Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Oorspronkelijk gepost door Orodin
Die Unibet satjes zijn wel geinig, en zelfs voor mij als toernooivisje zijn die eerste nog wel te doen. Heb wel van iemand begrepen dat vanaf de €50 't wat pittiger wordt, omdat natuurlijk het niveau wat hoger aan het worden is. Maar zou het wel vet vinden om eens een package voor een live event te shippen en ik vermoed dat als er één goedkope (lees: gratis) mogelijkheid is om dat te doen, het wel via Unibet is.Ben zelf vandaag de $250 Unibet Open aan het spelen en het niveau is niet bijzonder hoog.
Denk dat het niet veel beter is dan de Sunday Storm dat ik vandaag heb gespeeld.
Hmm, okee, goed om te horen dat het niveau niet erg hoog ligt... Maar tbh spreek jij vanuit een meer ervaren perspectief dan het mijne. Vanuit mijn perspectief zou het niveau toch nog een stuk hoger kunnen liggen, maar da's vooraf moeilijk in te schatten.
Kijk wel, zal iig m'n best doen wanneer ik met m'n €50 ticket ga spelen. Mocht ik een €250 ticket shippen dan ist mooi meegenomen, en anders maar niet
Tallinn ga ik toch niet voor, dus het zal dan voor Cannes worden. Kan ik mooi nog ff oefenen of proberen voor de cashprijs te gaan ipv ticket.