Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.4 K Weergaven
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Dat is vervelend om te horen. Goed gelukkig heb je de limieten aangepast.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach het is maar reserve potje waar ik in principe niks mee doe.

Net $11,18 uit the Deal gehaald dus 50% gaat weer naar die pot terug. Was net op tijd met inschrijven dus kom goed weg anders mijn grootste ooit gemist. Heeft me wel zo een 100 punten gekost maar ach als ik er zo een bedrag voor terug krijg prima :f_thumbsup:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het was maar een freeroll maar 7e plek is altijd lekker:

Helaas verloor ik 2x flip van degene die nu 2e stond, had hem 2x all in. 1e keer met overcards op flop en 2e keer zelfs met overcards en FD op flop; helaas geen hits. Vloog er uiteindelijk uit met FD tegen 2 paar, maar goed 7e plek en dik $40 is prima.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Nice, 40$'s. Echte crusher!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi gedaan. Zeker voor een freeroll is het een mooi bedrag.
Er zijn denk ik maar weinig freerolls waar je meer kunt winnen :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Helpt dan zeker dat ik er iemand met $20 bounty er uit kon gooien, helaas wilde de andere met zo een mooie bounty niet meewerken.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Man wat een vis zat er gisteren aan tafel, een gast I kid you not had VPIP 92 en PFR 90, raisede echt iedere hand en ook veel 3-bet. Moest me even op hem instellen maar uiteindelijk kon ik het eerder opgelopen verlies op hem goedmaken. Uiteindelijk 39 cent in het groen maar stond op gegeven moment bijna 6 dollar in het rood.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En ook gisteren weer plusje gepakt, deze keer 40 cent. Niet geweldig maar in begin zaten er iets te veel spelers die te loose speelde en dat speelt in FL niet fijn. Kijk 1 vis prima maar als je in een hand komt met drie of meer vissen is het niet meer leuk als je niet hit.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Je bent weer goed op weg, of lijkt dat maar zo?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja heb de weg naar boven weer wat terug gevonden, merk dat vermoeidheid en daarmee concentratie weer goede kant op gaat en dan speel ik gewoon stukken beter als focus beter is. Kan op routine heel eind komen maar als het dan even tegenzit kan ik ook heel ver weg zakken.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee weekje break weer aan de slag gegaan op FL tafel,s gisteren sessie die mager begon maar pakte op einde nog paar leuke handen zodat ik uiteindelijk nog $1,60 bij mocht schrijven. Prima resultaat!!

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Aah fijn!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

55 centen gepakt gisteren, begon ok en steeg op alle tafels wel wat. Halverwege zakte ik weer wat weg naar de 0 maar uiteindelijk dus toch plus gepakt.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Goed bezig pcbeem!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren weer sessie gedraaid en had er meer uit moeten halen. Man wat zat er een vis aan tafel, zelfs 4-card SD borden met magere hand voor mij kon ik nog winnen. Uiteindelijk iets van 70 cent up maar dit had meer moeten zijn, had even fase van mindere concentratie en die kostte me veel.

Beantwoorden
Citeren
pjerter
PokerStrategist

Zaten ouderwets aan de zelfde tafel
In het begin was het niet veel
Toch nog een paar leuke handen weten binnen te halen.
Toch nog een redelijke sessie

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja zag je, tafel leek steeds losser te worden. In begin van mijn sessie waren het veel limpers maar daarvoor in plaats kwamen raisers. Maakte paar calls waar ik niet trots op was, maar won ze wel :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En ook gisteren weer +/- 70 cent gepakt, was iets andere sessie geen dip deze keer het wilde alleen niet echt vlotten met goede handen pre.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Maandag weer sessie FL gedaan na een week pauze, kleine plus van 20 cent. Baal beetje want ik stond dikke $1 in plus en dit gooide ik in paar handen weg met wat minder spel. Maar goed een plus is een plus.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Was gisteren weer een minuutje of 10 ouderwets aan het klooien. Veel te loose afcallen, nog wel wat weten te herstellen van min $9 naar min $5. Gelukkig heb ik zulke sessies tegenwoordig minder maar iedere keer is teveel.....

Beantwoorden
Citeren