Zo grafiek van vandaag, wilde niet helemaal lopen vandaag. speelde ook onder ev... ♠_frown: maarja verlies is minimaal
Weet nog niet of ik straks nog ga spelen even afwachten

Zo grafiek van vandaag, wilde niet helemaal lopen vandaag. speelde ook onder ev... ♠_frown: maarja verlies is minimaal
Weet nog niet of ik straks nog ga spelen even afwachten
Zag je post net en heb wel zin in wat sngs of mtts, even de kop leeg na die kuthand van net
heb je toegevoegd als vriend, stuur even een berichtje met je skype als je zin hebt om ff te praten zo, ik zit er al op.
zal ieder geval tot vrijdag avond geen update geven want heb het druk met mn school..
zal misschien soms heel even spelen maar van alles dan zaterdagavond ofzo een update.
groetjes ♠_grin:
Oorspronkelijk gepost door Lunatic1900
@Vroemiehee bedankt
![]()
Ja zal zo nu en dan leuke handjes er uit pakken die intressant zijn. de AA tegen KK en andere standaard situatie's ga ik niet posten![]()
Welke limieten speel je zelf en welke site?
Met school komt het wel goed, als we niet te veel pokeren![]()
Ik speel NL25 momenteel op Partypoker en voorlopig vind ik het daar al swingy genoeg. Volgens m'n bankroll zou ik ook NL50 mogen spelen, maar ik wil eerst nog wat meer vertrouwen opdoen in m'n spel. Daarom vind ik je blog ook wel interessant om jij al enkele limieten hoger speelt natuurlijk!
School >> Poker , maar poker is vaak veel leuker en verslavender dan school.
Gewoon proberen om het gezonde evenwicht te vinden he!!
Over je graph: toch nog goed teruggekomen precies als je van -2.5BI naar -0.5BI kan gaan! 'k Ben wel eens benieuwd naar het handje van die laatste rechte lijn naar boven! Standaard AA vs KK ofzo? Ik kijk al uit naar je update, want volgens mij ga je sowiso gespeeld hebben!
Succes met je project(en) en hopelijk vind je nog wat tijd om ergens te pokeren
Wanneer je tijd hebt maar weer eens los (als ik dan nog een roll heb natuurlijk
)
@vroemie: hoe speelbaar is NL25 op PP?
zou binnenkort graag naar party komen maar twijfel beetje over het aanbod van NL25 tafels:)
Het niveau valt best wel mee hoor! Een speler van uw formaat moet daar geen schrik voor hebben!! ♠_cool: Overdag zijn er wel iets minder tafels, maar tegen de avond komen er alleen maar meer bij. Ook is er wel een verschil in speelstijl vind ik tussen dag en avond. Overdag gaat het er iets tighter aan toe, en tegen 5, 6 uur komen er meer aggro fishes meespelen. Maar wsl is dit wel op elke room zo. Ook is op party de invloed van promoties wel merkbaar, zoals de million dollar hand enzo, die lokt meer volk!
hee na paar dagen bijna tot niet gepokerd te hebben gingen we vandaag weer spelen. maar.. DOOMSWITCH is aan.
Set over set, trips tegen flush. nut straat tegen full house, top pair tegen two pair. aardige downswing vandaag
nu even een break vanavond weer knallen en aan het einde van de dag een grafiek.
ook al ben ik bang dat die er lelijk uit ziet... ♠_mad:
gewoon te ziek..

dit is mn grafiek van gister en vandaag. Waar ik gister alleen maar bad beats en coolers kreeg.
speelde ik vandaag gewoon goed zonder bad beats en coolers waardoor ik bijna weer break even sta over 2 dagen..
vanavond weer sessie korte sessie spelen en morgen zal ik dan weer een update doen.
hopen dat het nu even een weekje lekker kan gaan ♠_grin:
zo.. dit is mijn grafiek van vandaag tot nu toe,

hopen dat ik weer een lekkere dag kan draaien en eindelijk alles terug kan winnen van mn downswing begin deze maand..
moet nog wel ff door spelen om dat te berijken maar geloof er in dat het mogelijk is.
vanavond laat weer een update hoe ik vandaag heb afgesloten,
wish me luck ♠_biggrin:
THX :D! ja gaat wel lekker op dit moment
hopen dat ik het zo door kan zetten.
weet iemand trouwens hoe lang het duurt voordat je VIP shirt binnen krijgt nadat je een e-mail hebt gestuurd :P?
THX :D! ja gaat wel lekker op dit momenthopen dat ik het zo door kan zetten.
weet iemand trouwens hoe lang het duurt voordat je VIP shirt binnen krijgt nadat je een e-mail hebt gestuurd :P?
VIP shirts worden altijd per grote hoeveelheden besteld en verzonden, het ligt er dus maar net aan wanneer de volgende verzending is. Heb persoonlijk geen idee hoe lang het gemiddeld duurt..
Had hem in 2 weken.
Variance is best overrated. Je $900 downswing is probably 75% niet optimale calls, niet optimale laydowns, niet optimale beslissingen. Je upswing is weer het tegenovergestelde. Is meestal een mental issue.
denk ik
je kan gelijk hebben. dus je denk dat ik 900 up goede beslissingen neem en bij de down dit niet doe?
kan zijn ga straks nog een keer handen nakijken
altijd intressant wat andere over dingen denken
je kan gelijk hebben. dus je denk dat ik 900 up goede beslissingen neem en bij de down dit niet doe?
kan zijn ga straks nog een keer handen nakijken![]()
altijd intressant wat andere over dingen denken![]()
Wat je in ieder geval niet wil doen is je verlies afschuiven op een downswing. Zoek altijd een andere reden voor je verlies, zo haal je zo veel mogelijk leaks uit je spel en leer je het meeste bij.