Ga naar het forum
Let's try this shit...

Meldingen
Alles wissen

Let's try this shit for the last time

134 Berichten
8 Gebruikers
2 Reacties
15.8 K Weergaven
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Succes:f_drink:
Niet vergeten dat 200games echt ook niks zeggen, ik had een roi van 24 op 200games en nu na 450 een roi van -0,24. :f_o:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Succes!

Jammer van die slechte tweede run, HoofdVogel :(

Was het tilt of gewoon domme pech?

Beantwoorden
Citeren
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Nee gewoon variance, want mijn laatste 150 games ben ik ook gewoon beter beginnen spelen, maar is super high variance die games :f_ugly:

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

nee snap ik ook wel hoor, en zoals ik het nu zie denk ik de games wel te beaten. Helaas zijn de Spin&go's nu down dus maar even een kleine sessie NL2 spelen. Moet namelijk nog 160 vpp voor silverstar, dus kan deze downtime eigenlijk niet gebruiken:P

Speel het voor de fun, alles wat ik verlies stort ik bij.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

solid 4 BI up op NL2, waarvan 4 boven EV. Catching back my EV:P

Zit er zwaar aan te denken om 20 dollar te depositen met die code voor de anniversary sunday million.

Krijg dan gratis ticket voor een toernooi waar er 200 tickets van 215 zijn te verdienen.

Dan zou ik btw ook gelijk BR hebben om de 1 dollar spin&go's te spelen, dus denk dat ik dat ga doen.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Zo heb de storting gemaakt, dus we kunnen zaterdag om kwart voor acht een shotje wagen om de milly te halen:P

Nu dus ook BR voor de 1 dollar, heb er 85BI voor, bij 50 ga ik terug naar de 0.25.

Redelijke korte eerste sessie, had beter kunnne eindigen, maar vloog er vrij lelijk uit in de 6x.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het posten van het plaatje is je zo te zien goed gelukt. Jammer dat je sessie wat tegenviel.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

ja lijkt allemaal goed te gaan nu. Haha ja, totaal geen sample natuurlijk. Zal wel stoppen met zoveel graphs te posten en misschien eentje om de 100 games ofzo? zegt allemaal geen kloten natuurlijk.

Misschien af en toe wat leuke handjes oid, maar zo veel fantastische handjes kom ik niet tegen:P het is tot nu toe allemaal vrij standaard.

Dacht even die daily silver challenge halen op NL10 100 handen spelen, max gaat me dat zon 3 dollar aan blinds kosten als ik gewoon elke hand fold:P naja ik kreeg dus in die 100 handen wel wat speelbare handen, waardoor ik uiteindelijk met 38 dollar van tafel stapte:P lolz, kreeg helaas alleen een ticket voor die shootout, de golden challenge is 7 1 dollar sng's winnen, misschien maar DON's van 1 dollar doen, of bestaan die niet meer? anyway is het toch beetje for shit and giggles, aangezien ik bijstort wat ik verlies. maar met die +28 hoef ik daar eerst niet bang voor te zijn:P BR boven de 100 dollar nu

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

dit was trouwens exit hand in de x6, lelijk:P4

PokerStars - $0.93+$0.07|20/40 NL (3 max) - Holdem - 2 players
Hand converted by PokerTracker 4

Hero (BB): 12.88 BB
SB: 24.63 BB (VPIP: 52.94, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 20)

SB posts SB 0.5 BB, Hero posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has Q♥ A♦

SB calls 0.5 BB, Hero raises to 12.88 BB and is all-in, SB calls 11.88 BB

Flop: (25.75 BB, 2 players) 9♦ 5♣ K♣

Turn: (25.75 BB, 2 players) T♦

River: (25.75 BB, 2 players) 3♠

Hero shows Q♥ A♦ (High Card, Ace)
(Pre 62%, Flop 24%, Turn 23%)
SB shows 9♥ 6♥ (One Pair, Nines)
(Pre 38%, Flop 76%, Turn 77%)
SB wins 25.75 BB

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nja, wel pech, maar voor jou weinig aan te doen.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

ja, kan er weinig aan doen. Zit op het moment in de 4k garantued 1.10 bounty builder. stack van 9k bij 30/60, had starcoins over.

Sessie met Spin&go's gaat erg swingy, wel al een 4x geshipt, maar voor de rest nog niet veel soeps.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

verlies k8 vs 108 voor 50ct bounty. flop trips hij een gutshot, geld vliegt erin en hij hit, nu 5k left.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

men wat weer een coolers vandaag, ik ga serieus nadenken de aankomende week wat ik nu precies wil, op welke game ik me wil toeleggen en wat voor plan ik daarvoor uit ga stippelen, dit is niks zo.

Beantwoorden
Citeren
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door elsjorro en zoals ik het nu zie denk ik de games wel te beaten.

Dit was gisteren :tongue:

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Mja, nog steeds wel. Maar ik lees veel shit over variance en x aantal k games en noem maar op. Ik weet niet of ik ooit het volume ga halen om de variance er uit te grinden. Obv was ik tilt omdat ik 10x 2x achter elkaar verlies:p maar goed, ik ben gewoon redelijk slecht tot slecht in tilt control en dan vraag ik me af of dit de juiste games voor mij zijn. Misschien is het gewoon verstandiger om de 0,25 te blijven grinden tot ik een decent sample op die dingen heb om iets te kunnen roepen of doen. Ga in elk geval de aankomende tijd niet veel spelen maar gewoon eens rustig nadenken over wat ik wil en wat mijn plan dan is. Nu ik weer wat rustiger ben denk ik wel dat ik de spin&go's blijf spelen, maar dan gewoon met een strikter brm en eerst maar eens wat meer content over het hoe en wat. In principe is het enige wat ik nu heb over die games de charts van moshman, en de vids uit de 5 staps course gekeken.

Ik wil wat ik ook ga doen deze keer serieus de boel aanpakken, want dit halfslachtige gedoe heeft niemand wat aan. Is voor jullie geen bal aan om te lezen en voor mij geen bal aan omdat de lol er af gaat. Dus zal terzijne tijd hier het plan wel droppen

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Mwah, dat lezen is geen probleem hoor. Altijd alleen maar succesverhalen gaat ook vervelen. Zo is het pokerleven nu eenmaal: vallen en opstaan.

Denk dat juist het delen van je ervaringen kan helpen om je spel/tiltcontrole te verbeteren.

Beantwoorden
Citeren
HoofdVogel
Oldschool Grinder

+1 ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit welke onlinepokervariant ik nu moet spelen. Die spin&gos blijven natuurlijk leuk en verslavend maar de variance is killing _ugly:

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

tis gewoon lastig, ik vind er gauw niet zo heel veel meer aan als ik 20 keer achter elkaar een flip verlies die ik hoor te winnen 60% van de times. Dus ik weet niet wat ik ga doen,

Pff wat een beroerde nachten de laaatste tijd, tweeling doet niks anders dan janken en mijn zoontje vannacht alles er onder gespuugd, ellendig.

Misschien ga ik me wel verdiepen in PLO, vond dat altijd al een leuke game, begreep er alleen geen kloten van:P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Die hand is inderdaad pech hebben. Al slaat zijn call natuurlijk nergens op.
Als je zin hebt om PLO weer te gaan spelen kun je altijd onze omaha artikelen en video's bestuderen.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Probleem is dus dat ik HU constant deze shit krijg, en daar doe ik echt huilie huilie om:P

Ja artikelen inmiddels tot aan bronze al weer door genomen, vids ga ik vanavond misschien maar even mee beginnen. In elk geval worden het zowiezo reg tables en geen zoom en ga ik pas spelen wanneer ik denk genoeg info te hebben om het te kunnen spelen. kan wel maandje duren gok ik:P

Beantwoorden
Citeren