zo 2011 zit er bijna op, is een vreemd jaar geweest met hoogtepunten (beste maand ever, vakantie vegas en florida)
en dieptepunten (slechste maand ever, full tilt bankroll bevroren)
maar wel veel geleerd dit jaar. heb ondertussen de stap naar sh gemaakt en dit gaat redelijk goed.
heb ook gemerkt dat mijn doelen voor 2011 niet realistisch waren. simpelweg omdat je nooit money goals moet zetten en sne is ook niet haalbaar voorlopig.
dus voor 2012 ben ik een stuk realistischer en dus bij deze mijn plan voor 2012:
2012
Doelen:
- Regular worden om de midstakes van stars (nl400sh+)
- Bonussen clearen op andere sites zodra ik nl400sh kan gaan spelen
- 700k handen spelen (ongeveer 65k per maand)
- 500k vpp's halen op stars
- Black member worden op poker strategy
Hoe ga ik dit bereiken?
- Spelen volgens een duidelijk schema ( 2 sessies per dag die minimaal 2 uur duren)
- Blijven bijleren doormiddel van videos ( als ik sessie eindig met meer dan 2,5bi down dan verplicht 1 video kijken)
- Elke maand spel keer laten reviewen door coachs
- Blijven doorselecten van tafels (minimaal 1 vis per tafel)
Andere afspraken met mezelf
- stoploss per dag van 7,5bi (bescherming van bankroll)
- time out van 4bi per sessie (even weg van de tafels om alles op orde te houden/brengen)
- BRM stars 50bi
- BRM sites waar ik bonus ga clearen 15bi
- Minimaal 3k handen per dag
- Pas upmoven op stars als ik 400k handen met 3bb/per100 handen haal (zo niet dan upmoven wanneer dit 200k handen wel het geval is)
- Hoeveel en waarnaartoe uitcashen? (ongeveer 30% in br stoppen / 30% net en mb/ 40% naar de bank (rb en bonussen ook zo verdelen)
- wanneer geld verdelen op bonus clear sites ( eind van de maand 1/3de voor andere sites en 2/3de voor stars)