net nog een slechte sessie gespeeld, stond op een gegeven moment op 218$, nu terug BE met waar ik gisteren afsloot.
& ik heb je toegevoegd benji
net nog een slechte sessie gespeeld, stond op een gegeven moment op 218$, nu terug BE met waar ik gisteren afsloot.
& ik heb je toegevoegd benji
Heb nog wat NL10 rush gespeeld, echt niet te doen. Trips 2's geflopped tegen A-2 2 pair, hit hij een 2 outer op de river... . en nog meer zo'n toestanden. Heb niet bijster goed gespeeld maar ook niet slecht. sta nu nog op 188$. Ik ga terug NL5 rush spelen.
Heb nu al 2 dagen een downsing, het lukt gewoon niet meer. op NL5 was ik mijn verlies goed aan het maken ,stond terug op 225$ maar toen hitte ik niets meer en werden mijn monsters preflop gecracked door suited connectors e.d. . Dus was ik wat aan het steamen omdat mijn BR op 192$ stond en heb ik een 11$ HU gespeeld. Ik heb wel goed en berekend gespeeld en heb deze gewonnen, wat mijn bankroll op 203$ brengt. Spijtig genoeg nog altijd verlies tegenover 3 dagen geleden toen ik op 253$ stond.
Mijn elephant trial is verlopen dus ik heb de HEM trial versie gedownload. ik ben nu al mijn handjes aan het importeren en zal straks na nog wat pokeren wat graphs posten.
Nu even een steps ticket kopen in de academy store en eens zien wat ik daar uit krijg. Misschien kan ik er straks wel een leuk toernooitje mee spelen.
zoals belooft de graph

Heb in mijn statistics gezien dat ik in mijn sessie vandaag meer dan 20$ onder EV runde
Ouch, flinke downswing daar op het einde
Heb je misschien even tijd om op skype te komen?
Groetjes
Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Ouch, flinke downswing daar op het einde![]()
Groetjes
jep het ging even beter ik had op NL5 op 2 tafels meer dan 20$ en op 1 15$, de andere ongeveer 8, dus ik dacht van ik ga nog even blijven spelen. maar toen ging het van kwaad naar erger. ik wou net stoppen toen ik zag dat ik nog maar 15FTP nodig had voor nog een deel van mijn bonus dus heb ik deze maar even vrijgespeeld. Ik zit op skype momenteel denk ik. gisteren stond het op maar was ik er niet, sorry.
Momenteel 3 tafels rush poker NL5 na Rushing the stakes NL5 te hebben gekeken. ook de 3.30 +R 32K$ GTD rush aan het spelen momenteel 25.2k chips, avg stack 17k
Oorspronkelijk gepost door noisecore
Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Ouch, flinke downswing daar op het einde![]()
Groetjes
jep het ging even beter ik had op NL5 op 2 tafels meer dan 20$ en op 1 15$, de andere ongeveer 8, dus ik dacht van ik ga nog even blijven spelen. maar toen ging het van kwaad naar erger. ik wou net stoppen toen ik zag dat ik nog maar 15FTP nodig had voor nog een deel van mijn bonus dus heb ik deze maar even vrijgespeeld. Ik zit op skype momenteel denk ik. gisteren stond het op maar was ik er niet, sorry.
Je weet dat je de bankroll niet hebt voor een 3.30+R he?
@ quid, ik weet het maar was wat aan het steamen.
vandaag nog een sessie gespeeld, ik wou opnieuw mijn bankroll wat proberen opkrikken die op 212$ stond, het begon goed, al snel stond ik met mijn winst en de laatste schijf van mijn bonus vrij te spelen op 241$. toen begon de miserie. all in KK<AA verloren , AA<J9<JJ , KK<66, AA<10-10. Mijn bankroll daalde zeer snel door deze beats. ik kon nog wat middelmatige potjes winnen maar verloor dan ook weer andere potjes, mijn bankroll staat nu op 196$. Ik run nu al enkele dagen slecht op NL10 rush en NL5 rush. eerst runde ik break even maar nu heb ik weer een duik genomen. ik ga stoppen voor vandaag en een filmpje kijken. morgen ook nog een uurtje of 2 pokeren maar dat is het dan ook.
Ik heb het helemaal gehad met NL10, er lijken meer donks te zitten dan op NL5. reraise ik met aces pushed er een met 70BB all-in met suited one gappers en rivert hij een straat... . Ik ga terug NL5 rush spelen en mijn bankroll terug opbouwen. dankzij rakeback draai ik nu nog break even op NL10 maar het lijkt mij toch gezonder om terug te moven. Het ging even beter en even stond ik weer op 240$ maar dan komen die vreselijke beats of zeer moeilijke beslissingen.
Ik had hier misschien niet de flop mogen callen maar vond het een heel lage bet van villain die toch wel zwakte uitstraalde. toen kwam de king op de turn en had ik een full house. in de river zag ik niet veel kwaad en ik dacht dat hij gewoon trip aces had dan tegen mijn full house
Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$12,21:///////;MP1$12,83:26/31/8/2,0/25/0/-/50;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.
Preflop: Hero is UTG2 with K♦, K♣
UTG1 folds, Hero raises to $0,30, MP1 calls $0,30, 6 folds.
Flop: ($0,75) A♥, A♣, 8♦ (2 players)
Hero checks, MP1 bets $0,2, Hero calls $0,20.
Turn: ($1,15) K♥ (2 players)
Hero checks, MP1 bets $0,5, Hero raises to $1,50, MP1 calls $1,00.
River: ($4,15) 7♣ (2 players)
Hero bets $3, MP1 raises to $10,83 (All-In), Hero calls $7,21 (All-In), MP1 gets uncalled bet back (All-In).
Final Pot: $24,57
Results follow (highlight to see):
Hero shows (Kd Kc)
MP1 shows een full-house, azen full of zevens (Ad 7d)
MP1 wins with een full-house, azen full of zevens (Ad 7d)
Even een handje dat ik toch wel moeilijk vond:
Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;BB$10,37:40/20/10/7,0/29/50/0/100;Hero$25,57:///////;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.
Preflop: Hero is BU with T♦, 9♠
6 folds, Hero raises to $0,30, SB folds, BB calls $0,20.
Flop: ($0,65) Q♦, T♣, 9♥ (2 players)
BB checks, Hero bets $0,4, BB raises to $0,80, Hero raises to $2,40, BB raises to $10,07 (All-In), Hero calls $7,67.
Turn: ($20,79) 5♠
River: ($20,79) 6♦ (2 players)
Final Pot: $20,79
Results follow (highlight to see):
Hero shows (Td 9s)
BB shows een straight, koning high (Kc Js)
BB wins with een straight, koning high (Kc Js)
na deze weeral vreselijke nl10 sessie nog wat NL5 gespeeld, mijn dagverlies van 25$ naar -15$ gebracht, dus 10$ bij mijn bankroll kunnen doen op een half uurtje tijd.
Wat speel je op dit moment?
Heb je The poker mindset inmiddels al gelezen? en wat vond je hiervan?