Ga naar het forum
Focus on STT SNG

Meldingen
Alles wissen

Focus on STT SNG

56 Berichten
6 Gebruikers
5 Reacties
8,947 Weergaven
vangansbekes Topicstarter
vangansbekes
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Allemaal standaard handjes. Oefen je ook met de gratis ICM-trainer van pokerstrategy?

Blij dat te horen, na een tijdje begin je zelf aan je te twijfelen, en zie je overal fouten in :')

Neen, ga ik alvast eens beginnen doen, bedankt!

Mijn handen reviewen doe ik meer op basis van push/fold ranges herbekijken, aangepast van stats van villian.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Alleen hand 4 was ik direct all-inn gegaan, maar verder standaard allemaal.

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Hier een grafiekje van vandaag van de 9 STT SNG, met een ITM% van 47,2% mogen we zeker niet klagen :f_thumbsup: Heb het gevoel dat mijn studeren van de laatste dagen alvast een positieve invloed heeft op mijn spel.

Misschien dat ik straks nog een kleine sessie speel of mijn handen reviewen, we zien nog wel :)!

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Alleen hand 4 was ik direct all-inn gegaan, maar verder standaard allemaal.

thx voor de input !

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door vangansbekes
Hier een grafiekje van vandaag van de 9 STT SNG, met een ITM% van 47,2% mogen we zeker niet klagen :f_thumbsup: Heb het gevoel dat mijn studeren van de laatste dagen alvast een positieve invloed heeft op mijn spel.

Misschien dat ik straks nog een kleine sessie speel of mijn handen reviewen, we zien nog wel :)!

Dat is niet slecht. Al kun je natuurlijk ook goed hebben gerund. Aangezien je ITM% heel hoog is en je ROI waarschijnlijk ook.

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Ja was een mooi dagje... 😊

Valt mij heel hard op dat ze weinig kennen van het p/f spel. Hier en daar zit er eens een redelijke speler aan tafel, maar tot nu toe nog geen speciale dingen gezien...

Eens benieuwd hoe mijn cijfers er zullen uit zien op een mooie sample.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik zie trouwens dat je plaatje inmiddels verwijderd is. Misschien handig om de volgende keer je plaatje in je post te slepen, zodat het plaatje hier direct wordt upgeload.

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Binnenkort komen er nieuwe posts hoor in mijn blog, maar door te weinig tijd komt het er even niet van.

Toch een vraagje, ik zou ook terug de 45 mans in de toekomst willen spelen. Dit is een iet wat andere aanmaak dan de 9 mans.

De harrington boeken, zie die hier van op toepassing? :)

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

45 man is een klein MTT'tje dus dt zou inderdaad kunnen. Al zijn de boeken van Harrington al oud en ik vind dat het ook teveel gaat over spelen met ongeveer 100 big blinds. Daar maken meer boeken zich schuldig aan trouwens. Ik vind Secrets of Professional Tournament Poker van Jonathan Little een betere keuze. Ook de handanalyseboeken van Winning Poker Tournament One Hand at a Time zijn goed. Daarnaast zijn velen zeer te spreken over Kill Everyone. The Raisers Edge moet ik nog lezen en die schijnt ook top te zijn.

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
45 man is een klein MTT'tje dus dt zou inderdaad kunnen. Al zijn de boeken van Harrington al oud en ik vind dat het ook teveel gaat over spelen met ongeveer 100 big blinds. Daar maken meer boeken zich schuldig aan trouwens. Ik vind Secrets of Professional Tournament Poker van Jonathan Little een betere keuze. Ook de handanalyseboeken van Winning Poker Tournament One Hand at a Time zijn goed. Daarnaast zijn velen zeer te spreken over Kill Everyone. The Raisers Edge moet ik nog lezen en die schijnt ook top te zijn.

Bedankt voor de informatie, hier ben ik zeker wat mee!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Qua ICM zijn de 45 mans ook wel behoorlijk tricky aan de finale tafel. Dus daar moet je ook wel rekening mee houden en je zou eventueel de thread https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=57303 goed kunnen bestuderen. Al moet je er rekening mee houden dat er geen rekening wordt gehouden met antes aan het begin van de SNG.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe ging het met pokeren de afgelopen maand?
Veel succes voor deze maand :gl:

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Hier zijn we terug _biggrin:

Is ondertussen een 7-tal jaar geleden dat ik de laatste keer op de site ben geweest. Heb altijd enorm van het spelletje gehouden, maar door tilt-issues heb ik keer op keer mijn BR er doorgejaagd. Heb in al die tijd niet meer gepokerd, zelf niet meer aan gedacht. Heb uren op deze website doorgebracht sinds 2011, artikels lezen, blogs volgen (Pinoww,...), video's bekijken en heb eigenlijk wel deze tijd gemist als ik er op terugkijk.

Door omstandigheden zit ik reeds een maand thuis en dit zal jammer genoeg nog een tijdje zo blijven. Begin mij langzaam aan te vervelen en heb dan ook besloten een paar dagen geleden voor terug te beginnen online pokeren en heb dit dan ook onmiddellijk gedaan en 50 euro gestort. Ga verder gaan waar ik gestopt ben, maar dit keer met een betere mindset en er gewoon veel plezier in beleven. Dit met STT, regular&KO. Voorlopig de 2$'s, vanaf 150$ shotjes op de 5$.

Ga ook nog een account aanmaken op GGpoker voor enkel en alleen MTTs te spelen. Hiervoor zal ik ook een begin-BR voorzien van 50 euries. Indien deze BR bust maakt het niet zoveel uit, meer ter afwisseling, focus ligt echt op mijn STT BR die ik stelselmatig wil opkrikken. Niet zo zeer voor de $, meer voor de ''prestige" :f_cool:

Edit: GGpoker zal het niet worden, wat een rot-client....

Jullie mogen van mij handjes verwachten, alsook BR updates (grafiekjes,...)

Hier alvast mijn eerste stats:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Welkom terug en GL ;)

Begint toch altijd weer te kriebelen he :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Welkom terug en veel succes!

Hopelijk helpen de jaren wat tegen tilt :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
vangansbekes
Poker Player

Bedankt Jordy & Zeezout!

Ik merk wel op dat ik echt niet meer het volume kan draaien zoals vroeger. Ik merk op dat ik mij voorlopig maar kan concentreren op 4 - max 6 tafels. Zal er ook nog een beetje inkomen zijn denk ik, speel nog niet op automatische piloot voor het zo te noemen. Al bij al tevreden van mijn dag, enkel de laatste minisessie totaal niet tevreden van. Concentratie niet top, maar goed, al een geluk dat ik toch de laatste kon shippen.

Groene dag, mogen niet klagen dan :f_drink:

Beantwoorden
Citeren