Ga naar het forum
Oroblog - cash & Un...

Meldingen
Alles wissen

Oroblog - cash & Unibet sats

416 Berichten
57 Gebruikers
0 Reacties
12.2 K Weergaven
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Die Unibet satjes zijn wel geinig, en zelfs voor mij als toernooivisje zijn die eerste nog wel te doen. Heb wel van iemand begrepen dat vanaf de €50 't wat pittiger wordt, omdat natuurlijk het niveau wat hoger aan het worden is. Maar zou het wel vet vinden om eens een package voor een live event te shippen en ik vermoed dat als er één goedkope (lees: gratis) mogelijkheid is om dat te doen, het wel via Unibet is.

Ben zelf vandaag de $250 Unibet Open aan het spelen en het niveau is niet bijzonder hoog.
Denk dat het niet veel beter is dan de Sunday Storm dat ik vandaag heb gespeeld.

Hmm, okee, goed om te horen dat het niveau niet erg hoog ligt... Maar tbh spreek jij vanuit een meer ervaren perspectief dan het mijne. Vanuit mijn perspectief zou het niveau toch nog een stuk hoger kunnen liggen, maar da's vooraf moeilijk in te schatten.

Kijk wel, zal iig m'n best doen wanneer ik met m'n €50 ticket ga spelen. Mocht ik een €250 ticket shippen dan ist mooi meegenomen, en anders maar niet :D Tallinn ga ik toch niet voor, dus het zal dan voor Cannes worden. Kan ik mooi nog ff oefenen of proberen voor de cashprijs te gaan ipv ticket.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Verwacht dat jouw post-flop spel van misschien wel van een hogere kwaliteit is dan van mij i.v.m. jouw cashgame-achtergrond en de €250 satalite is een diepstack toernooi.
Heb je inmiddels nog wat gepokerd of te druk met je pokerstrategy-activiteiten?

Beantwoorden
Citeren

Dat weet ik zelfs wel zeker

Beantwoorden
Citeren
TJtheTJ
PokerStrategist

te druk met je pokerstrategy-activiteiten?

Dit kan het sws niet zijn :coolface: _evil:

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Heeeeee...update je blog es...of wordt er nie meer gespeeld :P?

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Orodin
fishes gonna fish

Unibet Poker, $0,02/$0,04 No Limit Hold'em ringgame, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

UTG: $2 (50bb)
MP: $3,45 (86,25bb)
CO: $5,75 (143,75bb)
BU: $2,25 (56,25)
Hero (SB): $4 (100 bb)
BB: $13,68 (342 bb)

Preflop: Hero is SB with Q 3
UTG folds, MP folds, CO raises to $0,08, BU calls, Hero folds, BB raises to $0,12, CO raises to $0,16, BU calls, BB raises to $0,20, CO raises to $0,24, BU calls, BB raises to $0,28, CO raises to $0,32, BU calls, BB raises to $0,36, CO raises to $0,40, BU calls, BB raises to $0,44, CO raises to $0,48, BU raises to $2,25 and is all-in, BB folds, CO folds

:D :facepalm:

Hoi. Hoe export je die handhistory op unibet? Sorry voor mijn vraag in je blog...

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Volgens mij was dat nog voor alle veranderingen die Unibet heeft doorgevoerd.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ah, logisch natuurlijk

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Hahaha, toch niet! :) Ik heb m'n account bij Unibet pas aangemaakt nadat Unibet met de nieuwe software verder ging.

Nee, ik heb een screenshot van de tekst van de de hand history van die hand gemaakt, toen een oude hand genomen die ik ooit gepost had, en de tekst erin aangepast, zodat het deze hand werd. Kostte even wat typwerk (vooral om de layout goed te krijgen), maar dan heb je ook wat :D

Een normale export van de hand histories van Unibet is niet meer mogelijk met de nieuwe software.

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door darko163
Heeeeee...update je blog es...of wordt er nie meer gespeeld :P?

_evil:

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Hullows :)

Tijdlang niks van me laten horen, dus het is weer eens tijd voor een update. Er is nogal wat veranderd namelijk en mijn afwezigheid heeft zo z'n redenen gehad:

Allereerst is het zo dat mijn vrouw en ik inmiddels uit elkaar zijn (d.w.z. we gaan scheiden). Dat is voor mij al een tijdje bekend, maar het heeft wat tijd en moeite gekost om hiermee te leren dealen (vooral mentaal uiteraard). We wonen nog in hetzelfde huis voorlopig, simpelweg omdat er financieel geen mogelijkheid is voor mij om andere woonruimte te vinden en daarnaast ook nog een hypotheek te blijven betalen. Die situatie zitten we dus nog even mee en dat is nogal wennen geweest.

Daarnaast is er, zoals jullie wel zullen weten, het feit dat mijn werk bij PokerStrategy een tijdje geleden is geëindigd. Ik heb dus een nieuwe baan moeten vinden en gelukkig is dat snel gelukt, maar ook dat is even flink wennen geweest.

Ik werk nu in een callcenter en dat bevalt erg goed. Leuk en uitdagend werk, ieder gesprek is een nieuwe uitdaging. Daarnaast toffe collega's en een heel leuke sfeer. Heerlijk om na 1,5 jaar lang thuis werken weer collega's om me heen te hebben, koffie te leuten en wat slap te ouwehoeren met elkaar. Dat heb ik wel een beetje gemist.

Dit betekent tegelijk dat ik iedere dag naar mijn werk ga fietsen. Dat is een enkele reis van 12 kilometer, dus ik fiets nu feitelijk zo'n 125 kilometer per week. Ook dat is wennen, maar natuurlijk erg goed voor m'n conditie en de kilo's vliegen er momenteel werkelijk vanaf :).

Qua poker, tja, eigenlijk al een tijdje lang niet meer gedaan. Mijn hoofd staat er ook even niet zo naar, met alle veranderende omstandigheden, maar dat komt uiteindelijk wel weer.

Hoop dat het hier met iedereen goed gaat!

Ciao :)

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Veel succes ermee in deze tijd! goed dat alles weer de goede kant lijkt op te gaan!

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Fijn dat het je weer de goede kant op gaat na een moeilijke periode! :)

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Wow, klinkt allemaal niet gemakkelijk maar toch goed dat het al beter gaat.
Veel geluk en succes met alles.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

succes orodin na zo'n lastige periode... hoop dat alles goedkomt. veel moed tot dan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel sterkte met je echtscheiding en dat alles zonder al te veel problemen zal verlopen.

Beantwoorden
Citeren