Shark
Leuk blog om te volgen
Op de lagere limieten ben ik zeker niet de slechte speler laten we het daar maar op houden.
Verder leuk dat je het leuk vindt om mijn blog te volgen :f_cool:.
Nou het laatste tickets voor new player freeroll was niks, merkte ook dat ik niet best speelde net tikkeltje te agressief.
Nu nog 48 van die log in freeroll tickets staan dus die ga ik nog wel even proberen er door heen te jassen. Hoeft er niet voor te spelen dus dat is dan kleine moeite en heb het geld toch niet nodig :). Misschien met flinke bak mazzel nog leuk bedragje bij winnen maar ja dat heb ik niet zelf in de hand.
Succes
Zit de violgende keer bij jou aan tafel Mij Bevalt het goed 2 tafels SH en 1 FR
Oorspronkelijk gepost door pjerter
SuccesZit de violgende keer bij jou aan tafel Mij Bevalt het goed 2 tafels SH en 1 FR
Ik ben klaar voor je en zal je zeker niet sparen ♠_evil:
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Succes om al die tickets te verzilveren![]()
Hoeveel log in freerolls zijn er per dag?
Maar een helaas maar goed enige wat ik hoeft te doen is om de dag even 2x in te loggen en met te registeren dus dat is geen moeite he
Dat is weinig, maar heel veel moeite zal het je niet kosten om e.v.t. wat extra geld op te strijken.
Besloten om weekje pauze naar voren te halen zodat ik weer op normaal schema kom met de week vrij in de week waarin laatste vrijdag valt. Nogal wat dingen liggen zoals was aangezien ik gisteren niet thuis was en niet helemaal fit ben door nachtbraken voor F1 race
dus komt nog goed uit.
Maar wel mooi moment om weer eens hardloopupdate te geven, conditie is weer redelijk ok en kan weer 10 km aan stuk lopen in nog redelijk tijd ook. Al varieert die tijd nogal eens door weer de afgelopen weken...... Op zich is tempo goed en mooi op tijd aangezien ik over twee weken wedstrijd heb. Hopelijk beetje goed weer en dan moet alles goed komen!!
Stars heeft me ondanks break toch weer (beetje) naar tafels gelokt met die card hunt promo. Sessie van klein uurtje gespeeld en uiteindelijk meer dan $4 up dus nu op weg naar de $190 :). Daarnaast ook nog $1 als prijs gekregen dus mijn bonuspotje op EUR account staat ook niet meer op 0.
Ga proberen om de challenge iedere dag te doen, vandaag ging het redelijk easy maar er zullen wel wat lastigere combo's komen dan de 20 hoge kaarten ga ik vanuit. Ach met 10 tafels FL moet het iedere dag redelijk snel te doen zijn en het levert me toch minimaal een dollar of 25 op met kans op meer en dat is nooit verkeerd. En dan krijg ik als bonus weer lekker veel tafels met fish op FL voor meer dan halve maand
En als het nog beetje meezit ga ik misschien alsnog mijn status behouden, iets waar ik de hoop al voor had op gegeven. Nog iets minder dan 3 stappen te gaan en vandaag een goede 20% gepakt dus het zal krap worden maar het is te doen met nog met 8 dagen.
Op of rond de 50 minuten, hoop komende maanden wat stappen in tempo te maken maar of dit lukt.........
Mijn PR's zijn nu:
5 km -> 23:38
10 km -> 49:02
15 km (maar 1x gelopen met baggerweer) -> 1:21:10
Zover ben ik denk ik nog niet. Al zou het mooi zijn als ik aan een wedstrijd mee ga doen de 10km onder het uur weet te halen.
Als jullie willen weet ik een heel mooi trainings schema waarbij je 3x per week hardloopt als je voor de 10km traint. Is een heel makkelijk schema, enige dat je moet doen is je omslagpunt weten en een hartslaghorloge hebben.
Het is het sportrusten schema. Heel makkelijk en erg effectief.
Het is bekend vanwege zijn marathon aanpak, erg korte trainingen(max 14km). Maar hij heeft ook gratis schema's voor de halve marathon en de 10km.
Ben nooit zo van de schema's en zulke dingen, brengt bij mij altijd gevaar mee zulke dingen dat ik dan te veel wil doen..... Vorig jaar al flinke blessure gehad en dat wil ik niet nog een keer hebben. Gewoon lekker mijn eigen gangetje gaan en doen wat ik voel dat goed is werkt voor mij het beste :).
Loop trouwens met een Garmin met hartslagmeter maar die hartslag doe ik niks mee, ben al blij zat dat ik gewoon door kan lopen laat staan dat ik me om hartslag moet bekommeren ♠_evil:.
En nu ik toch bezig ben, gisteren weer klein uurtje gespeeld voor card hunt en naast ongeveer $1,50 up door te spelen ook nog eens $2,50 aan bonus pot toe kunnen voegen en ook nog een 28% van SC step gecleard. Met zulke stappen in SC's gaat het misschien nog goedkomen ook om status te behouden.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ben nooit zo van de schema's en zulke dingen, brengt bij mij altijd gevaar mee zulke dingen dat ik dan te veel wil doen..... Vorig jaar al flinke blessure gehad en dat wil ik niet nog een keer hebben. Gewoon lekker mijn eigen gangetje gaan en doen wat ik voel dat goed is werkt voor mij het beste :).Loop trouwens met een Garmin met hartslagmeter maar die hartslag doe ik niks mee, ben al blij zat dat ik gewoon door kan lopen laat staan dat ik me om hartslag moet bekommeren ♠_evil:.
Ik denk dat bij dit soort schema's dat je het zo moet aanpassen dat het bij jouw past.
Aangezien iedereen weer anders is en andere nevenactiviteiten heeft.
Dat doe ik ook door mijn eigen schema te hebben :).
2x in week loop -> 1 tempoloop 5 km over algemeen vol gas en 1x lange loop 10 km wat meer behouden (al gooi ik na 5 km gaskraan ook open als ik nog over heb)
Check het sportrusten maar even, dan zal je sowieso veel leren over hardlopen, herstellen en je energie voorraad. Dit zal je helpen bij je hardlopen, ook als je het schema niet gaat volgen.
edit: het is juist gemaakt voor mensen die niet veel tijd hebben, maar wel willen hardlopen. Daardoor is het heel efficient voor het verbeteren van je tijd, dus maximale voortgang met zo min mogelijk inspanning.
Hierdoor zul je ook nooit de beste tijden gaan lopen maar 10km rond de 42 minuten moet zeker kunnen.