Dan ben je er bijna. Wel mooi dat je favoriete game weer goed aan het lopen is.
Slecht liep het ook niet maar had aandacht misschien iets te veel bij de hunt.
Gisteren weer sessie gedaan op FL ietjes up volgens mij maar goed het is te verwaarlozen. Op de Zoom tafel weer dikke dollar gepakt dus dat is altijd mooi. Ook weer ruim 1 step gecleard, zit nu op 17,5 van de 20 dus dat komt wel goed met 1 step per sessie.
Dan ben je er al bijna. Dan kan het zijn dat je in het weekend je doel hebt bereikt
Wel flinke stap gezet gisteren nog maar 1,1 stap te doen het heeft me helaas alleen wel geld gekost.
Op FL liep het al niet al te lekker en daar ongeveer $1.80 down.
Op Zoom liep het op zich niet verkeerd maar ja als je 4x een stack verliest met QQ / JJ op laag bord tegen een setje dan doe je daar niet veel aan -> het gevolg is wel pijnlijk met $4 down maar ik heb afgelopen week ook leuk gewonnen dus kan wel wat missen :f_drink:.
jammer pcbeem, maar je zoals je zelf zegt je hebt ook mooi wat gewonnen. Hou die gedachten vast en dan komt de winst van zelf wel
Dat is jammer dat de laatste loodjes tot nu toe niet naar wens verlopen.
Hopelijk kun je de maand in ieder geval positief afsluiten.
Nou ja als het goed gaat dan speel ik lekker maar als het wat minder gaat dan ga ik rare dingen doen af en toe.
Gisteren Chromestar maar meteen binnen gehaald, denk dat ik volgende week even breakie pak heb erg veel aan mijn hoofd dus even afstand is niet verkeerd. Op de Zoom tafel 31 cent up maar dit had meer kunnen en moeten zijn; stond op een gegeven moment $1,90 up maar toen knalde de tafel er uit. Daarna was het einde zoek maar gelukkig nog wel een $1 verlies om kunnen buigen naar deze plus.
Op FL liep het wel gewoon lekker en daar een prima $1,5 gepakt, nu ik de status binnen heb ga ik me daar ook wat meer op richten. Leuk dat Zoom zolang het maar gaat zoals het moet gaan
Mooi dat je weer Chrome bent. Dan kun je vanavond weer lekker freerollen als je daar tijd voor hebt om 18.30u.
Nou heb hem gisteren gespeeld maar kwam met KK tegen A7 en nog een crappy hand.
Flop bracht meteen de A en dan weet je al wel hoe laat het is.
Niveau was iig om te janken......
Voornamelijk fixed limit cash games maar wil soms ook wel eens een toernooitje mee pakken.
Lijkt is sommige fase erg veel op elkaar :f_cool:.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nou heb hem gisteren gespeeld maar kwam met KK tegen A7 en nog een crappy hand.Flop bracht meteen de A en dan weet je al wel hoe laat het is.
Niveau was iig om te janken......
Jammer. Hopelijk gaat het komende zaterdag beter tegen al die vissen.
Gisteren de boel weer opgestart na weekje pauze en wist na 15 minuten al wel dat het niet veel zou worden.
3x dikke pot verloren met AA / KK 2x tegen geriverd setje voor $1 per keer. En ja dan weet je wel dat je moeite moet gaan doen om er nog iets van te maken. Uiteindelijk nog wel wat terug weten te pakken maar er bleef verlies staan van $1,30. Ach ja heb wel een slechtere herstarts gehad, dadelijk gewoon weer lekker aan de slag.
Dan valt de schade inderdaadnog mee. Hopelijk ging het gisteravond weer wat beter voor je.
Toch weer een keer tafeltje Zoom gepakt om wat punten te pakken maar qua punten viel het wat tegen. Wel $1,97 gewonnen mede omdat ik blijkbaar de Jacks or better had gecleard. Weet nog steeds niet hoe maar die 50 cent waren uiteraard welkom.
Op FL kleine winst gepakt van ongeveer 40 cent dus stuk van de schade weer herstelt.
Alle beetjes helpen natuurlijk. Nu nog goed runnen op FL en dan kan het een mooie maand voor je worden.
Helaas gisteren flink op mijn bek gegaan op Zoom en dat was dan voorlopig ook meteen mijn laatste sessie daaro. Het liep van geen kanten en gewoon 4x een stack van $1 kwijt geraakt. Gelukkig zat het in mijn uitcash potje en dus doet het niet veel pijn maar na sessie meteen deze pot naar Neteller gestuurd.
Op FL ook klein verliesje maar dit komt dan voornamelijk omdat ik te veel aandacht had voor Zoom met wat tilt er naast. Nu tijdje volledig focussen op FL en hopelijk daar stack nu lekker omhoog werken.
Net freelancer freeroll gespeeld en zit nog steeds te vloeken, 9 man voor ITM AA vs KQ; flop 9Tx, turn J en om het dan nog even zeker te maken river ook J. Stond gewoon op easy ITM spot maar ja niks aan te doen, moest deze pre wel callen. Ik ga voor 1e plek en niet voor ITM maar dit is dan wel heel zuur.....
Update time na 08-01-2017:
BR Stars: $ 272,20 -> - $ 0,90
FL BR (excl. bonussen): $ 272,20 -> - $ 0,90
FL BR (incl. bonussen): $ 2.263,84 -> + $ 14,50
Totale FL graph:

De graph van de afgelopen periode:

Toernooiwinsten: $ 1.755,46 -> + $ 1,20
Hobbypotjes:
Neteller: € 773,85 -> + € 9,28
Netbet: $ 10,67
Punten:
Stars: 748 -> + 134