Altijd leuk om te zien dat dit blog echt niet wordt geupdate als hij 'slecht runt'. Dan kan je al zen andere posts altijd wat meer in perspectief brengen.
Ben wel benieuwd hoe dit gebeurd is tbh. NL20 is wel echt wel hard afgezakt...
Altijd leuk om te zien dat dit blog echt niet wordt geupdate als hij 'slecht runt'. Dan kan je al zen andere posts altijd wat meer in perspectief brengen.
Ben wel benieuwd hoe dit gebeurd is tbh. NL20 is wel echt wel hard afgezakt...
Word wel een beetje moe van sommige reacties hiero. Heeft niks met slecht runnen te maken ofzo, maar met omstandigheden privé. Ben dus nog steeds aant spelen met prima winrate op nl100. Wil nog 30k handen spelen zodat ik 100k handen daar heb gespeeld.
En ja pokeren heeft zijn ups en downs, maar ik red me wel hoor ♠_love:
Hoi gamble, leuk dat je van je laat horen!
Nog steeds NL100 omwille van cashout pending?
dat was ondertussen wel opgelost. Maar het lag allemaal iets ingewikkelder waar ik me verder niet over uit ga laten.
Ondanks alle feestdagen toch een redelijk volume gemaakt op 888 en obv goed gerund. Duur maandje achter de rug dus ook deel uit moeten cashen dus blijf nog gewoon hier spelen. Betwijfel ook of ik op nl200 dit uurloon kan halen
Uploaded with ImageShack.us
ja true is hoog maar goed dat is het waard in dit geval toch?
Krijg er ook 27% van terug (kan zelfs 36% worden)
lekker hoor dikzak. die profits zijn ook wel weer meer motivatie voor mij om weer gewoon reg tafels te spelen
Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
toch benieuwd waarom je nou moest downmoven etc
die reden ga ik niet neerzetten, kunt het op skype proberen
Oorspronkelijk gepost door divvie
lekker hoor dikzak. die profits zijn ook wel weer meer motivatie voor mij om weer gewoon reg tafels te spelen![]()
haha dankje, als je het volhoud zonder pf tafels!