Oorspronkelijk gepost door 12disciples
ik dacht dat je gezegd had niet meer te reageren in dit topic omnybike? en dan kom je af met die "kanker" post (niet beledigend bedoeld
)
Ik vraag me af op basis waarvan jij denkt dat Darqmuse NL5 niet beat? Die ene hand? Akkoord dat die niet optimaal gespeeld was... maar dat wil niet zeggen dat hij het niet beat.
Als je zijn graphs die hij hier post bekijkt ziet het er toch naar uit dat hij winstgevend speelt. Er is zeker nog ruimte voor verbetering in zijn spel, en als hij verder aan zijn spel werkt zal hij verder verbeteren en zal zijn winrate naar omhoog gaan.
Dank je Shevas, dit heeft Darqmuse nu dus nodig. Een eerlijke analyse van zijn spel, waar hij verder mee kan komen.
IOk zelf ben daartoe niet in staat, want ik heb helaas te weinig ervaring en kijk op dit soort analyses.
Ja. Als je het op die manier verwoord dan laat je mij in mijn waarde en geef je me de zin en energie om ervoor te gaan en mezelf te verbeteren. Laat je me niet in mijn waarde dan wordt ik boos en verbeterd mijn spel niet.
Dus ondanks dat onmybike moeite heeft gedaan om een technisch verhaal uit te leggen.. Is dit iets van veel meer waarde voor mij game.
Want waar begint het mee.. zelfvertrouwen en het gevoel dat wat je doet uberhaupt zin heeft. En daarvoor is het toch soort van nodig.. dat andere mensen in jou geloven. Dat geeft mij kracht.
Dan is de volgende stap het leren. Je moet niet gaan leren als je denkt dat wat je doet geen zin heeft. Dus ondanks dat je best hebt gedaan met dat antwoord onmybike.. wordt het vervolgens volledig teniet gedaan doordat jij mij die basis van zelfvertrouwen en toekomstvisie niet gunt.
Zelfs als jij heilig geloofd dat iemand gaat falen mag je het niet zo uitspreken want je weet het niet zeker. Maar het kan wel invloed hebben. De woorden die jij kiest.
Ja zo werkt het met autistische mensen. Wij nemen alles in principe heel persoonlijk. Woorden zijn levend.
Ik heb ook dingen gezegd waar ik spijt van heb en daar bied ik mijn excuses voor aan. En van die bloedneus dat was meer als illustratie van hou deze discussie was verlopen in het echt. En daarmee bedoel ik maar te zeggen dat het voor iedereen makkelijk is om op een forum bijdehand te doen.
iig sorry voor drama.
En bedankt 12disciples. Fijn als er iemand voor je opkomt. Gebeurt maar weinig tegenwoordig.
Vrolijk Kerstfeest