laat me ook afleiden gewoon.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Rustig blijven mannen.Tot 10 tellen zou mammie zeggen :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door shevas7

Als de hele tafel all in gaat dan zit er sowieso ook heel veel crap tussen. Als je een lage pocket pair hebt, heeft misschien 1 iemand een hoger pair en de rest heeft wrecks. Dus dan heb je de 1 na of 2 na beste hand voor de flop al. Hoezo zou jij dan folden terwijl de rest all-in gaat. Leg is uit plx want ik snap er echt heeeeeelemaal niks van wat jullie me proberen uit te leggen nu.

stel een je zit met 8 aan een tafel en jij hebt 44. iedereen is full stacked (100BB)
en gaat all in preflop.

de andere spelers hebben: QQ, 94s, 72o, A8, 65, KJ en 83.
Je zal in dit geval 30% kans hebben om een set te hitten, maar heb je enig idee hoeveel % kans je hebt om de hand te winnen?

Em ja 16% :P

Maar dat komt door die post net van Wolfske

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Als de hele tafel all in gaat dan zit er sowieso ook heel veel crap tussen. Als je een lage pocket pair hebt, heeft misschien 1 iemand een hoger pair en de rest heeft wrecks. Dus dan heb je de 1 na of 2 na beste hand voor de flop al. Hoezo zou jij dan folden terwijl de rest all-in gaat. Leg is uit plx want ik snap er echt heeeeeelemaal niks van wat jullie me proberen uit te leggen nu.

stel een je zit met 8 aan een tafel en jij hebt 44. iedereen is full stacked (100BB)
en gaat all in preflop.

Je zal in dit geval 30% kans hebben om een set te hitten, maar heb je enig idee hoeveel % kans je hebt om de hand te winnen?

haha, minder zelfs he .. ik had 4 spelers genomen waarvan eentje een monster had, eentje heel wat breder is en eentje random any two cards heeft. En daar doe je het dus heel slecht tegen .. dan is het dus vooral het monster dat winst gaat maken en de rest verlies
:)

je moet soms eens met pokerstove en pokerstrategy equilator spelen om een aanvoelen te krijgen voor die zaken. Is echt leerzaam zoiets.. en is niet erg inspannend

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

en gaat all in preflop.

haha, minder zelfs he .. ik had 4 spelers genomen waarvan eentje een monster had, eentje heel wat breder is en eentje random any two cards heeft. En daar doe je het dus heel slecht tegen .. dan is het dus vooral het monster dat winst gaat maken en de rest verlies

je moet soms eens met pokerstove en pokerstrategy equilator spelen om een aanvoelen te krijgen voor die zaken. Is echt leerzaam zoiets.. en is niet erg inspannend

Domme vraag.Mag je deze gebruiken tijdens het spelen?

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

jezus gij jaagt u veel te snel op darqmuse :P
Als meneer fiets mij kwam zeggen dat ik iets niet beat, dan zou ik er wat mee doen ipv te backfiren.
hij heeft wss zijn redenen en gaat niet iemand zomaar uitkakken...
BTW: grappig hoe je achter je hele tekst het ff nodig vond om er "kanker" te zetten, moest er gelijk van lachen.

als je enkel positieve dingen wilt horen die je ego strelen dan moet je geen blog starten IMO. je moet blij zijn als mensen die meer van het spel afweten als jij je komen zeggen hoe het hoogstwaarschijnlijk zit.
heb niks tegen je en ik blijf je blog volgen maar doe ff die paardenkleppen af als je wil improven.

Spoiler

kom me in mijn blog lekker afzeiken, vind ik leuk zolang er wat logica achter zit :D

Beantwoorden
Citeren

Heb nu wel een idee van hoe ik wat meer animo in mijn blog zou krijgen! :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Horemanske

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

en gaat all in preflop.

Domme vraag.Mag je deze gebruiken tijdens het spelen?

ja dat mag, ik zal je hier een linkje geven
http://www.pokerstars.com/poker/room/prohibited/

Equity berekenen mag .. ICM calculators niet. Ik heb ooit een waarschuwing gehad omdat ik perrongeluk mijn ICM coach geopend had toen ik speelde (had misclick gedaan , wilde equilator openen)

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Je hebt iig zelfkennis want zelfbeheersing heb je overduidelijk niet. Doe eens normaal en reageer eens niet zo aggressief. Als je vind dat mensen je ten onrechte beoordelen bewijs dan eens het tegendeel met pokerskills i.p.v. zo enorm koppig te zijn. Je wil ook iedereen die je wil helpen jouw gelijk opleggen i.p.v. misschien eens accepteren dat je het verkeerd hebt aangepakt. Want zoals robin het al zei, volgens mij wil je het niet begrijpen. Zou eerst maar een hoop gaan studeren, dan kom je hopelijk tot een ander inzicht.

Nu voel je je obv weer het zwarte schaap en hierop zal ook wel weer zon zondebok reactie komen. Er zijn genoeg mensen die ook pas begonnen zijn op de micros, zoals Horemanske, oewems, Wolfske, Checkraise etc en daar gaat alles prima. Die staan overal voor open en waarderen beoordelingen van ervaren spelers en doen er ook wat mee. Jij komt hier met een attitude/kort lontje aanzetten en wil obv niet accepteren dat je eens iets verkeerd hebt aangepakt, want anders zou je niet tegen zoveel mensen blijven in blaten terwijl zij allemaal hetzelfde zeggen. Stel je eens wat anders op want zo word je hier niet geliefd.

Doe er mee wat je wil, maar als je op de huidige weg doorgaat ga je niet ver komen.

Beantwoorden
Citeren
shevas7
Oldschool Grinder

en gaat all in preflop.

In het voorbeeld van wolfske is het idd 16% maar in dit voorbeeld is het maar 7.5%. Dus zal je zeker nooit 1/8 keer winnen :)

Beantwoorden
Citeren