Hey allen,
Vond het eigenlijk wel weer eens tijd worden om een blog te beginnen. Vaak gebruikte ik na een periode van inactiviteit mijn oude blog, zodat ik daar weer verder kon gaan. Ditmaal besloten dat maar niet te doen omdat het wel heel erg outdated is.
De reden dat ik deze blog wil starten is omdat het de laatste maanden moeizaam gaat op pokergebied. Ben veel bezig geweest op NL400 maar om de een of andere reden wil het daar niet echt lukken. Het is niet eens zozeer het niveau (zit veelal tegen dezelfde spelers als op NL200), maar kennelijk iets anders dat mij ervan weerhoudt daar break-even, laat staan winstgevend, te spelen.
Daarom wil ik weer volledig NL200 gaan spelen en geen shots meer naar boven wagen. Dit is niet alleen goed voor mijn discipline, maar ook voor mijn spel omdat ik daar weer wat confidence kan grinden. De bedoeling is om daar ook mijn spel dermate te verbeteren dat ik met alle vertrouwen en vaardigheden weer een keer richting NL400 kan. Want ik denk dat die limiet, zeker gezien de spelers, wel te beaten moet zijn en ik zou het zonde vinden als ik die mogelijkheid niet volledig benut zou hebben.
Daarnaast wil ik deze blog ook gaan gebruiken als plek om wat doelen voor mezelf te stellen in het dagelijkse leven. Een beetje zoals de vlogs van envyjosh, maar dan gewoon in blog-vorm. Ben altijd iemand die enorm veel last heeft van een winterdip, maar die is nu gelukkig weer voorbij en dus een mooi moment om ook daar weer wat activiteiten te gaan ondernemen.
Ook zul je misschien wat vage hersenspinsels van mij tegenkomen. Het lijkt me wel eens leuk om alle dingen waar ik aan denk gewoon neer te kalken en zien wat voor verhaal daar uit komt. Mensen die vroeger mijn oude blog hebben gelezen, zullen wel weten dat er veel negatieve posts in stonden. Nu ben ik in dat opzicht wat negatief ingesteld, omdat ik positieve dingen gewoon minder vaak vermeld. Hopelijk kan ik dat nu wat beter in balans houden. Als er positieve dingen in het leven gebeuren denk ik daar vaak niet zo over na en geniet ik er van. Bij de negatieve dingen beginnen mijn hersenen wel te spoken en filosofeer en prakkezeer ik er op los. Niet altijd even positief dus, maar ik denk wel leerzaam en misschien wel leuk voor anderen om te lezen.
Uiteraard zal ik mijn blog wat opleuken met hier en daar een graph, een hand en wellicht de dingen die ik op pokergebied geleerd heb. Maar eigenlijk vind ik het gewoon weer gezellig mijn eigen blogje op dit forum te hebben!
Kuip