morgen weer wat actiever grinden, dus vanaf dan wat poker updates.
GL morgen.
Leuke pics! Herken het allemaal direct:) Nog met de dolfijnen gezwommen?
Oorspronkelijk gepost door KillBZ
GL morgen.Leuke pics! Herken het allemaal direct:) Nog met de dolfijnen gezwommen?
dankje, nee vond het zwemmen toch te duur. en heb het al vaker gedaan dus was geen noodzaak
je tip over die hiltonburger klopte, heb er stuk of 10 op deze vakantie
Oorspronkelijk gepost door YxieAA
Leuke foto's!Succes aan de tafels, zal wel weer even wennen zijn.
thnx komt wel goed, heb al wat korte sessies gespeeld sinds ik terug ben, en liep lekker dus heb er vertrouwen in.
tis gewoon een kwestie van een normaal ritme opbouwen.
Oorspronkelijk gepost door Gamblewhitme
Oorspronkelijk gepost door KillBZ
GL morgen.Leuke pics! Herken het allemaal direct:) Nog met de dolfijnen gezwommen?
dankje, nee vond het zwemmen toch te duur. en heb het al vaker gedaan dus was geen noodzaak
![]()
je tip over die hiltonburger klopte, heb er stuk of 10 op deze vakantie
![]()
Haha krijg direct weer honger omnomnomnomnom!
Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
McDonalds hier is ook lekker.![]()
Zeker! De pannenkoeken in de ochtend opzich
ja heb daar ook 2 big macs op, kan mij geen vakantie herinneren zonder 1 bezoek aan mac.
daar doen ze niet aan rakeback helaas
ja heb daar ook 2 big macs op, kan mij geen vakantie herinneren zonder 1 bezoek aan mac.daar doen ze niet aan rakeback helaas
![]()
Duurzaam toerisme is niet aan u besteed, zeg maar
sinds gistere is het uit met mijn vriendin, hadden al 7 jaar iets dus ben er behoorlijk ziek van. gelukkig krijg ik veel steun van vrienden en familie maar wou dit toch even hier vermelden. ♠_frown:
Sterkte man!!
Heb nu zelf al 9 jaar dezelfde GF en zou het er ook flink moeilijk mee hebben als dit mij zou overkomen.
Wat ook wel kan helpen is een rebound chick zoeken, deed ik vroeger weleens als dit me overkwam.
Ahh fuck man
veel sterkte ermee...
en als je je tilty voelt ga gewoon ff nog niet pokeren
Wow shit....
Veel sterkte, na zo lange tijd zal dat zeker niet meevallen.
Denk je net relaxed van vakantie terug te komen.....
bedankt mensen, vakantie ging ook gewoon lekker maar wist wel dat het niet helemaal lekker zat. maar dit had ik ook niet verwacht.
@koen: heb wat korte sessies gespeeld en dat ging gewoon prima, dus heb een behoorlijke sicke mindset lijkt het wel
Okay respect, mijn hoofd zou er niet naar staan, das 1 ding wat zeker is. Maar als het kan kan het idd gewoon, wel gewoon eerlijk tegenover jezelf blijven dat als je merkt dat je niet bij je poker bent dat je t gewoon afzet. Maar afleiding is ofc ook wel weer goed.
sinds gistere is het uit met mijn vriendin, hadden al 7 jaar iets dus ben er behoorlijk ziek van. gelukkig krijg ik veel steun van vrienden en familie maar wou dit toch even hier vermelden. ♠_frown:
mbn als dat op vakantie gebeurt. had mn broertje ook en die was wel tijd tilt en zn hele vakantie was naar de tyfus zegmaar
gl sir
Pff sterkte man, weet hoe het voelt na 6 jaar een relatie en een dochtertje ineens over!! Maar heb het geluk vrij snel weer opgepakt nu 5 jaar verder , getrouwd en een zoontje erbij!
Het is even klote, maar komt vast en zeker weer goed!!