Wtf, ik heb ook bank en verzekeringen en vastgoed en makelaardij gestudeerd! ♠_confused:
Waarom ga je in Godsnaam dat studeren,behalve voor het geld? Vooral dat vastgoed en makelaardij erbij. Weinig mogelijkheden nu ook lijkt mij? Ben trouwens meer dan 10 jaar werkzaam geweest in de verzekeringswereld na een andere studie. Kan niet zeggen dat het nu sprankelend is. Kan me ook niet voorstellen dat iemand dit doet uit interesse.
Oorspronkelijk gepost door Anomic
Vervolgens had ik een diploma (banken en verzekeringen) op zak en was ik aan mijn 2de studie begonnen (vastgoed en makelaardij). Deze vond ik echter niet boeiend genoeg waardoor ik besloot te stoppen na een jaar. Ik wist alleen niet wat ik verder wou doen dus besloot ik om te gaan zoeken na een part time baan zodat ik de andere helft van de tijd me kon richten op het poker.
Hehe, ik krijg ook niks anders meer in mijn hoofd gestompt dan poker
Deste meer reden dus voor mezelf om hard te gaan grinden om sneller door de limieten te klimmen. Toen introduceerde full tilt rush poker wat me super goed afging waardoor ik snel een nl100 regular was met shotjes op nl200. Dat was het moment waarop ik besloot om full time te gaan pokeren. Dat is nu precies een jaar geleden en ondertussen beat ik nl200 op de normale tafels (500k handen 4bb/100 handen)en neem ik shotjes op nl400 rush. Bovendien maak ik nu videos voor deze site en geef er coaching. Mijn ouders en vriendin zijn ondertussen ook overtuigt dus ik kan lekker te werk gaan en genieten van het leven.
Sicklife, wil ik ook bereiken. Hoe sneller hoe beter
PS: Ik heb elke video van jou bekeken (sommige meer dan eens)
Leuk berichtje man
Hopelijk heb ik je iets kunnen leren in mijn videos.
Het leven van een poker speler is niet altijd rozengeur en manenschijn hoor. Maar alles is natuurlijk mogelijk als je me genoeg moeite ervoor doet!
Ik zou zeggen veel succes
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Waarom ga je in Godsnaam dat studeren,behalve voor het geld? Vooral dat vastgoed en makelaardij erbij. Weinig mogelijkheden nu ook lijkt mij? Ben trouwens meer dan 10 jaar werkzaam geweest in de verzekeringswereld na een andere studie. Kan niet zeggen dat het nu sprankelend is. Kan me ook niet voorstellen dat iemand dit doet uit interesse.
Dit heb ik mezelf ook wel eens afgevraagd haha. Kwam tot de conclusie dat ik gewoon interesse had in desbetreffende sector, en niet echt in iets specifieks.
Zit deze maand op 67k handen met nog 5 speeldagen over voor mij. Hoop dat ik de 80k handen ga halen dan ben ik zeer tevreden. Zit nu op zon 8bb per 100 handen en heb zon 1.4k aan rb inmiddels dus dat tikt goed door.
Sowieso dat ik wat geleerd heb, het is ondertussen wel bijna een jaar geleden dat ik die vids allemaal bekeken heb.
Het eerste dat ik mij er van herinner is dat je soms in het begin van een sessie constant 3bette voor je table image om dan meer calls te krijgen later wanneer je echt iets goed hebt
Ik kan er wel inkomen dat er zware dagen/weken zijn wanneer je echt slecht runt, en dan vooral op die stakes.
Dat 3betten doe ik nu niet zo extreem meer, want speel vaak tegen dezelfde spelers en die weten wel hoe je bent. Maar als je nieuw bent ergens dan is dat een prima strategie.
so much sample! Ik blijf telkens maar kutrunnen als ik 888 weer opstart :/
Je hebt nu toch al wel die 100k handen nl100 gespeeld voordat je weer nl200 erbij doet?
Ja dat heb ik zeker haha. Maar loopt eigenlijk zo op rolletjes ♠_love:
Maar zal vanaf volgende maand wat leuke nl200 tafels erbij pakken. Anders kom ik nooit terug op mijn oude limiet he.
Hoe hoog is het gehalte recreationele spelers eigenlijk op nl100 en nl200 ongeveer? Veel verschil met nl25 en nl50? En heb je een edge tegen de meeste regs of niet echt?
Nice resultaat al deze maand
Ik vraag het maar omdat ik nog nooit zo hoog gespeeld heb
Zelfs op nl25 word ik soms geowned, dus daarmee.
Inmiddels weer steady op 200nl aan het spelen. Wat wel prima gaat.
Vorige maand sinds lange tijd weer keer 10k + maand dus probeer dit door te zetten.
Ga in sep naar vegas voor 2 weken dus zal ook een live roll moeten hebben. Ga voorlopig dus ook niet upmoven. Heb de grinders spirit wel weer terug waar ik zeer blij mee ben. Laatste maand 85k handen en 2.5k rb
Waar haal jij in godsnaam de drive weg om zoveel te grinden. Ofcourse jij speelt fulltime, maar ik zou toch echt wel dichterbij jou volume moeten komen dan dat ik nu doe lol.
Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Lekker man, keep it up!Wat ga je spelen in Vegas?
thnx, ik begin met nl500 en kijk vanaf dan wel verder.
Oorspronkelijk gepost door Varune
Waar haal jij in godsnaam de drive weg om zoveel te grinden. Ofcourse jij speelt fulltime, maar ik zou toch echt wel dichterbij jou volume moeten komen dan dat ik nu doe lol.
haha gewoon targets instellen voor jezelf kwa speeluren. Dus beetje dicipline is wel vereist.
Oorspronkelijk gepost door martijnde666
A cashen, niceIk d8 miss wat SNG/MTT
Ja zal wel mtt's spelen (venetian heeft wel mooie) maar focus ligt op cash.