Daarom wist ik ook niet of ik dit zou zeggen, wil ook niet slap overkomen.
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Daarom wist ik ook niet of ik dit zou zeggen, wil ook niet slap overkomen.
Ik snap je redenering, komt niet slap over
nou.....net even 4 tafels gespeeld een tijdje achter elkaar, kheb 2 notes gemaakt in totaal en dat alle straten vooruit plannen met je hand kwa betsizes lukt nog niet
heb ik helemaal geen tijd voor, tegen de tijd dat ik eruit ben hoeveel ik overheb en alles op de river
is me tijd al op en doe ik maar wat, dus ff kijken hoe ik dit het best kan aanpakken...iemand tips?
je straten vooruit plannen?
sorry, ik kan niet volgen...
wil je dit even kort uitleggen?
Je bedoelt...hoeveel je moet betten om er op 't einde alles in te krijgen?
Of gaat het hier echt over een straight maken?
En hoe je in dat geval moet betten?
Oorspronkelijk gepost door Astemblieft
je straten vooruit plannen?
sorry, ik kan niet volgen...
wil je dit even kort uitleggen?Je bedoelt...hoeveel je moet betten om er op 't einde alles in te krijgen?
Of gaat het hier echt over een straight maken?
En hoe je in dat geval moet betten?
zo moeilijk is die toch niet lijkt me
Om het erin te krijgen idd
Net even de stad in gelopen voor me rug, ik moet blijven bewegen van de fysio dus moet maar
Gelijk even een lekkere zak vlaamse friet gehaald, heel lekker
(ook goed voor de rug)
En nu tijd voor een goeie sessie tot 9 uur, daarna richting de stad even wat drinken
Edit: ga van 4 naar 6 tafels, dit is voor mij hetzelfde denk ik. 4 tafels is me net iets TE saai. Dus weer goed letten op notes en het vooruit plannen van de betsizes als ik het er in 3 straten in wil krijgen.
Ik kom even wat linkjes droppen if you dont mind ♠_biggrin:
Voor het maken van notes over je tegenstander misschien interessant om onderstaande video's / artikelen even te bekijken. Uiteindelijk is het wel handig om er wat met anderen over de praten om te kijken hoe zij het doen. Iedereen moet er een beetje zijn eigen handigheid in vinden en zijn eigen manier vinden, maar wat algemene ideeën zijn altijd goed
Artikel: Hoe playernotes je spel verbeteren
Video's: Notes en tafelselectie
Hope it helpt ♠_cool:
Thanks rene! ik had de bovenste al gevonden aangezien ik ook cashgames gespeeld heb, die ondersta ga ik morgen eens goed bekijken, dankje!!
pffffffffff vandaag 29 games gespeeld op de 3.50, paar daarvan waren 1.50...echt pech had ik 3 keer KK op rij verliezen en er steeds op de bubble uitvliegen.
AQo op de button allin, loop ik tegen AK aan, allemaal wel std dingen die ik hierboven zeg, maar wel klote als ze net even gebeuren als je op de 3.50 begint. En daarnaast callde ik ook wat vaak te makkelijk af.
Al met al, 3.50 is *******
Bankroll: 225 dollar
Morgen ga ik gewoon weer even 6 tafels op de 1.50 grinden en daarbij letten op de notes en vooruitplannen van de betsizes etc... misschien was het ook niet zo handig om mezelf iets nieuws te willen aanleren en een stap naar de 3.50 te wagen. Er zitten toch al wat minder ECHTE mafkezen tussen die zomaar wat doen, dus makkelijk winst halen is er hier al niet meer bij, iniedergeval voor mij niet, zullen vast mensen zijn die het hier nog met de ogen dicht kunnen.
Oorspronkelijk gepost door LetsGambleBaby
pffffffffff vandaag 29 games gespeeld op de 3.50, paar daarvan waren 1.50.
huh?
Oorspronkelijk gepost door Champi888
pffffffffff vandaag 29 games gespeeld op de 3.50, paar daarvan waren 1.50.huh?
?
Ik zie dat je veel tijd aan het pokeren besteed.
Maar hoe gaat het met je vrijwilligerswerk in het welnesscentrum? Dat was toch 4 dagen per week?
Dat is toch een gouden kans die je, naar ik aanneem, met beide handen hebt gegrepen,
Want laten we eerlijk zijn : wie krijgt dit, onder deze omstandigheden, nog zo aangeboden....de werkervaring die je opdoet is toch een mogelijkheid om richting betaald werk te gaan. Ik ben benieuwd.
Oorspronkelijk gepost door Hancor
Ik zie dat je veel tijd aan het pokeren besteed.
Maar hoe gaat het met je vrijwilligerswerk in het welnesscentrum? Dat was toch 4 dagen per week?
Dat is toch een gouden kans die je, naar ik aanneem, met beide handen hebt gegrepen,
Want laten we eerlijk zijn : wie krijgt dit, onder deze omstandigheden, nog zo aangeboden....de werkervaring die je opdoet is toch een mogelijkheid om richting betaald werk te gaan. Ik ben benieuwd.
daar ben ik gestopt
Ik zal nog even iets meer uitleg geven, voordat iedereen hier weer los op gaat.
Dit was dus inderdaad op vrijwillige basis en ik ben er mee gestopt omdat er geen toekomstperspectief inzit voor mij. Met een baan als dat kom ik misschien net boven het minimumloon uit, wat voor mij niet voldoende gaat zijn.
Ik ben in overleg gestopt en ben nu bezig om de certificaten aan de Open universiteit voor Java Programmeur te behalen. Hier heb ik wekelijks online bijeenkomsten voor en daarnaast is het thuisstudie. 14 November heb ik mijn eerste tentamen voor Java 1 en op 28 Januari Java 2. Met deze papieren kan ik bij veel bedrijven terecht, aangezien er veel vraag is naar Java programmeurs.
Hoop dat ik zo voldoende uitleg heb gegeven ♠_love:
edit: als iemand vind dat ik moet gaan werken hoor ik het wel
van het weekend ga ik wat MTT's erbij pakken tot $3,50, dit kan wel toch met een bankroll van $280,00?
En daarnaast ga ik gewoon de 3,50 45mans sng's spelen.
van het weekend ga ik wat MTT's erbij pakken tot $3,50, dit kan wel toch met een bankroll van $280,00?En daarnaast ga ik gewoon de 3,50 45mans sng's spelen.
denk niet dat het goed idee is maar dat had je zelf neem ik aan ook al wel bedacht.
Mtt lopen niet weg en die kun je over 1 maand of 2 maanden als je lekker doet op 3,5 ook nog spelen.+ enigste wat je er mee kan berijken is dat je lucky bent en wat wint terwijl het lijkt me nu eerst gaat om game inproven. Daarnaast ben je helemaal niet rolled voor MTT's waar je met al die variance toch wel 200bi+ voor moet aanhouden (en ik hoorde laatste dat dat wel 500bi+ omdat je bij 200bi+ nog steeds vrij makkelijk broke kan gaan)
Oorspronkelijk gepost door onmybike
van het weekend ga ik wat MTT's erbij pakken tot $3,50, dit kan wel toch met een bankroll van $280,00?En daarnaast ga ik gewoon de 3,50 45mans sng's spelen.
denk niet dat het goed idee is maar dat had je zelf neem ik aan ook al wel bedacht.
Mtt lopen niet weg en die kun je over 1 maand of 2 maanden als je lekker doet op 3,5 ook nog spelen.+ enigste wat je er mee kan berijken is dat je lucky bent en wat wint terwijl het lijkt me nu eerst gaat om game inproven. Daarnaast ben je helemaal niet rolled voor MTT's waar je met al die variance toch wel 200bi+ voor moet aanhouden (en ik hoorde laatste dat dat wel 500bi+ omdat je bij 200bi+ nog steeds vrij makkelijk broke kan gaan)
zit inderdaad wel wat in ja....ga me gelijk afmelden voor de saturday splash....kan beter mtt's gaan spelen als mijn game helemaal goed is, anders word de variance nog groter dan hij al is bij mtt's
daar is me roll dan zeker niet groot genoeg voor...
Thanks voor de feedback
pffff ik zat even wat 3,50's te spelen, was aangekomen op de 198, dus bijna terug naar de 1.50...gelukkig werd ik van de laatste 2 tafels 3e en 1e.
dus mag nog even op de 3.50 blijven rondhangen.
new bankroll: 259 dollar
en daar gaan we weer....merk dat het al wel iets minder makkelijk gaat als op de 1.50's maarja logisch