Ga naar het forum
Jessie: Back to the...

Meldingen
Alles wissen

Jessie: Back to the micro's

712 Berichten
69 Gebruikers
0 Reacties
19.6 K Weergaven
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Het ging vanavond ook weer behoorlijk goed. Ik heb de dag afgesloten met 6 buy-ins up (ook nog $5 na 12 uur, dus officieel op 1 juli).

Grafiekje van vandaag ziet er erg leuk uit:

Ik speelde nu op Party i.v.m. de bonus en mijn BR daar is nu $78

Ik heb daar wederom NL4 gespeeld, omdat mijn stack daar drastisch was gedaald en heb dus +$28 gehaald. Wel een grappig idee dat ik zondag vanaf $5 nu naar $78 ben gestegen. :) Wat dat betreft heb ik echt mazzel gehad, het zag er bijna naar uit dat ik geld van mijn Mansion BR naar Party moest overzetten. Nu heb ik het gevoel dat ik weer op de goede weg zit en ik ben een stuk positiever.

Op Pacific heb ik trouwens ook nog gespeeld en daar op NL6 heb ik $7 winst gehaald. BR daar is nu: $67

Onderstaande grafiek is van de afgelopen 4 dagen. Er is duidelijk te zien dat ik vanaf 2000 handen mijn strategie heb gewijzigd, vanaf daar stijgt de lijn weer behoorlijk.

BB/100 handen over deze 6k handen is 8.
Over de afgelopen 4 dagen (4,6K hande): 33

Nog maar even afwachten hoe het de komende tijd gaat, ik hoop dat ik nu zo kan doorgaan en NL10 kan beaten. Ik begin wel zin te krijgen om eens een stapje omhoog te doen.

Beantwoorden
Citeren
Pieter1960
PokerStrategist

Wat was de strategie verandering na ca. 2000 handen?

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Ik maak nu meer gebruik van Huds (Holdem Indicator) voor het bepalen van de speelstijl van de tegenstander en ik ben bezig geweest met het bepalen van wat EV+ situaties zijn, dus berekeningen met behulp van PokerStove. Wat ik deed was elke hand waarin ik meer dan 50% win-odds had doorspelen met het idee dat dit EV+ zou zijn. Maar dit klopte niet helemaal.
Dit percentage heb ik nu bijgesteld naar 75%, omdat je dan ook echt voorligt. Dan heb ik nog wel eens een cooler als iemand bijv. een full-house heeft en ik 3 of a kind, maar over het algemeen lig ik dan ook echt voor. Bij draws geldt die 75% niet, maar let ik meer op hoeveel win-odds ik heb t.o.v. de pot-odds. Het komt dus neer op veel handen narekenen met behulp van PokerStove. :)

Ik leer op die manier situaties ook goed inschatten, op Pacific kan ik geen gebruik maken van Huds (ik speel dan de online versie) en ik merk dat ik begin aan te voelen en sneller kan bepalen of ik de hand moet laten gaan of niet.

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Nog even een korte sessie gedaan. BR Party: $103,10

Doel is nu om daar de bonus vrij te spelen, ik heb dan ongeveer 35 PartyPoints per dag nodig. Ben inmiddels daar ook weer teruggegaan naar NL10, ondanks dat mijn bankroll het daar niet helemaal toelaat, ik tel de BR van Mansion er bij op, dus als het nodig is schuif ik die weer naar Party.
Het totaal is dan $400.

Dit was wel een aardige hand. Erg passief gespeeld van mij, ik weet niet of het op de flop helemaal ok was om te callen, maar zijn bet was relatief laag, hij speelde veel handen, dus had ik het idee dat de kans groot was dat mijn hand beter was. Hij deed sowieso natuurlijk een c-bet, dus ik wilde graag de turn zien en kijken of hij dan zou checken. Vervolgens kreeg ik een flush-draw en bette hij weer laag, ik had in elk geval de odds om te callen en op de river krijg ik dus mijn flush. _biggrin:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;SB$10,92:37/59 /16 /7,0/18 /7 /33 /0 ;Hero$15,56:///////;CO$9,81:82/43 /20 /3,6/9 /32 /75 /67 ;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (4 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with A♠, K♥
CO raises to $0,40, BU folds, SB calls $0,35, Hero raises to $1,80, CO folds, SB calls $1,40.

Flop: ($4,00) 8♠, 4♠, 9♣ (2 players)
SB bets $1,90, Hero calls $1,90.

Turn: ($7,80) 3♠ (2 players)
SB bets $1,20, Hero calls $1,20.

River: ($10,20) 9♠ (2 players)
SB raises $6,02 (All-In), Hero calls $6,02.

Final Pot: $22,24

Results follow (highlight to see):
Hero shows een flush, aas high (As Kh)
SB shows three of a kind, negens (Ah 9d)

Hero wins with een flush, aas high (As Kh)

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Vandaag ben ik ook weer zo'n 6 buy-ins omhoog gegaan, BR bij Party is nu $135

Het was iets pittiger, doordat ik wat meer te maken had met agressieve spelers, maar uiteindelijk heb ik ook daar voordeel uit weten te halen. Bij een aantal tafels ben ik ook wel weggegaan, doordat er te agressief gespeeld werd, dan ga ik toch liever op zoek naar een tafel met wat meer vissen. :)

Ik wil het nog even aankijken en zo doorspelen op NL10, maar als het goed blijft gaan wil ik bij een bankroll van totaal $500 gaan overstappen naar NL25.

BB/100 handen over de laatste 7500 handen is 30. Het voelt een beetje alsof ik het spel ineens doorheb, maar goed, kan nog steeds een upswing zijn, zoals ik die wel vaker heb gehad. Nu zorgen dat ik het niet weer weg ga donken.

Deze hand was wel jammer:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$30,95:37/86 /3 /1,1/29 /0 /0 /44 ;Hero$13,19:///////;BU$12,77:91/32 /21 /2,7/21 /29 /100 /50 ;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with 7♥, 7♦
Hero raises to $0,40, 2 folds, BU calls $0,40, SB folds, BB calls $0,30.

Flop: ($1,25) Q♣, 7♠, 8♣ (3 players)
BB checks, Hero bets $0,89, BU calls $0,89, BB folds.

Turn: ($3,03) 8♠ (2 players)
Hero bets $2,16, BU raises to $4,32, Hero raises to $6,48, BU raises to $11,48 (All-In), Hero calls $5,00.

River: ($25,99) K♣ (2 players)

Final Pot: $25,99

Hero shows een full-house, zevens full of achten (7h 7d)
BU shows four of a kind, achten (8h 8d)

BU wins with four of a kind, achten (8h 8d)

Deze was daarentegen wel weer erg leuk:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;MP2$11,50:22/32 /14 /2,7/17 /40 /100 /0 ;Hero$25,14:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BU with 3♦, 3♣
MP2 raises to $0,40, 2 folds, Hero calls $0,40, 2 folds.

Flop: ($0,95) 3♠, 5♥, J♠ (2 players)
MP2 bets $0,70, Hero raises to $1,50, MP2 calls $0,80.

Turn: ($3,95) A♦ (2 players)
MP2 checks, Hero bets $2,82, MP2 calls $2,82.

River: ($9,59) 7♣ (2 players)
MP2 checks, Hero bets $6,84, MP2 calls $6,78 (All-In).

Final Pot: $23,21

Hero shows three of a kind, drieën (3d 3c)
MP2 shows een pair azen (As Qd)

Hero wins with three of a kind, drieën (3d 3c)

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Na de upswing kwam helaas weer een downswing. Het wilde gewoon niet lukken. Ik ging daardoor ook meer fouten maken, doordat ik zo'n gevoel kreeg dat ik die sharks wel eens even zou verslaan, dus ging ik met tienen helemaal tot de showdown, terwijl er een K of A op tafel lag.
Maar ik had ook een aantal keren gewoon pech en er werd gewoon steeds niet gereageerd zoals ik hoopte. Had ik AA dan werd er door iedereen gefold en had ik een goede hand dan had iemand anders net iets beters of haalde dat op de river. Bijv. 3 of a kind > straight, straight > flush, flush > full-house etc.
Gisteren heb ik wat minder handen gespeeld, ging 2 buy-ins down (dag ervoor 6!) en vandaag toch maar weer met goede moed begonnen en nu ging het gewoon weer lekker. 3,5 buy-ins up en VPIP= 18, PFR=16, AF=3,3.
Voor deze maand is mijn BB/100 handen 2,6 over 8K handen, dus nog steeds in de plus, waar ik wel tevreden over ben. Maar hopen dat ik zo ga doorspelen deze maand.

Inmiddels heb ik mijn BR van Mansion voor het grootste deel afgehaald en weer op Party gezet, ik begon daar namelijk toch wel met scared money te spelen en ik speel gewoon graag op Party en wil mijn bonus clearen natuurlijk.
Bij Mansion heb ik $60 laten staan, zodat ik daar later weer kan spelen voor strategy points.

BR Party:$336
BR Mansion: $60

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Het gaat met ups en downs, maar het gaat. Ik sta voor deze maand nog steeds in de plus, en dat met 16k handen. BB/100 handen over deze 16k handen is 1,32.

De grootste fouten maak ik nu in heads up situaties. Ik zou eigenlijk bij een tafel weg moeten gaan als er te weinig spelers overblijven, maar ik vind heads up eigenlijk wel leuk om te spelen, maar ik moet me daar eigenlijk dan wat meer in gaan verdiepen. Ik weet dat je veel agressiever speelt en vaker preflop all-in gaat, maar waarschijnlijk ben ik daar iets in doorgeslagen. :)

Maar goed, vandaag tot nu toe 5 BI's up en deze hand was wel erg leuk, vooral doordat ik goed werd afbetaald:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$3,15:12/25 /0 /3,0/50 /0 /100 /50 ;MP2$10,82:34/38 /24 /2,0/10 /67 /-/0 ;Hero$12,30:///////;[/tg]

Preflop: Hero is CO with A♠, K♠
MP2 raises to $0,30, MP3 folds, Hero raises to $1,00, 2 folds, BB calls $0,90, MP2 calls $0,70.

Flop: ($3,05) 7♥, T♠, J♠ (3 players)
BB checks, MP2 checks, Hero bets $2,17, BB calls $2,15 (All-In), MP2 calls $2,17.

Turn: ($9,54) Q♠ (2 players)
MP2 checks, Hero bets $6,80, MP2 calls $6,80.

River: ($23,14) A♥ (3 players)
MP2 checks, Hero raises $2,33 (All-In), MP2 calls $0,85 (All-In).

Final Pot: $26,32

Hero shows een royal flush (As Ks)
MP2 shows two pairs, azen and vrouwen (Ad Qc)
BB shows two pairs, azen and tienen (Td Ac)

Hero wins with een royal flush (As Ks)

Ik geloof m'n eerste Royal Flush en ik was eigenlijk best wel enthousiast, maar er werd totaal niet gereageerd, de 2 villains gingen direct van tafel (lekker sportief) en ik begon te kletsen dat het m'n eerste Royal Flush was, maar nee hoor, niemand. Je zou bijna denken dat de rest pokerbots waren. Vervolgens wilde ik m'n laptop wegzetten en liet ik hem echt op de grond kletteren, maar gelukkig doet hij het nog. :D

De laatste dagen ook wel wat 'onder de indruk' van de dood van Michael Jackson. In '84 was ik helemaal gek van hem (was toen 11...) en ik had niet gedacht dat het me zo zou raken.
Mijn vakantie is begonnen, dus nu heb ik nog wat meer tijd om te pokeren en hopelijk mijn bonus vrij te spelen.

BR op Party: $335

Beantwoorden
Citeren
SeaJaws
Elite Grinder

Proficiat met je eerste Royal Flush! Altijd leuk dat je hem nog afbetaald krijgt ook :D.

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Ok, beetje late reactie, maar die Royal Flush was inderdaad erg leuk. :D

Ik ben nog steeds actief aan het pokeren, 3 weken op vakantie geweest, waardoor ik mijn goud-status weer kwijt ben geraakt, maar ik heb al weer bijna de zilverstatus, dus dat gaat de goede kant op.

De reden dat ik niet schreef was eigenlijk dat ik wederom een groot deel van mijn bankroll heb weggedonkt en daar enorm van baalde.
Inmiddels ben ik opnieuw begonnen en probeer ik het anders aan te pakken. Ik had op Party nog $146 over en op Mansion stond ongeveer $60.
Ik heb geprobeerd te analyseren waar het mis ging en ben tot de volgende conclusie gekomen. Een tijd gaat het heel lekker en heb ik dagelijks een goede winst, waarna het ineens misgaat en ik meer kwijtraak dan ik had gewonnen. Een fout die ik maakte was dat ik te lang bleef doorspelen, ook als ik moe was en begon te verliezen, vervolgens bleef ik dan nog langer doorspelen om mijn verlies weer terug te winnen waarna ik nog meer verloor. :(
Als ik een dag op NL10 $60 winst had, wilde ik datzelfde resultaat elke dag halen en ik sloeg door in mijn poging om dat voor elkaar te krijgen.
Wat ik nu doe is eerder stoppen als het dreigt mis te gaan en mijn concentratie verlies door vermoeidheid of verveling.
Ik wilde te snel te veel geld winnen en dat werkte niet. Dus nu is het veel geduld hebben en weer opnieuw beginnen. Ik let nu wat minder op mijn dagelijkse winst en ben eigenlijk met 1 BI per dag al heel tevreden.

Na een week heb ik het volgende resultaat:
Party (NL4): $146 > $176
Mansion (NL2/NL4): $67 > $94
Pacific (NL2): $46 > $54

Ik hoop dat het me nu gaat lukken om rustig te blijven spelen en niet te snel te willen. Ik weet dat ik het kan, maar begon voor de vakantie echt het vertrouwen te verliezen en stond op het punt om er helemaal mee op te houden.

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Vandaag ben ik toch weer een beetje gaan tilten na een aantal bad beats, en was ik te gefocussed op 1 persoon die me irriteerde. Ik heb alleen op Mansion gespeeld, omdat ik op zijn minst weer zilver wilde worden en ik daar ook een bonus heb waar ik bij elke 1000 punten $10 van vrijspeel. Ik ging naar $76, maar heb het meer dan goed kunnen maken. :)

Mansion: $94 > $102

Ik gebruik Elephant niet meer, omdat m'n PC daar enorm traag van wordt, ik denk dat ik de database moet wissen en een nieuwe moet beginnen, dus gespeelde handen en grafieken kan ik even niet laten zien.

Verder speel ik nu af en toe een heads up tafel en dat bevalt me ook wel, lekker actief spelen. Ik heb meestal een mengeling van 10 max, 6 max en dus 1 heads up tafel, lekker afwisselend. Ik houd het tot nu toe bij 6 tafels, dat vind ik goed te doen, misschien ga ik eens proberen meer tafels te spelen.
Nu dus gelukkig weer zilver en op naar het goud. :D

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Inmiddels een nieuwe database gestart, dus ik kan ook weer eens wat handen posten.
Helaas ben ik toch weer in mijn oude 'fout' vervallen van teveel spelen en teveel wegdonken. Ik speel normaal gesproken niet heel slecht en kan winstgevend spelen, maar ik weet niet altijd goed wanneer te stoppen.
Reden is ook wel dat ik niet heel erg happy ben met mijn baan en de stille (en waarschijnlijk niet reeele) hoop heb dat ik met poker uiteindelijk mijn brood kan verdienen.

Doordat ik Elephant weer gebruik kon ik dit ook eens goed zwart op wit bekijken en het bleek dat ik een tijdje met zo'n 1000 handen per dag elke dag winst maakte en vervolgens alles weer wegspeelde en op die dagen bleek ik zo'n 2500-4000 handen op een dag gespeeld te hebben, wat mijns inziens gewoon teveel is (naast een 32 uur baan, een relatie en de zorg voor 2 tieners). :blush:

Dus nu moet er een strak plan komen om hier beter mee om te gaan en ik wil allereerst met mezelf afspreken om gemiddeld 1000 handen per dag te spelen en dus zo'n 30k handen per maand (wat volgens mij niet eens zo weinig is).
Ik heb vandaag al 2200 handen gespeeld, met $33 winst en dus is het pokeren voor vandaag gedaan. Het ging vandaag erg lekker, ook de heads up krijg ik steeds beter onder de knie.

Ik zit nu na 23k handen op een winrate van 5 BB/100 handen, wat ik best aardig vind, helemaal als je kijkt naar hoeveel ik aan het donken ben geweest.

Dit is daar wel een voorbeeld van:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$19,22:///////;BB$9,63:868/30 /26 /2,0/34 /-/-/48 ;[/tg]
0,02/0,04 No-Limit Hold'em (2 handed)

Preflop: Hero is SB with A♠, K♥
Hero raises to $0,16, BB calls $0,12.

Flop: ($0,32) J♣, 8♥, Q♥ (2 players)
BB checks, Hero bets $0,24, BB raises to $1,20, Hero calls $0,96.

Turn: ($2,72) A♦ (2 players)
BB checks, Hero bets $2,72, BB raises to $5,44, Hero raises to $17,86 (All-In), BB raises to $8,27 (All-In).

River: ($28,85) 6♦ (2 players)

Final Pot: $28,85

Hero shows een pair azen (As Kh)
BB shows een straight, aas high (Kc Tc)

BB wins with een straight, aas high (Kc Tc)

Ik had hier na de raise op de flop moeten folden, met alleen een straight-draw zet ik hier teveel geld in. Gewoon zonde om zoveel geld in te zetten.

Ook nog wel een aantal bad beats gehad, zoals deze:

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;SB$2,02:04/75 /50 /-/100 /-/-/0 ;BB$9,94:45/47 /11 /1,0/26 /17 /-/80 ;MP2$2,00:24/50 /13 /3,0/30 /0 /0 /67 ;Hero$5,44:///////;[/tg]
0,02/0,04 No-Limit Hold'em (6 handed)

Preflop: Hero is BU with A♦, A♥
MP2 calls $0,04, 2 folds, Hero raises to $0,20, SB raises to $0,52, BB raises to $1,80, MP2 folds, Hero raises to $5,44 (All-In), SB raises to $2,02 (All-In), BB calls $3,64.

Flop: ($12,94) 9♥, 7♠, Q♥
Turn: ($12,94) 5♦
River: ($12,94) J♣ (1 players)

Final Pot: $12,94

Hero shows een pair azen (Ad Ah)
BB shows three of a kind, vijven (5c 5s)
SB shows high card aas met koning kicker (As Kd)

BB wins with three of a kind, vijven (5c 5s)

Nogal een openhartige post, maar ik denk dat ik echt eerlijk tegen mezelf moet zijn en dit 'probleem' serieus moet aanpakken en anders is het echt einde oefening en ben ik dus niet geschikt als poker speler.

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Inmiddels down naar $8... Ik wil nu 0,10 en 0,20 Sit 'n goes gaan spelen, omdat ik daarmee nog wel winstgevend kan spelen.

Ik selecteer mijn starthanden heel zorgvuldig, ik speel tight, maar ik neem tegen heel loose spelers ook iets meer risico (je mag met AK aan een 6-max tafel op een regenboog A96 board toch verwachten dat je voorligt tegen een heel loose speler, maar ja, dan heeft hij natuurlijk weer A9...). Tja, en dan met KK op een 79Q flop gaat villain all-in, heeft QJ en krijgt op de river een Q erbij en ga zo maar door... NL2 sucks...

Maar proberen uit te vogelen wat ik nog fout doe...

Beantwoorden
Citeren
Jehryn
Oldschool Grinder

Zou het misschien niet makkelijker zijn om SSS te spelen? Je hebt zo te zien veel moeilijkheden met tilt, discipline, tight spelen enz...en met SSS heb je een heel strakke richtlijn om te volgen en kun je makkelijker hogere limieten spelen zonder je BRM aan te tasten.

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Bedankt voor de tip! Ik heb SSS wel even geprobeerd, maar ik vond het te saai. Dat is ook direct mijn probleem, ik kan wel een hele tijd tight/aggressive spelen en dat gaat ook echt goed, maar dan heb ik ook behoefte aan wat meer actie en ga dan domme dingen doen, zoals preflop all-in met AJo (tegen iemand met een short stack, dus ik zet niet m'n hele stack op het spel, lol).

Ik moet leren de discipline te hebben om mijn A-game te blijven spelen. Gisteren had ik wel weer een goede dag en ben ik aan een tafel met een vreselijke shark gewoon tight blijven spelen en heb daar uiteindelijk ook winst uit gehaald.

Ik houd juist ook van het afwisselende en de actie van Shorthand en met SSS heb ik het gevoel dat ik steeds hetzelfde trucje aan het doen ben, je kunt na de flop ook niet veel meer doen, het is alles of niets en met shorthand BSS kun je veel afwisselender spelen.

Dus voor nu is het nog steeds oefenen, oefenen, oefenen om het 'tilten' onder controle te krijgen.

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

De sessie met de sharks is te vinden op http://weaktight.com/Jessie35555

Misschien zijn er mensen die het leuk vinden om hier eens naar te kijken en commentaar te leveren op mijn spel. Ik zet ook wel handen op het beoordelingsforum, maar misschien geeft zo'n sessie wat meer inzicht in mijn gehele stijl van spelen.

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Ok, mijn eerste gok wie mijn Pokerstrategy tegenspeler zojuist op Mansion was (ik speelde slecht, poker en chatten is geen goede combinatie met 8 tafels, haha).

Ben je Dustje?

Beantwoorden
Citeren
dustje
Elite Grinder

niemand weet, niemand weet , niemand weet dat ik ... wtf bbq

winner!

what gave it away? :tongue:

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Tja, de hint die je me gaf heeft me geholpen, en ik deed het uiteraard allemaal om de eer, niet om het geld. Heb trouwens niet eens een PokerStars account. :)

Grappig dat je ook bij Coldplay was.

Beantwoorden
Citeren
dustje
Elite Grinder

haha ja :]

nou als je een pokerstars account zou aanmaken ship ik je toch wel 20 dollar hoor.

groeten
in 1 keer goeed, bah bah :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
jessie35555 Topicstarter
jessie35555
Oldschool Grinder

Misschien neem ik de 'prijs' nog wel aan ook maar dan wordt het een sponsor bijdrage. :) Ik had al eerder overwogen om het eens bij PokerStars te gaan proberen.

Bij Mansion is het nu bijna op. :( Ik maak vooral met handen als KK nog fouten, bijv. als er toch een A op de flop komt denk ik toch dat ik de beste hand heb. Ik ben heel strak in starthanden selectie en speel redelijk tight, maar er zitten daar zoveel vissen en ik denk te vaak dat ik wel op ze voor 'moet' liggen. Je gelooft toch niet dat iemand blijft callen met een straightdraw, zelfs als je een vette potsized bet doet tot en met de river, maar helaas doen ze dat wel en hitten op de river hun straight. X(

Beantwoorden
Citeren