Kwam net niet door de 150 Euro met PLO! Dan hopelijk maar morgen!
BR Mansion: 149.29 Euro
Kwam net niet door de 150 Euro met PLO! Dan hopelijk maar morgen!
BR Mansion: 149.29 Euro
Nou 3 van de 4 sessies dat ik een limiet/BI hoger speel, krijg ik bad beats tegen voornamelijk dezelfde spelers met tophanden. En ik speel precies hetzelfde als ik normaal doe. Dus dat is behoorlijk demotiverend om daar dan te blijven omdat op een limiet hoger verliezen 2x zo snel gaat als dat je het gewonnen hebt een limiet lager. Moet gewoon een keer een goede start maken! Maar lukt mij nog niet echt.
BR Mansion: 147.80 Euro
Nadat ik vannacht nog wat weggedonkt had, was mijn happy hour niet zo happy vandaag, teveel miracle cards voor tegenstanders, als ik dan verdubbelde kreeg ik een paar handen later weer de nuts, ging stack erin en ja hoor suckout, om na verscheidene bad beats nog 1BI weg te tilten was het tijd om te stoppen! En is nu de pokerbreak aanstaande (niet spelen),speel tot vrijdag niet op Mansion en FT. Even wat andere dingen doen en misschien wel wat lezen over poker. Hoop weer vol goede moed terug te keren!
BR Mansion 141.20 Euro
Nu al een tijdje bezig op Mansion! En laat NL2 en PLO2 nu maar achterwege Heb genoeg geoefend in multitablen. Dus zou er klaar voor moeten zijn om NL10 te beaten, moet wel PLO4 blijven doen vanwege het aanbod.
Holdem Manager resultaten
NL1/2 3855 Handen -$ 1.50 - 1.95BB/100
NL2/4 560 Handen +$ 7.03 + 31.38BB/100
NL5/10 327 Handen +$ 2.87 + 8.78BB/100
PLO1/2 2817Handen +$16.32 + 28.97 BB/100
PLO2/4 1376Handen +$40.98 + 74.45 BB/100
PLO5/10 20Handen +$ 9.53 +476.50BB/100 100%gewonnen showdown
FL4 200Handen +$ 1.75 + 43.75BB/100
FL10 26Handen - $ 0.49 - 37.69BB/100 Te saai
Hoop in het vervolg dat er stats bijkomen van hogere limieten en dat ik snel door NL10 heenkom!
BR Mansion: 152.77 Euro
P.S. Had alles netjes onder elkaar gezet post ik en alles weer door elkaar!
Ga PLO4 zitten, maar veel te warm vandaag, na mijn stack een beetje te hebben opgebouwd, Krijg ik de befaamde AAQ4 doublesuited, ik limp wordt na mij pot geraised, actie weer bij mij, ik reraise pot, hij callt, flop K25 rainbow. Ik bet mijn stack ongeveer pot. Hij callt met AQJT kom op zeg grote pot en J op turn en A op River. Hoe verzinnen ze het!
BR Mansion: 152.xx Euro
Nou ben nu lekker gestart met SS op NL10 en het begint eindelijk een beetje te draaien 5BI up! Maar wil pas overstappen naar NL20 als ik rond de 50BI up ben met NL10 alleen. Daar maak ik wel een een aparte BR in mijn BR voor aan! Aangezien ik het toch niet bij een variant kan laten.
PLO4 ook een klein beetje gewonnen. 2.5$ ongeveer.
En gisteren 1$ freezeout gedaan 16e geworden van redelijk groot veld voor $5 nog wat. In het begin al een cooler wanneer ik in positie reraisede tegen agressieve die net KK tegen mijn AK heeft. Ik houd 2K over en vecht mij helemaal terug tot 60K+. Totdat bij laatste 3 tafels iemand zijn stack 40K voor de 5x in korte tijd allin pushed, vind ik JJ op de SB, ga ook allin, hij showed K8ofs twee achten op flop. En ik blijf crippled achter steal met 33 in de CO de blinds and antes. Krijg AA, maak kleine raise, 10k na limper in EP, BB callt, EP pushed allin, ik call en win weer grote pot. Daarna T7s op dealerbutton probeer de BB te laten folden, ook omdat SB sit out zit, hij callt, verlies grote pot en sla op tilt!
BR Mansion: 165.32 Euro
Heb een jackpot Sng gedaan(Liep een keer vast op Mansion en toen ik het opnieuw opstartte, eerst een update, irritant, kwam terug nog maar 800 chips.Vlieg eruit met AJ tegen A2, flop 345, was 2de met dik 3K,twee shortstacks en pushde in de blind allin tegen nummer 1! En uiteindelijk 4de geworden $2.40 precies mijn inleg terug.
Nog wat gewonnen met PLO4!
En helaas 1BI (SS) op NL10 door 2 outer op river kwijt geld ging erin op turn en dan nog een BI kwijt(soort tilt)! Allin gereraised op flop nadat ik preflopraiser was met 2nd pair tegen donkbet, had natuurlijk toppair. Dus daar helaas totaal 2 BI kwijt!
BR Mansion : 166.46 Euro
En heb bijna viplevel gehaald! Club dacht ik!
Nu van het weekend nog een paar keer spelen en dubbele punten vergaren op Mansion...GL.
Ja zal ik zeker doen!! Alleen jammer dat FT ook net met een actie komt
Dus maar een beetje beiden doen!
Eindelijk vip level gehaald, alleen gaat pas begin volgende maand in! Die dubbele punten zijn wel lekker, mogen ze van mij vaker doen, dan ben ik er ook waarschijnlijk vaker!! Gaat heel lekker met PLO blijf maar stijgen.
Jammer genoeg met NL minder, vaak pech in BB waardoor ik gelijk afstack, veel mislukte bluffs doordat ik teveel bullets afvuur en volgens mij tiltgevoelig als het niet mijn kant opgaat in NL cashgamen! Sinds ik die 15 dagen free trial van holdem heb, morgen loopt ie af, heb ik alles door elkaar gespeeld. En mijn NL cashgamen grafiek lijkt net een hartmonitor en verlies ik zelfs een klein beetje dus stop ik er nu mee ook echt mee. Dus als ik NL holdem wil spelen start ik voortaan wel een SNG of MTT afhankelijk van tijd en zin en blijf daarbij nu echt alleen PLO cashgamen. Waar het gewoon allemaal wel redelijk tot goed gaat!
BR Mansion: 177.14 Euro
Volgens mij mag je dan ook meedoen aan die freeroll?
Je bent namelijk in die periode een level gestegen...
Welke freeroll? Krijg ik daar bericht van? En moet je jezelf inschrijven of gaat dat automatisch? En waar kan ik die freeroll vinden?
Oorspronkelijk gepost door donnowhy
Volgens mij mag je dan ook meedoen aan die freeroll?
Je bent namelijk in die periode een level gestegen...
Iemand die hier het antwoord op weet "be my guest"!
Nog wat wisselgeld gevonden op de PLO tafels
BR Mansion : 182.83 Euro
Weet het al! Je mag aan een freeroll meespelen waar ze een pakket weggeven voor het Irish Winter Festival!
Nou dat de ene pokerdag niet de andere is weet iedereen. Gisteren ging het allemaal de hele dag lekker, totdat zondag begon op mansion vannacht. Had mijn roll omhoog gespeeld tot 185 Euro.
Verloor vannacht 2 BI door pech en was absoluut kaartdood in een PLO toernooitje. Heb het 1ste uur echt waar maar 1 hand kunnen spelen AKKT one suit (wel gewonnen) en kwam op 2700 chips toen weer half uur gefold en was het zat potraise AK53 double suited iedereen fold tot aan de nieuwe in SB, wel logisch als dat de 2de hand is die je speelt niet eens een hand in de SB of BB kunnen spelen tot diezelfde SB callt met 2339????????? one suit. Natuurlijk die 3 op flop en ik eruit! Want ik ga niet checken als ik mijn 2de hand speel na 1.5 uur!
Vandaag vol goede moed terug na de PLO cashtafels en het zag er elke keer heel rooskleurig tot aan de river !
Zo was in no time 4 BI weg door pech halve BI door slecht spel!
Vanaf volgende week zal het wat rustiger zijn. Heb mijn doelen voor deze maand op Mansion wel gehaald. Veel gespeeld, geleerd en gelezen afgelopen maanden. Dan even genieten van de vakantie en andere dingen.
Iedereen bedankt en veel succes met jullie pokerspel en BR!
BR Mansion: 178.79 Euro
Ik ga ook met deze blog stoppen en verder met 1 nieuwe.
Die heet "Mijn laatste reis door de online pokerwereld"!