Ga naar het forum
Me and my mansion m...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Me and my mansion mission!

57 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,117 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Lekker weer een paar sessietjes Plo gespeeld. Beetje heen en weer, maar uiteindelijk de dag met een kleine winst afgesloten!
Bijna alle buy-ins(op 3 na) die ik verloor had ik AAxx. 3 keer topset op flop en niet al te drawy. Maar toch blijven callen en wonderkaart hitten. (uiteraard topset)
1 keer AA97 double suited, preflop pot gereraised, 1 caller, flop T86 2 schoppen, die ene caller maakt natuurlijk flush op turn "and I am drawing dead".
1 keer AT99 op BB, alleen limpers ,flop KTT, ik maak potbet, 1 caller, turn K, ik bet half pot, hij callt, J, maak stopbet , hij callt en showed QJJ2, lekkere 2-outer.
En 1 hand echt wonderflop,hit met AQQJ,set inside straightdraw en nutflushdraw, er lag 1 schoppen, ik bet halfpot want wil ook niet wegjagen,krijg een caller, (Hij heeft J9xx, 4 schoppen en xx twee lage schoppen ) donk! turn schoppen, ik bet pot hij callt nog een schoppen.Runner runner in Omaha!
Dat waren wat hele zware beats ,maar ik heb voor mijn gevoel echt heel goed gespeeld.

BR Mansion:86.68 Euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisteren 1$ freezeout gedaan en 9de geworden. 1ste final table op Mansion. Jammer dat het maar 13$ nog wat was,wat ik best weinig vond voor geloof ik 972 deelnemers. Was laatste uur kaartdood en ook niet zo goed meer gespeeld. En nog anderhalve $ verloren met PLO. (eigen domme schuld overigens) En moet nog iets meer dan 110 Mcp om weer 10$ vrij te spelen. Duurt overigens echt lang,sinds ze het veranderd hebben van 650 Mcp per 10$ naar 1000 Mcp per 10$. Als ik die heb vrijgespeeld ga ik misschien een limiet omhoog op Mansion, NL10. Ik heb daarna overigens nog 60$/6000 Mcp om vrij te spelen tot 22 oktober, maar wil dit niet te geforceerd gaan doen.

BR Mansion:94.51Euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Beetje down maar heb nog nog maar 15MCP nodig om die 10$ weer te krijgen :tongue: ;) Dus zou mijn bankroll dan eindelijk de 100 euro passeren op mansion! Ik hoop het zo!In ieder geval, ben ik over de hele maand up en heb mijn doelen in principe al gehaald voor deze maand. Hoop in ieder geval volgende maand ergens weer Silver te worden ,want ik speel elke dag, maar blijf hele tijd zo.n 20 Strategypunten verwijderd van silver na elke update, ongeacht het aantal MCP wat ik haal de dagen ervoor. Ik hou niet bij hoeveel rake ik betaal,maar weet wel dat je MCP altijd verschillend zijn per $ rake die je betaalt, dus daar valt ook niks uit op te maken!

Hoe houden andere spelers bij hoeveel Strategypunten ze verzamelen per gespeelde sessie?

BR Mansion: 93.91 Euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb die 10$ bonus vrij en door de 100Euro grens heen. 2 vliegen in 1 klap.
Wat wel typisch was ik krijg een pop-up dat ik 10$ heb vrijgespeeld en direct daarna AA24 en 3way allin verloren met PLO!

BR Mansion:101.19

Blijf PLO FR 2/4c spelen want op PLO FR 5/10c zit niemand en wil daarbij nu ook een beetje NL10 SSS spelen. Toch weer een beetje cashgamen , mijn BR laat het nu goed toe en NL10 is minder saai dan NL2/NL4, daarbij wil ik nog steeds opnieuw Silver halen en dat gaat sneller zo (meer aanbod)! En sneller punten halen!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik wou toch nog even positief afsluiten en de cashtafels op mansion zowel NL4 als PLO4 FR. (NL10 alleen met veel % flops en PLO10 FR is nooit vol!)
Maar in ieder geval lekker gespeeld en wat gewonnen!

BR Mansion:109.46 Euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heel veel gepokerd vandaag! Lekker wat MCP binnengehaald,niet zoveel geld helaas,maar wel 2 doelen deze maand voor mansion:

1 Proberen Club Mansion te halen (heet toch zo).
2 Silver status terug.
Baal echt als stekker dat FT niet gelinkt is aan PS en geen rakeback.

BR Mansion: 110.xx Euro

Komende maand VIP level omhoog en 3 maanden behouden, betekent dat ik mijn 60$ bonus ook nog vrijspeel in de komende 3 maanden.(deadline half okt.)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb even gespeeld, omdat ik zo nodig mijn silver status terug wil halen.
NL10 speel ik zeldzaam op mansion, maar het gaat altijd mis. Ga automatisch op tophanden wachten, als ik limiet omhoog ga. Maar elke keer gaat het mis en dan zak ik gelijk weer limiet. Zo was dat nu ook weer het geval 3BI verloren.(2x QQ,KK allin preflop verloren en 1x hit mij A op flop,ga allin, word gecalld en wordt de gutshot op river gehit. Dus geef NL10 daar maar weer even op.

BR Mansion: 106,xx Euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het was happy hour on Mansion!Ik dacht ik ga gewoon Nl2 spelen 1$ buy-in. Begon met 8 tafels en geeindigd met 15 tafels en het ging gewoon goed heb maar 1x allin verloren voor mijn stack en een keer de helft waar ik een rebuy heb gedaan! Uiteindelijk meer als 8 BI up dus niet slecht. Hopelijk morgen silver status terug!

BR Mansion: 112,49 Euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nou na gisteren meer als 4 uur in totaal veel tafels gespeeld te hebben, moet ik nog steeds 6 Strategypunten voor de silver status halen.

Nou ben ik vandaag met 5BI van 1$ met PLO begonnen op 5 tafels, 5potten met AAxx verloren uit 5, maar gelukkig maar iets meer als 1 BI down.

Daarna met 1BI op NL4 gaan zitten ,6handed had meer als 1 BI winst aan tafel totdat ik op de turn met A9s mijn flush hit tegen zijn full.

Nu ben ik begonnen met de Jackpot 2$+40c SNG, 1e al gewonnen!!!!!! 12$ (nu ga ik 2e doen, misschien ook de jackpot)
Zodat ik 100% zeker weet dat ik morgen wel silver ben. 6SP is 1,5$ rake .
Ga er 3 doen=3x40c =1,20$ plus zeker 30c met cashgamen. Is die 1,5$ rake die mij morgen silver moet maken. Wat zou ik dan blij zijn, ga dan gelijk de artikelen doornemen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

2de JP SNG ging lekker, 3-handed over was CL, krijg JJ op D,raise 3BB,nummer 2 zet mij allin met AJ ik call hij rivered A. Hand erna 66 vs A8 8 op turn eruit.
Toch 3e geen JP X(

BR Mansion: 118.47 Euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Te warm om verder te spelen, ff lekker niks doen. Mijn dochter die normaal niet te stoppen is, lijkt zelfs een beetje aangeslagen van het weer! Nog geen silver nog 2 punten!

BR Mansion : 119,96 Euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nou nog steeds 2 Strategy punten nodig!?!?!?!? Moet volgens mij meerdere tafels tegelijk, sessies van 2 uur, een week lang, elke dag, om 2 SP te halen!
Wil het alweer bijna opgeven! Betaal ik dan zo weinig rake? Ik durf niet meer terug te komen voordat ik Silver ben :D :D

BR Mansion: 121.69 Euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Er staat nog brons, maar ben toch echt weer silver!!!!!!! YES!!!! En nu ga ik alles wat voor silver beschikbaar is de komende tijd bestuderen. Dank je wel pokerstrategy, nu gaat het echt starten. Aangezien ik al wat speelgeld bij elkaar gesprokkeld heb, en nu in combinatie met jullie video's, strategy en artikelen, hoop ik beter te worden in poker.

BR Mansion: 123,97 Euro

Tim29876
PokerStrategist

Proficiat! Met de hitte hier ben ik al in geen 5 dagen toegekomen aan poker.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Binnen is het koeler als buiten!!! Alhoewel het heerlijk in zeeland is nou :D :D :D Eindelijk beetje afkoeling!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nou 4 tafels PLO gespeeld. Anderhalve $ down.
3way pot, PF, allin, AA28 vs AKKT vs donk. AKKT wint met flush.
Daarna fout in limped multiway pot, om mijn 2nd set te 3-betten allin, tegen topset en top 2 pair, drawing dead op flop.

BR Mansion: 122.99 Euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Word ff zwaar gebeat in 1$ freezeout!

750 man ongeveer deden mee, 80 betaalde plaatsen, 83 mensen over, heb een zeer gezonde stack 16K+, krijg KK gedeeld, 1 limp, 1 minraise, maak ik potraise in pos,iedereen fold naar minraiser, hij pushed 99, Ik call gelijk, hij heeft 300chips meer of zo, en flop niks,turn niks ,river 9.

Donk is chipleader en ik bubble natuurlijk!(was zelfs aan die tafel heel tight)

Was zo lekker bezig en ondanks dat het maar 1$ was,baal ik hier echt enorm van.

Oh ja BR:-1.10$

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hier werkt HEM wel perfect en net zoals op FT, geeft HEM aan:

Bijna 4000 handen gespeeld No Limit Hold'em op Mansion.
Profit 2$ overall.

Bijna 3000 handen gespeeld Pot Limit Omaha op Mansion.
Profit bijna 60$. (beiden over hele Mansion periode)

Op FT bijna hetzelfde beeld.

BR Mansion: 126.99 Euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag nog even Mansion happy hour gespeeld voor de dubbele punten. Maar nog steeds PLO en NL door elkaar.

BR Mansion: 131.32 Euro

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hier ook maar even een update! Vandaag mijn 5de 10$ vrijgespeeld van de 50$+100$ startkapitaal die ik van Pokerstrategy heb gehad. Bedankt!!!!!
Het gaat sneller als ik de happy hours speel op maandag en elke 1ste van de maand op Mansion! En even lekker PLO gespeeld. Ik zat niet in de hand maar had wel mijn 1ste Royal kunnen hebben op Mansion. Gelukkig werd de hand op elke straat gechecked. Daarna 2x quads ook niet echt goed uitbetaald. Maar toch wat up!!!

BR Mansion: 146.64$