Morgen ga ik niet pokeren.. moet even bekomen..
Hoi noisecore
Die laatste screenshot is echt wel een 'wtf' hand...
Dit zijn de cijfers op de flop:
66: 00.148%
QQ: 00.148%
AA: 99.705%
Op de turn had 66 nog 2.381% om te winnen. Wat de kans is dat hij zijn runner runner quads hit weet ik niet.
De kans dat je de hand op de flop ging verliezen was dus zeeeeer klein... En ik hoop dat je dit dus heel lang niet meer zult zien. Maar soms heb je die pech inderdaad. Als je gaat tilten kan je best even pauze nemen.
Wow, sick hand
Als je deze drie handen zou weten (door bijv. op de flop all-in te zijn), dan zijn er 9 kaarten bekend, dus nog 43 onbekend.
Kans op runner-runner quads is dan imo 2/43 * 1/42 = 0,11%?
Kinda obvious wel, want dat is toch de enige manier waarop Villain nog kan winnen? Dat zal de Equilator ook wel snappen
Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Hoi noisecoreDie laatste screenshot is echt wel een 'wtf' hand...
Dit zijn de cijfers op de flop:
66: 00.148%
QQ: 00.148%
AA: 99.705%Op de turn had 66 nog 2.381% om te winnen. Wat de kans is dat hij zijn runner runner quads hit weet ik niet.
De kans dat je de hand op de flop ging verliezen was dus zeeeeer klein... En ik hoop dat je dit dus heel lang niet meer zult zien. Maar soms heb je die pech inderdaad. Als je gaat tilten kan je best even pauze nemen.
op de turn was het iets van een 3% kans op de quads, 1 out namelijk.
Dat was maar een van de vele zieke bad beats die ik gisteren heb gezien.
Vandaag heb ik heel even in een historisch dieptepunt gestaan van 113$. maar ben toen beter beginnen spelen en heb nu terug 150$. gisteren sloot ik af op 125$. ik hoop dat ik nu een nog grotere upswing krijg
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Wow, sick hand![]()
Als je deze drie handen zou weten (door bijv. op de flop all-in te zijn), dan zijn er 9 kaarten bekend, dus nog 43 onbekend.
Kinda obvious wel, want dat is toch de enige manier waarop Villain nog kan winnen? Dat zal de Equilator ook wel snappen
![]()
Het verschil in equity komt door het feit dat runner runner achten voor een split zorgen. Dus 0,11 + 0,11/3 = 0,148%.
Maar idd een zieke beat al moet je eigenlijk kijken naar je preflop equity (omdat je daar all-in ging), daar heb je 'maar' 65%. Natuurlijk is het dan nog heel zuur om te verliezen met AA zeker als je de flop ziet en weet dat het wel goed zit :P.
Maar goed, als je op tilt bent kun je het beste even een pauze nemen maar je weet als je goed blijft spelen dat krijg je je geld vanzelf weer een keer terug :). GL!
Oorspronkelijk gepost door sjengfred
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Wow, sick hand![]()
![]()
Het verschil in equity komt door het feit dat runner runner achten voor een split zorgen. Dus 0,11 + 0,11/3 = 0,148%.
Maar idd een zieke beat al moet je eigenlijk kijken naar je preflop equity (omdat je daar all-in ging), daar heb je 'maar' 65%. Natuurlijk is het dan nog heel zuur om te verliezen met AA zeker als je de flop ziet en weet dat het wel goed zit :P.
Maar goed, als je op tilt bent kun je het beste even een pauze nemen maar je weet als je goed blijft spelen dat krijg je je geld vanzelf weer een keer terug :). GL!
Ja dat kan zijn inderdaad. door die ace op het board hebben we dan allebij Quad 8's ace kicker. daar had ik niet aan gedacht.
Anyway net een supergoede sessie gespeeld en deze keer zijn de bad beats net genoeg weggebleven. heb mijn downsing helemaal goedgemaakt met nog 1.1$ winst erbij :D.
Mijn bankroll staat nu op 193.26$
ben zeer tevreden over deze sessie. zeker omdat vanmorgen mijn bankroll op minder dan 120$ stond. met mijn profit nu en nog 2x8.20$ van mijn bonus heb ik nu weer winst :D. Naar mijn gevoel lukt het me al aardig om NL5 rush te beaten als de variance een beetje weg wil blijven. Ik heb vandaag geëxperimenteerd met wat loosere blindsteals en dat werkte goed
grafiekje van de bankroll.

Oorspronkelijk gepost door QuidProQuo
Mooie piek![]()
Die grand canyon is echter minder mooi
Net weer een korte sessie gespeeld. na even schommelen rond de 200$ wat leuke handjes gewonnen zoals deze.
Ik zette villain op aces, kings of queens. ik weet dat het misschien geen geweldige call is van mij preflop omdat ik net niet de nodige pot odds kreeg maar voor die 3-bet minraise dacht ik eens te gamblen. Toen besloot ik de flop als ik trips had gehit te check raisen omdat ik wist dat hij zeker zou shoven met zijn overpair.
Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$7,16:///////;MP1$5,02:01/100/100/-/100/-/-/0;[/tg]
0,02/0,05 No-Limit Hold'em (9 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.
Preflop: Hero is UTG2 with J♠, J♦
UTG1 folds, Hero raises to $0,20, MP1 raises to $0,50, 6 folds, Hero calls $0,30.
Flop: ($1,07) J♣, T♣, 3♠ (2 players)
Hero checks, MP1 bets $0,85, Hero raises to $2,20, MP1 raises to $4,52 (All-In), Hero calls $2,32.
Turn: ($10,11) Q♦
River: ($10,11) 3♦ (2 players)
Final Pot: $10,11
Results follow (highlight to see):
Hero shows een full-house, boeren full of drieën (Js Jd)
MP1 shows (Ks Kd)
Hero wins with een full-house, boeren full of drieën (Js Jd)
De magische grens van de 200$ dollar is overschreden en mijn bankroll is al meer dan verdubbeld in een goede 2 weken :D. Met mijn ultra downsing in het achterhoofd speel ik nog altijd TAG maar toch iets behoudender met shoven of all-ins te callen.
EDIT: rakeback net gestort , helaas niet zoveel door het vrijspelen van die bonus, maar toch 4,50$
Bankroll : 211,19$
Gaat goed gast
Die call met JJ is inderdaad op het randje, maar als ie valt stack je wel
Lekker handje en gefeliciteerd met het doorbreken van de $200 grens! Op naar de $300 (onee, we mogen geen gelddoelen stellen he, foei Arjon :D)
Ik heb skype maar moet een nieuwe headset hebben vermits mijn pa erop is gaan zitten
Daarnet nog 45minuutjes gespeeld voor ik mijn trein moest halen en ik niets te doen had. nog een BI winst gemaakt :D. Nu nog wat pokeren voor ik op café ga
2 tafeltjes is voldoende want ik kijk ook nog TV
zo de sessie zit erop. Nu nog even deze blog updaten voor ik vertrek :D.
Heb weer 8.20$ aan bonus vrijgespeeld en 11$ winst gemaakt na een moeilijke start. Heb onder andere met jacks KK en QQ gebeat, ze callde gewoon mijn raise om slim te zijn ofzo maar hadden ze even pech dat ik trips flopte
Spijtig dat het fish waren die niet fullstacked meer aan tafel zaten
.
Dit brengt mijn bankroll op een aangename 234.38$
Binnenkort kan ik NL10 gaan beaten ♠_biggrin:
Oorspronkelijk gepost door noisecore
Ik heb skype maar moet een nieuwe headset hebben vermits mijn pa erop is gaan zitten![]()
Daarnet nog 45minuutjes gespeeld voor ik mijn trein moest halen en ik niets te doen had. nog een BI winst gemaakt :D. Nu nog wat pokeren voor ik op café ga
2 tafeltjes is voldoende want ik kijk ook nog TV
![]()
Voeg me even toe aub
benjike316
Oke benji ik zal je toevoegen als ik op mijn kot ben :D.
Net nog een sessie gespeeld en de kaap van de 250$ is bereikt. Ik ga toch nog even NL5 spelen tot 300$ denk ik om een comfortabele roll te hebben voor NL10. Misschien bedenk ik me wel, ik ga er eens over nadenken. in 45 minuten 15$ (3BI) winst, niet slecht :D. Nu mijn trein halen naar mijn kot. vanavond misschien nog de 100k first deposit freeroll meepikken, maar heb daar niet zoveel zin in omdat daar 20 000 Man aan meedoet.
Net nog een sessie gespeeld, alles sloeg tegen. Heb 6 keer aces ofzo gekregen 5 keer zijn ze gecracked. 1 keer AAvsKKvsQQ valt er op de river een K. Dan nog KK<A3 enzo. 20$ down stond op een moment terug op 253$ en besloot wat verder te spelen nog, maar toen ging het enkel slechter en besloot dan maar te stoppen. ook AA<Q9 ... runner runner straight krijgt hij, met top pair queen op de flop weliswaar. Morgen hopelijk beter. ik ga nu misschien nog daily dollar spelen maar mijn rug doet ongeloofelijk veel pijn dus ik denk dat ik gewoon ga slapen. Heb al een geluk deze downsing wat binnen de perken weten te houden door behoudender te spelen dan met mijn vorige downsing toen ik 60$ down ging in een avond. Als het wat wil meezitten heb ik wel het gevoel dat ik NL5 beat maar vandaag had ik echt veel pech.
Bankroll: 231,75$
Oorspronkelijk gepost door noisecore
Oke benji ik zal je toevoegen als ik op mijn kot ben :D.
Ok, great