Hier zijn we terug ♠_biggrin:
Is ondertussen een 7-tal jaar geleden dat ik de laatste keer op de site ben geweest. Heb altijd enorm van het spelletje gehouden, maar door tilt-issues heb ik keer op keer mijn BR er doorgejaagd. Heb in al die tijd niet meer gepokerd, zelf niet meer aan gedacht. Heb uren op deze website doorgebracht sinds 2011, artikels lezen, blogs volgen (Pinoww,...), video's bekijken en heb eigenlijk wel deze tijd gemist als ik er op terugkijk.
Door omstandigheden zit ik reeds een maand thuis en dit zal jammer genoeg nog een tijdje zo blijven. Begin mij langzaam aan te vervelen en heb dan ook besloten een paar dagen geleden voor terug te beginnen online pokeren en heb dit dan ook onmiddellijk gedaan en 50 euro gestort. Ga verder gaan waar ik gestopt ben, maar dit keer met een betere mindset en er gewoon veel plezier in beleven. Dit met STT, regular&KO. Voorlopig de 2$'s, vanaf 150$ shotjes op de 5$.
Ga ook nog een account aanmaken op GGpoker voor enkel en alleen MTTs te spelen. Hiervoor zal ik ook een begin-BR voorzien van 50 euries. Indien deze BR bust maakt het niet zoveel uit, meer ter afwisseling, focus ligt echt op mijn STT BR die ik stelselmatig wil opkrikken. Niet zo zeer voor de $, meer voor de ''prestige"
Edit: GGpoker zal het niet worden, wat een rot-client....
Jullie mogen van mij handjes verwachten, alsook BR updates (grafiekjes,...)
Hier alvast mijn eerste stats: