Ga naar het forum
Lunatic - NL25 swin...

Meldingen
Alles wissen

Lunatic - NL25 swings!

742 Berichten
57 Gebruikers
0 Reacties
14 K Weergaven
HannesNL
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Lunatic1900
je kan gelijk hebben. dus je denk dat ik 900 up goede beslissingen neem en bij de down dit niet doe?
kan zijn ga straks nog een keer handen nakijken :)
altijd intressant wat andere over dingen denken :)

Daar zit bij mij het veelal het probleem. Downswings zijn vaak geen downswings maar een neerwaatse spiraal van verliezen->mentale klap-> slechter spelen->verliezen->etc.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door HannesNL

je kan gelijk hebben. dus je denk dat ik 900 up goede beslissingen neem en bij de down dit niet doe?

Daar zit bij mij het veelal het probleem. Downswings zijn vaak geen downswings maar een neerwaatse spiraal van verliezen->mentale klap-> slechter spelen->verliezen->etc.

= tilt

Beantwoorden
Citeren
HannesNL
Elite Grinder

kinda ya, maar vaak heb je het niet door. Bij tilt denk ik altijd aan een soort rage, maar zelfs als je verliest, spewed en light downcalled wordt er (te) vaak gezegd dat je gewoon slecht runde. Maar je hebt gelijk, het is tilt :)

Beantwoorden
Citeren
DeLau
Elite Grinder

kinda ya, maar vaak heb je het niet door. Bij tilt denk ik altijd aan een soort rage, maar zelfs als je verliest, spewed en light downcalled wordt er (te) vaak gezegd dat je gewoon slecht runde. Maar je hebt gelijk, het is tilt :)

Jep, zeer belangrijk om door te hebben dat je tilt! Ik dacht de laatste dagen ook dat ik slecht runde als ik mijn grootste verlieshanden review blijkt dat ik toch behoorlijk wat fouten gemaakt heb.

Dit terzijde denk ik wel dat de meeste mensen variance onderschatten ipv overschatten en er daardoor niet goed mee om kunnen en gaan tilten.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Melvin

Wat je in ieder geval niet wil doen is je verlies afschuiven op een downswing. Zoek altijd een andere reden voor je verlies, zo haal je zo veel mogelijk leaks uit je spel en leer je het meeste bij.

ja daar heb je gelijk in. gewoon de handen nakijken, kijken wat ik fout heb gedaan en weer knallen want weet dat ik het kan _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1

= tilt

jah denk dat door paar coolers/bad beats ik soms nog wel licht kan gaan tilten :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo en nu beginnen met mn sessie. heb vandaag(gister als je nu naar de tijd kijkt) nog niet gespeeld na mn laatste grafiek post

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

succes :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Ben2m2
succes :)

hee ga jij nog spelen?

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

ja paar uur nog wel denkik, moet nodig weer wat winnen en mn roll opbouwen, ik hit echt niks vandaag :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zo vandaag paar sessie gedaan waaronder 6-max en HU beide gingen wel aardig uit eindelijk 5bi in de plus dus kan niet klagen :)
Kan geen grafiek posten omdat site waar ik het altijd upload doet gaar...
Vanavond de stad in dus zal niet meer spelen, fijna avond _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Toch nog gelukt om afbeelding te uploaden _grin:

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

wow:d
een goodrun op jouw niveau is wel echt lekker :D

wat is eig die rakeback lijn? want je gaat toch geen 500$ aan rakeback vangen op 1,2k handjes???

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hee yoshiwa,

haha jah als het goed gaat dan ziet het er meteen super nice uit =)

mijn rakeback lijn zie je niet, die loopt gelijk met de nul lijn.
de lijn waar jij naar kijkt zijn me showdown winnings ;)

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Goed bezig :D

Beantwoorden
Citeren
iamthedanger
BlackMember

welke site speel je?

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

mijn rakeback lijn zie je niet, die loopt gelijk met de nul lijn.
de lijn waar jij naar kijkt zijn me showdown winnings ;)

makes sense:)

was gewoon misleid aangezien ze beiden zelfde kleur lijken te hebben en hadniet verder gekeken maar leek me al redelijk vette rakeback anders , 500% ofzo :D

wat ik me afvroeg , nooit gedacht aan moven van site??
want ik kom nu van stars , ben nu eff bonusje aant grinden op party , maar de tafels liggen me gewoon al ferm minder , er zijn idd wel hier en daar donks , maar vind het spelletje echt minder goed te beaten door alle halfstacks die superaggro gaan 3betten , en je kan er niks tegen spelen zonder je te gaan comitten enzo.

dus ik ben na mijn bonus wss gewoon weer weg.
NU als ik dit al op NL25 heb kan ik me voorstellen dat het op NL100 zeker zo is.
Heb het natuurlijk wel over FR , moet nogsteeds eens leren SH spelen. De actie op SH is natuurlijk veelmeer aanwezig , en mss dat alle donks daar hun geld zitten gamblen :)

was maar een vraag he , snap gewoon niet goed wat je motieven zijn om op party te zitten grinden , terwijl ik vermoed dat stars/fullttilt echt veel gezellig zijn voor iemand van jouw kaliber:)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door envyjosh
welke site speel je?

Pokerstars :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@Yoshiwa

hahha jah dan had ik wel een monster deal met pokerstars :P
maar snap de verwarring hoor ;)
hoe kom je er bij dat ik op party speel? speel op dit moment alleen op pokerstars.
Zit te denken om ook weer op full tilt te spelen maar dan alleen omdat ik daar rakeback krijg :)

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

aah oef:D
kweetniet vanwaar de verwarring kwam:D

moet wel toegeven , de donks beginnen mij goedgezind te zijn :P
gisteren op 2 uurtjes 4 bi up , was wel weer lekker:D

maar idd , alsje lekkere volumes draait benje echt best af op stars of FT imo :)

Beantwoorden
Citeren