Dat gaat weer langzaam elke dag beter
Het eerste begin voor het jaar is er weer
Nadat ik gisteravond weer itm kwam in een freeroll op Party heb ik nu genoeg om weer op te starten met FL. Ik start met $1.42, en dan maar kijken hoe het gaat.
Hopelijk de positieve kant op, want de bankroll blijft natuurlijk marginaal, maar je moet ergens beginnen.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Net nog even een nieuw 10 km PR in de boeken gelopen met 44:19, was eigenlijk pas target voor volgend jaar maar merkte na wat weken tempotraining (deels op loopband) dat er power in mijn benen zat dus besloot er ondanks het magere weer maar gewoon voor te gaan. Resultaat bijna 1,5 minuut van oude PR af en zowaar voor het eerst onder de 45 minuten.
Mooie tijd - als mijn knieën terug meewillen, zal ik ook eens targets gaan stellen! Alhoewel ... dit jaar nog niet veel zin gehad om te lopen. Ik ben alleen nog maar op nieuwjaarsdag gaan lopen. Een kwestie van het jaar goed te beginnen.
Dat beloofd in ieder geval veel voor dit jaar. Hopelijk gaat het gauw beter met je knieen BEoWulf1979, want dat lijkt me best lastig.
Zeker mooie tijd (waar ik tevreden mee ben, al komt ie nog wel van mijn oude Garmin dus daar zit iets marge) maar er zit meer in mijn benen dat voel ik, eens kijken wat er uit komt met beter weer.
Dat was de afgelopen weken namelijk nogal bagger en daar is winst te halen.
Qua poker gisteren trouwens 20 centen gepakt en dus alleen nog maar plussen dit jaar :). Langzaam maar zeker kruip ik weer terug richting de $275 BR. Aangezien ik de jacks or better niet speel kan ik me net wat meer richten op FL tafels en denk dat dit voor mijn spel alleen maar goed is.
Bij mij weer 0,01 / 0,20 maar duurt me gewoon te lang voor te weinig geld. Match was leuk maar hier ben je al snel 2 uur aan klikken voor 20 cent.....
Dat is inderdaad de moeite niet. Zo win je vaak met Spin & Go's ook maar 25c als je die promo doet.
Gisteren ook PR op halve marathon uit de boeken gelopen met tijd van 1:39:50, oftewel ongeveer 7,5 (!!) minuut sneller dan vorig PR. Loop niet al te vaak zulke afstand maar dit is wel een hele grote knal.
En dan heb ik deze met nieuwe horloge gelopen en het oude PR met oude die afstand altijd lager had......
Dat is een mooie tijd. Zou leuk zijn als je het onder de 1,5 uur weet te krijgen dit jaar
Pfff dat is wel een hele grote stap, dan moet er 26 seconden van de km tijden af en dat is wel beetje veel.
Denk dat 1:35 een mooier target is!!
Oorspronkelijk gepost door Jmh01
Gaaf! Mooie hardloop start van het jaar.
Het einde van vorig jaar was ook al prima hoor, brei er alleen maar op door :f_thumbsup:.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Pfff dat is wel een hele grote stap, dan moet er 26 seconden van de km tijden af en dat is wel beetje veel.Denk dat 1:35 een mooier target is!!
Het zou wel een mooie uitdaging zijn, maar stapje voor stapje natuurlijk.
Gisteren voor eerste deze week weer wat FL actie en ook aardige sessie met $1 up. Kruip langzaam maar zeker weer terug naar de $275 en dan kan ik nu hopelijk door blijven groeien.
Gaat je lukken! Veel succes!
Wat is je prognose voor de Klassieker? Ik hou het op 4-0.