Ga naar het forum
Mijn 1000 dagen pla...

Meldingen
Alles wissen

Mijn 1000 dagen plan

458 Berichten
49 Gebruikers
0 Reacties
13 K Weergaven
martijnde666
Oldschool Grinder

Hoeveel tafels mag je nu dan max spelen?

Wel goed om te horen dat het zo lekker loopt op 10NL!!
Ga zelf denk ik ook effe terug,

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist
Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Hoeveel tafels mag je nu dan max spelen?

Wel goed om te horen dat het zo lekker loopt op 10NL!!
Ga zelf denk ik ook effe terug,

8 tafels.

en ja.. het loopt lekker op NL10 maar ik wil omhoog. Hopelijk gaan nu alle regs weg en is het verkeer op NL20 helemaal dood zodat ik die gewoon kan overslaan of zo :D... ik vrees dat het pokerstars gaat worden op NL25

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Voor mn gevoel zijn de regs op stars op 25NL beter dan die op 20NL op 888.

Ik heb een vraagje, miss dat jij dit weet:

als ik 6 tafels tegelijk speel op 888 en op tile tbles klik dan worden ze heel klein weergegeven (2 rijen van 3) op mn beeldschem, (er is dan nog genoeg ruimte over)

Is het in te stellen dat ze dan het hele scherm vullen, zodat ik bijv beter mn hud kan lezen?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hmm heb ik geen last van. Bij mij tiled ie naar max breedte van het scherm en hou ik verticaal ruimte over. Als ik 9 tafels tile tiled ie naar max hoogte en hou ik horizontaal ruimte over.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eindelijk eens weer een deftige sessie op NL20 gespeeld. 1200 handjes waarbij het begin niet echt A game was.
Verrassend veel handjes vandaag met wat twijfel... dus gepost. Ben benieuwd wat er uit komt. Tweede deel wel A game. Dus blij mee.
Resultaten zijn er ook:

[X] rungood
30bb/100

maar ja.. als je ook dit soort WTF handjes lkrijgt:

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.20(BB) Replayer
SB ($21.20)
BB ($20)
UTG ($31.92)
UTG+1 ($31.65)
UTG+2 ($34.77)
MP1 ($16)
Hero ($34.79)
BTN ($45.61)

Dealt to Hero T♣ 9♣

fold, UTG+1 calls $0.20, fold, fold, Hero raises to $1, fold, fold, fold, UTG+1 calls $0.80

FLOP ($2.30) 8♦ 4♠ T♥

UTG+1 bets $2.30, Hero calls $2.30

TURN ($6.90) 8♦ 4♠ T♥ 9♠

UTG+1 bets $6.90, Hero raises to $17.80, UTG+1 raises to $28.35 (AI), Hero calls $10.55

RIVER ($63.60) 8♦ 4♠ T♥ 9♠ Q♦

UTG+1 shows 2♥ A♠
(Pre 50%, Flop 13.4%, Turn 0.0%)

Hero shows T♣ 9♣
(Pre 50%, Flop 86.6%, Turn 100.0%)

Hero wins $60.42

dan is het easy game.

Maar wel de visjes te vriend houden he:

Die Theodore toch...

good night!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Aanstaande maandag een live MTT met zo'n 40-50 man. EUR20 buyin en redelijk wat vis waarschijnlijk.
iemand nog tips voor me?

Beantwoorden
Citeren
Champi888
PokerStrategist

winnen :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Champi888
winnen :P

strak plan!

nu nog uitvogelen hoe :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gisterenavond een live toernooitje gespeeld. Het was een besloten toernooi en de opkomst was 19 man. Met dank aan de blindstructuur was het na 4 nivo's push/fold poker en daar lag, bleek later, mijn voordeel. Mensen die met 13BB nog limp/fold spelen en veel te tight callen op pushes.

Uiteindelijk 3de geworden en dus net in de prijzen omdat ik met QJo push (de 6de keer op rij vanuit de SB) maar helaas tegen AA aanliep. maar ja.. met een average stack van 7.5BB was het bij de laatste 3 een crapshoot geworden.

Leuke avond, veel geleerd en kijk uit naar de volgende keer.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

http://apps.facebook.com/shuffleisland/?ref=bookmarks&fb_source=bookmarks_apps&fb_bmpos=4_

lol op facebook met pokerstrategy. Een poker-platformgame... grappig

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Is wel beter nu 10NL op 888 poker, heb 6BI gewonnen in 3.000 handjes.

Jij nog gespeeld de afgelopen week?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

sta 33BI in de plus deze maand. lang leve de regs die wegblijven!

ben met name tevrede over mijn spel: 15/11/3 en lekker A game op NL10 en NL20
2 tot 3 dagen in de week acht ik het verkeer voldoende om op NL20 te spelen. De resultaten op NL10 geven mij ook de juiste mindset om 8 tafels NL20 te spelen dus ik ben zeer tevreden.
Zit langzaam al een beetje hoger te kijken. Verkeer op NL50 lijkt mij voorlopig toch weer wat minder aantrekkelijk maar NL100 is echt fishy. iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door hoedinie
sta 33BI in de plus deze maand. lang leve de regs die wegblijven!

ben met name tevrede over mijn spel: 15/11/3 en lekker A game op NL10 en NL20
2 tot 3 dagen in de week acht ik het verkeer voldoende om op NL20 te spelen. De resultaten op NL10 geven mij ook de juiste mindset om 8 tafels NL20 te spelen dus ik ben zeer tevreden.
Zit langzaam al een beetje hoger te kijken. Verkeer op NL50 lijkt mij voorlopig toch weer wat minder aantrekkelijk maar NL100 is echt fishy. iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?

Netjes man, in hoeveel handen?
En wat zijn die tijden voor 20NL? (is voor later)

Laat je nog wel wat fish over voor mij? :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

aantal handen heb ik geen idee van.. moet ik morgen eens kijken (vanavond weer eens weg voor de verandering)
gisteravond was goed qua verkeer op NL20 en in het weekend ook vaak wel.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

run deze maand op 15k handen 22bb/100. Als je nl. een sessie speelt met 1bb/100 gaat het gemiddelde rap naar beneden :)

Beantwoorden
Citeren
elmasmini
Oldschool Grinder

Hey Hoedinie..

Kan bevestigen dat NL100 op 888 poker aardig fishy is, en er draaien aardig wat tafels vergeleken met NL20/30/50.
Je moet er wel tegen kunnen om af en toe flinke bad beats om je oren te krijgen aangezien de meeste de meest onverwachte handen spelen.
Ben zelf weg bij 888 poker vanwege tafel limiet maar neem aan dat het in een week tijd niet veel veranderd zal zijn.

Groet...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

bedankt voor de info!

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Grappig om je te zien aan de tafels gisteren, was het een goede sessie?

Zelf 3.5BI up in 1000 handen, echt wel lekker nu op 888 poker zonder een aantal regs en bots :)

Heb jij ook die bonus dat je bij iedere 100 punten 10$ vrijspeeld?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

1) gister speelde ik wel lekker maar runde erg slecht. resultaat is ongekend voor mijn doen: 5BI down op 3.5k handen of zo

2 keer AA vs KK verliezen, KK vs QQ verliezen.
KK vs AA tegen een gast die 20% 3-bet had na 40 handjes

speelde zelf "gewoon" 15/11/3 alleen niks liep. heb je soms.

De paar handen die wij samen hebben gespeeld had ik wel iedere keer de nuts en fold je. Dat was typerend voor de hele dag: ik heb nuts --> de ander fold

Die ene gast die continue op tilt was over het langzame spel was ik aan het stangen en dat werkte... alleen jij won de handen wel en bij mij liep dat "iets" anders af:
flop wtr8. hij donkt (as usual) en ik overshove allin $9 in een pot van 2, hij called : str8 vs naked flushdraw... river... BAM :(
en dat 2 keer!!!

Zoals gezegd: niks aan te doen. mijn 30bb/100 run is om zeep geholpen.

Op de maandgrafiek is nu een bergtop te zien. De bedoeling is dat dit gaat lijken op een tussendalletje voor de komende megaklim :D

Een bonus heb ik niet meer. heb 2 weken geleden een deel gecashed en ben van plan om even de muts bij de cashier om te lullen weer een bonus te geven

Beantwoorden
Citeren