Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
als je enkel positieve dingen wilt horen die je ego strelen dan moet je geen blog starten IMO. je moet blij zijn als mensen die meer van het spel afweten als jij je komen zeggen hoe het hoogstwaarschijnlijk zit.
My god.
Moet ik nou serieus alles gaan qouten wat die galspugers tegen me hebben gezegd? Als je naast het advies wat je geeft een onder de gordel opmerking maakt dan maakt het weinig uit voor mij wat je voor de rest nog zegt.
Ik luister niet naar mensen die gemeen willen zijn. Klaar uit.
Je kunt me wel advies geven maar als je afsluit met een belediging dan snap ik precies waarom je mij advies geeft.
Jullie schijnen niet te begrijpen dat hulp vragen heel moeilijk is in tegenstelling tot wanneer je hulp aanbied want dat is juist vanuit een positie waarop je op iemand neerkijkt.
En dat is de reden dat sommige mensen hier reageren. Niet om mij te helpen een betere speler te worden. Maar door vanuit een verhoogde positie op mij neer te praten.
Misschien moeten jullie ook is naar mij luisteren want als het om psychologie gaat snap ik een hele hoop meer dan gemiddeld.
Ik kijk dwars door je heen als jou intenties niet goed van aard zijn. En dan pak ik je daarop. Heeft niks te maken met mij. Heeft te maken met hou jij je bemoeid met mij.
Als je negatieve opmerkingen maakt sluit ik je uit. Want ik hou niet van mensen die gemeen willen zijn. Mensen die andere graag pijn willen doen doormiddel van gemene opmerkingen.
Opbouwende kritiek tuurlijk kom maar op. Maar niet mijn toekomst gaan voorspellen dan krijg je ruzie met me. Er is een heel groot verschil tussen iemand iets leren en die persoon in zijn/haar waarde laten of gewoon zeggen wat je denkt en geen rekening houden met gevoelens..
Jij mag kiezen. Wat doe je? Kies je ervoor om aardig te zijn of kies je ervoor om een kloodzak te zijn?
Dit is waarschijnlijk de voornaamste reden dat mensen niet zo snel een hand zullen posten waarin ze slecht hebben gespeeld omdat ze dan uitgelachen worden door mensen hier op het forum. Terwijl dit forum er nou juist voor is om je slechte handen te laten zien.
En het ergste is. Ik betaal ook nog aan jullie.. Krijg ik dit.
The message die ik hier krijg is wees vooral niet eerlijk want ALLES wordt tegen je gebruikt.