Yoow, ik kom zonet terug van een kwalificatietornooi voor het Belgisch Kampioenschap.
Ik en een kameraad als enigste nederlandstalige in een 80personen tornooi.
Met volle moed gingen we aan tafel zitten waar erg weinig chips lagen.
Slechts een 500 chips krijg je voor 70euro inschrijvingsgeld, blinds beginnen van 10-20 en gaan om de 20min omhoog, d.w.z. na 20 min zit je in de push/fold modus.
Veruit de meest slechte blindstructure die ik ooit gezien heb, live of online.
Alles donken/afcallen en rebuyen leek er wel de regel en na slechts 2 handen gespeeld te hebben (QJo 1BB verloren en 66 5BB gewonnen) was ik de enigste aan mijn tafel die zonder rebuy aan de addon geraakt was.
Na de addon had ik 1500chips, blinds 60-120 en de meest loose speler raist naar 400 utg, ik tref QQ aan in MP3 en er wordt naar me toe gefold, ik ga allin om mijn stack te verdubbelen en utg callt en draait AKo om, K valt op de turn en ik mag alweer de tafel verlaten.
Slechts 3 handen gespeeld
Na de rebuys en de addons werd er opgemaakt hoeveel tickets er weggegoven werden.
Plaats 1 t.e.m. 7 kregen een ticket en de 8ste plaats kreeg 500euro, men kameraad was bij de laatste 8, waar gevraagd werd wie de 500euro wou en hij koos dan toch voor het geld, wat ik dan weer niet had gedaan in zijn plaats maarja ik lag er dan ook al snel uit
Donderdag vertrek ik op vakantie en wie weet ga ik na mijn verlof toch nog eens een kans wagen..