Ga naar het forum
Darqmuse NL5 >>> NL...

Meldingen
Alles wissen

Darqmuse NL5 >>> NL200

319 Berichten
42 Gebruikers
0 Reacties
9,659 Weergaven
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
als je enkel positieve dingen wilt horen die je ego strelen dan moet je geen blog starten IMO. je moet blij zijn als mensen die meer van het spel afweten als jij je komen zeggen hoe het hoogstwaarschijnlijk zit.

My god.

Moet ik nou serieus alles gaan qouten wat die galspugers tegen me hebben gezegd? Als je naast het advies wat je geeft een onder de gordel opmerking maakt dan maakt het weinig uit voor mij wat je voor de rest nog zegt.

Ik luister niet naar mensen die gemeen willen zijn. Klaar uit.

Je kunt me wel advies geven maar als je afsluit met een belediging dan snap ik precies waarom je mij advies geeft.

Jullie schijnen niet te begrijpen dat hulp vragen heel moeilijk is in tegenstelling tot wanneer je hulp aanbied want dat is juist vanuit een positie waarop je op iemand neerkijkt.

En dat is de reden dat sommige mensen hier reageren. Niet om mij te helpen een betere speler te worden. Maar door vanuit een verhoogde positie op mij neer te praten.

Misschien moeten jullie ook is naar mij luisteren want als het om psychologie gaat snap ik een hele hoop meer dan gemiddeld.

Ik kijk dwars door je heen als jou intenties niet goed van aard zijn. En dan pak ik je daarop. Heeft niks te maken met mij. Heeft te maken met hou jij je bemoeid met mij.

Als je negatieve opmerkingen maakt sluit ik je uit. Want ik hou niet van mensen die gemeen willen zijn. Mensen die andere graag pijn willen doen doormiddel van gemene opmerkingen.

Opbouwende kritiek tuurlijk kom maar op. Maar niet mijn toekomst gaan voorspellen dan krijg je ruzie met me. Er is een heel groot verschil tussen iemand iets leren en die persoon in zijn/haar waarde laten of gewoon zeggen wat je denkt en geen rekening houden met gevoelens..

Jij mag kiezen. Wat doe je? Kies je ervoor om aardig te zijn of kies je ervoor om een kloodzak te zijn?

Dit is waarschijnlijk de voornaamste reden dat mensen niet zo snel een hand zullen posten waarin ze slecht hebben gespeeld omdat ze dan uitgelachen worden door mensen hier op het forum. Terwijl dit forum er nou juist voor is om je slechte handen te laten zien.

En het ergste is. Ik betaal ook nog aan jullie.. Krijg ik dit.

The message die ik hier krijg is wees vooral niet eerlijk want ALLES wordt tegen je gebruikt.

Beantwoorden
Citeren

Lol, iemand uitschelden is niet hetzelfde als zeggen dat je 5nl wrs niet beat hoor.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door lode16
Lol, iemand uitschelden is niet hetzelfde als zeggen dat je 5nl wrs niet beat hoor.

Wie heeft het woord uitschelden gebruikt ?

Wel ff goed lezen heh voordat je reageerd.

Of handel je altijd zonder te denken? Of alleen in mijn thead?

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

ik ga mezelf gewoon qouten: haal die paardenkleppen weg.
zolang je ze ophoudt valt er niks te discusieren IMO.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

ik ga mezelf gewoon qouten: haal die paardenkleppen weg.
zolang je ze ophoudt valt er niks te discusieren IMO.

Valt niet te discusieren met mensen die denken dat ze weten hou mijn toekomst gaat verlopen.

Want die mensen denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.

Zal wel door die diamond status komen dat mensen zich opeens verheven voelen ofzo.

Een beetje zieligachtig.

Alsof je niks beters te doen hebt dan mij irriteren.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Mag ik me nu weer concentreren op poker spelen en grinden??

Dank je dank je.

Fijn dat iedereen zo zijn best doet om mijn mindset vers te houden en mijn zelfvertrouwen op te peppen.

Dat gaat me zeker helpen.

O en gelukkig kerstfeest trouwens.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

oja, voor psychologisch een stapje voor te hebben vind ik je spelling wel lollig. zeker omdat je OMB verbeterde.

En je mindset is idd slecht.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

oja, voor psychologisch een stapje voor te hebben vind ik je spelling wel lollig. zeker omdat je OMB verbeterde.

Mja ik schrijf ook maar wat in me opkomt. Ik loop het verder niet echt na misschien soms achteraf.

Als ik ratel dan is het meestal omdat ik boosgemaakt wordt.

Is helemaal niet nodig. Ik lijk misschien ook aggressief maar ja.. Actie reactie.

Heb echt genoeg van negatieve mensen die gemene opmerkingen maken.

Als we niet op het forum waren geweest hadden denk ik 4 jongens al een bloedneus gehad nu.

Durf maar is tegen mij te zeggen dat ik ga falen in de toekomst als je tegenover me staat.

Nee dat doen ze niet maar wel op het forum. Lafbekken.

Beantwoorden
Citeren

Stop aub.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

lol...
bij deze stop ik het volgen met je blog, ajuus en succes (meen ik oprecht en je gaat het enorm nodig hebben)

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

En je mindset is idd slecht.

O dat is grappig. Ik kwam hier om te leren ik ben helemaal naar de laagste stakes gegaan en ben bereid mezelf klein te maken en me aan BRM te houden.

Moet ik dan over me heen laten lopen door iedere jan lul die denkt dat ie het beter weet.

Dacht het dus ff niet.

Ik heb een prima mindset ik kan alleen niet tegen rotte appels.

Doe nou niet net alsof ik tegen iederen zo reageer.

Beantwoorden
Citeren
oewems
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Horemanske

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

Oorspronkelijk gepost door Darqmuse

Oorspronkelijk gepost door shevas7

Als de hele tafel all in gaat dan zit er sowieso ook heel veel crap tussen. Als je een lage pocket pair hebt, heeft misschien 1 iemand een hoger pair en de rest heeft wrecks. Dus dan heb je de 1 na of 2 na beste hand voor de flop al. Hoezo zou jij dan folden terwijl de rest all-in gaat. Leg is uit plx want ik snap er echt heeeeeelemaal niks van wat jullie me proberen uit te leggen nu.

stel een je zit met 8 aan een tafel en jij hebt 44. iedereen is full stacked (100BB)
en gaat all in preflop.

de andere spelers hebben: QQ, 94s, 72o, A8, 65, KJ en 83.
Je zal in dit geval 30% kans hebben om een set te hitten, maar heb je enig idee hoeveel % kans je hebt om de hand te winnen?

Em ja 16% :P

Maar dat komt door die post net van Wolfske

haha, minder zelfs he .. ik had 4 spelers genomen waarvan eentje een monster had, eentje heel wat breder is en eentje random any two cards heeft. En daar doe je het dus heel slecht tegen .. dan is het dus vooral het monster dat winst gaat maken en de rest verlies
:)

je moet soms eens met pokerstove en pokerstrategy equilator spelen om een aanvoelen te krijgen voor die zaken. Is echt leerzaam zoiets.. en is niet erg inspannend

Domme vraag.Mag je deze gebruiken tijdens het spelen?

pokerstove, nooit gebruikt, equilab ja.. maar of het meerwaarde is: denk het niet

quote-o-rama hierboven amai

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Stop aub.

Zeg dat is tegen die mensen die mij uitlokken de hele tijd.

Wat dacht je daarvan?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Stop aub.

Zeg dat is tegen die mensen die mij uitlokken de hele tijd.

Wat dacht je daarvan?

Ik zeg het tegen iedereen :)

Beantwoorden
Citeren
12disciples
PokerStrategist

Hoi Darqmuse,

Blijf a.u.b. wel luisteren naar de mensen die je wel serieus nemen zoals shevas en wolfske. Probeer je niet te laten afleiden door de mensen die wat negatief doen. Dit zijn namelijk dezelfde mensen die op een andere thread van je hebben kunnen lezen waarom je anders reageert dan de meeste anderen. Toch gaan ze in deze thread weer op dezelfde manier in gesprek met je, wat betekent, dat ze de moeite niet hebben genomen om te kijken hoe je in elkaar steekt en dat je wel degelijk serieus probeert te spelen. Schijnbaar missen zij de skill om moeite te doen om te leren omgaan met iemand met "beperkingen / handicaps".
Ze gaan ervan uit dat je hetzelfde denkt, voelt, waarneemt en communiceert als anderen, wat niet is. Wat zij doen naar jou is hetzelfde als tegen iemand die verlamd in een rolstoel zit zeggen dat hij gewoon overal kan komen waar hij wil, of het nu wel of niet begaanbaar is voor een rolstoel.

RICHT JE OP DE MENSEN DIE JE WEL WILLEN BEGRIJPEN EN HELPEN!!

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Als we niet op het forum waren geweest hadden denk ik 4 jongens al een bloedneus gehad nu.

Spoiler

KANKER

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door 12disciples
Hoi Darqmuse,

Blijf a.u.b. wel luisteren naar de mensen die je wel serieus nemen zoals shevas en wolfske. Probeer je niet te laten afleiden door de mensen die wat negatief doen. Dit zijn namelijk dezelfde mensen die op een andere thread van je hebben kunnen lezen waarom je anders reageert dan de meeste anderen. Toch gaan ze in deze thread weer op dezelfde manier in gesprek met je, wat betekent, dat ze de moeite niet hebben genomen om te kijken hoe je in elkaar steekt en dat je wel degelijk serieus probeert te spelen. Schijnbaar missen zij de skill om moeite te doen om te leren omgaan met iemand met "beperkingen / handicaps".
Ze gaan ervan uit dat je hetzelfde denkt, voelt, waarneemt en communiceert als anderen, wat niet is. Wat zij doen naar jou is hetzelfde als tegen iemand die verlamd in een rolstoel zit zeggen dat hij gewoon overal kan komen waar hij wil, of het nu wel of niet begaanbaar is voor een rolstoel.

RICHT JE OP DE MENSEN DIE JE WEL WILLEN BEGRIJPEN EN HELPEN!!

Ja je hebt gelijk.

Dank je.

Beantwoorden
Citeren
12disciples
PokerStrategist

Hey Onmybike,

Vindt je het leuk om iemand met een handicap zo de grond in te trappen of zo?
Ga je morgen ook mensen uit een rolstoel trappen, die om hulp vragen om ergens binnen te komen met een te hoge drempel?

Beantwoorden
Citeren
sandercvo
PokerStrategist

Ik sta aan onmybike zijn kant. Je kunt beter eerlijk zeggen wat je ervan, dan er omheen draaien. Wat boeit het of hij het op een aardige of groffe manier zegt? Je kent hem niet eens persoonlijk!!
Overigens denk ik dat je gewoon te trots bent om toe te geven dat je nog lang niet goed genoeg bent in poker. Ik zou er op dit moment niet vanuit gaan dat je later veel geld zal verdienen met poker.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door 12disciples
Hey Onmybike,

Vindt je het leuk om iemand met een handicap zo de grond in te trappen of zo?
Ga je morgen ook mensen uit een rolstoel trappen, die om hulp vragen om ergens binnen te komen met een te hoge drempel?

ben je nu echt serieus?
ga je hem nu zielig maken ook?
hij zegt dat ie me een bloedneus wil slaan. maakt mij niet uit hoe ziek die dan in zen hoofd is maar laat hem lekker in een psychiatriese inrichting zitten dan ipv hier op forum.
raar hoe jij hier naar kijkt. Maar als je een briefje van de dokter krijg dat je een kronkel in je hoofd hebt mag je zomaar iedereen bedrijgen en zo belachelijk doen? doe ik niet aan mee dus.
En nee ik help mensen graag daarom ben ik bijvoorbeeld ook handjugde hier p dit forum. Mijn eerste post was opbouwend en ik zei eerlijk wat ik dacht over op welk niveau hij nu zat en als hij zich daar zo beledigd door voelt moet hij maar therapie krijgen of een flinke dosis kalmeringsmiddel imo.

Beantwoorden
Citeren