Ga naar het forum
PokerStrategy.com -...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PokerStrategy.com - De blog

90 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
3,348 Weergaven

In b4 Yoghi 'wordt je' verbetert.

Gerv
Elite Grinder

Meer Melvin YTB Vids ITT please =) :facepalm: :] :f_biggrin:

Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
Komma toets kapot?

Zou zo'n epic post zijn als er daadwerkelijk komma's nodig waren in Yoghi's zinnen. Jammer maar helaas.

Ontopic: Hoe's het uitgaansleven in Gibraltar?

Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Wordt dit de eerste blog waar CMs zich ook echt aan de belofte houden om te blijven updaten?

Komen er in de toekomst updates waardoor mensen die spelfouten maken gebanned gaan worden?

Komma toets kapot?

Hersenen kapot?

Zoals boven al geplaatst.

Maar toch maar even melden: Mijn hersenen gaan al langer mee dan de jouwe, en zijn op algemeen en bijzonder niveau naar alle waarschijnlijkheid beter ontwikkeld dan de jouwe. Jij bent echter op een niveau, dat je met je overschatte arrogantie, alles en iedereen denk te kunnen degraderen.
Helaas wordt je hierin beschermd door Pokerstrategy. Je bent namelijk voor hun ook gewoon een melkkoe. Indien dit niet zo was, zou je allang gebanned zijn met je commentaar op anderen. Geen enkel respect naar anderen en een overdosis aan zelfverheerlijking. Het zou je sieren indien je ook respect voor, in jouw optiek de mindere pokerspelers, eens zou kunne profileren.
Maar ach, waarschijnlijk ga je met bovenstaande ook bijzonder lomp mee om. Het zij je vergeven. Je weet niet beter.

Je weet dat je nu precies doet wat je zo aan mij haat he? Alleen doe jij het op een gebied waarop je niks van mij weet.

Jij brengt niks binnen voor Pokerstrategy maar je komt wel flamen, misschien zouden ze beter jou bannen.

In mijn zin zaten helemaal geen fouten, hoe lang je ook blijft zoeken. Jouw zinnen staan wel vol fouten.

Ik help best wel andere mensen, alleen meestal lijkt het ook zo dat die andere mensen mijn mening helemaal niet waarderen.

Tuurlijk joh, blijf maar lekker zweven in je eigen waarheden.

Gangstahhh
PokerStrategist

Tuurlijk joh, blijf maar lekker zweven in je eigen waarheden.

Ik ben het gewoon met Yoghi eens. ?(

Dear pokerstrategy,

Sorry dat ik geen cash cow ben. Kan je me vergeven?

RobbieV
Oldschool Grinder

Onze instelling is meer dat we ervan uitgaan dat je geen cash cow bent, maar erg dankbaar zijn als je er wel 1 wordt;)

En het is nog niet te laat he^^

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door RobbieV
Onze instelling is meer dat we ervan uitgaan dat je geen cash cow bent, maar erg dankbaar zijn als je er wel 1 wordt;)

En het is nog niet te laat he^^

Milk me if you link me :)

selgae
PokerStrategist

Geef Sfinxs hier helemaal gelijk in. Ik erger me ook kapot aan Yoghi maar ja hij is diamond dus brengt geld binnen. Maar ik stoor me ook kapot aan zijn reacties. Hopelijk wordt er eens wat mee gedaan.

Jullie bedoelen dat het irritant is dat hij nooit spelfouten maakt?

selgae
PokerStrategist

Haha jij bent ook zeker de leukste. Ik was voorheen aardig actief hier en meer met mij. Maar sinds er van die mannetjes als hem hier de boel verzieken blijven er aardig wat weg van het forum. En ik geef ze gelijk. De sfeer is stukken minder geworden. Maar ja zoals Sfinxs al aangaf er wordt gedoogd door de Cms omdat hij geld binnen brengt. Hier hou ik het bij.

Marple08
Oldschool Grinder

Ik heb het idee dat deze thread gehijacked is.

Waarom gaan jullie hier niet verder. Das een thread die speciaal gemaakt is voor iedereen die zich aan Yoghi en Ca. ergert. _cool:

gewoonlars
Oldschool Grinder

Zit ik de eerste anderhalve pagina lekker door te lezen en dan begint het gezeik. Ik maar denken dat er op dit forum alleen maar 18+ mensen rondlopen. *zucht*

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Genoeg nu.

On-topic aub.

Idd, geen gezeik meer! Stiekem is iedereen toch jaloers op de pokerskills van Joghi :D

noisecore
Oldschool Grinder

Hoe vinden jullie het om vanuit gibraltar te werken? Missen jullie het thuisfront niet? Worden moderators ook betaald?

Is het echt zó moeilijk om on-topic te blijven jongens? :facepalm:

Heb alle zooi na de 2e "Blijf on-topic"-waarschuwing weggehaald.

RobbieV
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door noisecore
Hoe vinden jullie het om vanuit gibraltar te werken? Missen jullie het thuisfront niet? Worden moderators ook betaald?

Ik vond het leukste aan CM zijn misschien wel in Gibraltar werken. Je hebt er erg veel leuke collegas, die allemaal weg van huis zijn en de gemiddelde leeftijd ligt erg laag. Het resultaat is dat je vaak uitgaat, veel bier drinkt en veel samen voetbalt etc. Op het kantoor hangt er ook een gezellige sfeer. Ik vernam dat onze CM Melvin soms niet voor 1u 's nachts naar huis toe gaat.

Of Mods betaald krijgen, laat ik maar aan de echte CM's over ^^

Benjike316
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door RobbieV

Oorspronkelijk gepost door noisecore

Het resultaat is dat je vaak uitgaat, veel bier drinkt

Daarvoor moet ik niet in Gibraltar zitten :D Ik denk dat ik hier wel zowat de koploper ben op het vlak van uitgaan :D