Ga naar het forum
PokerStrategy.com -...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PokerStrategy.com - De blog

90 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
3,349 Weergaven
Marple08
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door RobbieV

Oorspronkelijk gepost door noisecore
Hoe vinden jullie het om vanuit gibraltar te werken? Missen jullie het thuisfront niet? Worden moderators ook betaald?

Ik vernam dat onze CM Melvin soms niet voor 1u 's nachts naar huis toe gaat.

Die heeft geen leven.

RobbieV
Oldschool Grinder

True, hoef je ook niet voor in Gibraltar te zijn. In Thailand is het ook leuk ;o

Worden moderators ook betaald?

Wij moderators worden betaald in de vorm van ongelimiteerde toegang tot alle fora, artikelen, video's, etc. Wij hebben dus in feite altijd een Diamond status met toegang tot alle content. Dat is natuurlijk wel heel wat waard, en zeker ook erg handig. Dit hebben we echter ook nodig, zodat we alle leden zo goed mogelijk kunnen helpen. Daarnaast mogen we, als we ons best doen, naar de Diamond Events, wat natuurlijk ook mooi meegenomen is. Dit zijn toch altijd erg leuke dagen. We worden echter niet in keiharde dollars/euro's uitbetaald; het is dus min of meer een vrijwilligersbaantje met een aantal leuke voordelen. ;)

Bovendien staan we vrij dicht bij de CM's en hebben we ook direct contact met elkaar en met de CM's via Skype, waardoor we tevens (ten dele) invloed hebben over het reilen en zeilen binnen de community. Enkele promoties voor onze community e.d. zijn door moderators bedacht en/of uitgewerkt, uiteraard in samenspraak met de CM's. Die hebben uiteindelijk het laatste zegje. We denken dus ook actief mee over hoe we de community, het forum, de promoties, etc. kunnen verbeteren of kunnen aanvullen. Persoonlijk vind ik dit ook een leuke bijkomstigheid van onze taken als moderator. :)

Marple08
Oldschool Grinder

Je vergeet het neusje van de zalm. De schitterende avatar :P

Arjon
Oldschool Grinder

Hoe vinden jullie het om vanuit gibraltar te werken? Missen jullie het thuisfront niet? Worden moderators ook betaald?

Zoals Robbie al zei is het inderdaad gewoon een fantastische ervaring. Het is natuurlijk wel even een grote stap, maar ik ben er zeker van dat het een unieke ervaring is/wordt waar ik nooit spijt van ga krijgen.

Thuisfront mis ik zeker regelmatig. Gelukkig zijn er vakanties waarin je even terug kunt gaan naar NL, of soms komen mensen uit NL ook wel eens hier langs. :)

Wat is de temperatuur nu in Gib en wat is het gemiddelde in de winter?

Nivlem
Oldschool Grinder

Afgezien van het leukere uitgaan in Groningen mis ik Nederland niet echt (okay, frikandellen, kroketten).

Vandaag was het 16 graden, in de winter zal het rond de 10 liggen :).

Ownerizor
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Afgezien van het leukere uitgaan in Groningen mis ik Nederland niet echt (okay, frikandellen, kroketten).

maar de main question blijft natuurlijk, wat is nou de naam van de blonde Russische schone?
?(

Marple08
Oldschool Grinder

.

Oorspronkelijk gepost door Marple08
Je vergeet het neusje van de zalm. De schitterende avatar :P

Daar heb je een punt!

Oorspronkelijk gepost door Marple08
.

Daar ook! :D

Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Ownerizor

maar de main question blijft natuurlijk, wat is nou de naam van de blonde Russische schone?
?(

Ik weet dat een van die russische dames al eens maanden lang is gestalked nadat ze aanwezig was bij een blackmember party. Om deze reden zal ik maar geen namen vernoemen in deze thread.. :D

Nog wel een leuke foto van onze keuken Princess en tevens part-time model:

+1

Groningen!! :heart:

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Leo

+1

Groningen!! :heart:

Bezoek thailand en ga nog wat leo's drinken :D

Twisted1984
Elite Grinder

Kom je langs Leo?

Ownerizor
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Ownerizor

?(

Ik weet dat een van die russische dames al eens maanden lang is gestalked nadat ze aanwezig was bij een blackmember party. Om deze reden zal ik maar geen namen vernoemen in deze thread.. :D

Nog wel een leuke foto van onze keuken Princess en tevens part-time model:

epic..

Nivlem
Oldschool Grinder

Ok, een mooi moment om een blog update te plaatsen.

Why?

Het zijn drukke dagen, Rene is met vakantie, Damir (klantenservice) is ziek en Leo komt elke dag met meer leuke taken en verwachtingen voor ons community managers. Daarnaast was Arjon gisteren ook een halve dag vrij en heeft hij dit morgen weer!

Leuke drukke dagen dus!

Ik wou hier ook nog een update kwijt over mijn poker prestaties en een aantal handjes, maar helaas wil mijn HEM niet meer opstarten :(.

In plaats daar van zal ik het even kort hebben over waar we hier op kantoor zo druk mee bezig zijn en dan met name waar ik zelf veel mee bezig ben.

Om te beginnen denk ik dat veel mensen het drie van PokerStrategy niet kennen. Bij deze dus onze drie hoofd doelen:

As a company, we have three goals:

1. Largest poker community: we want to be the most successful online poker community in any language that we offer.

2. Best poker education: we want to provide our customers with the best poker education in all our languages.

3. Popularise poker: we want to popularise poker and support the sustainable growth of the online poker market, to make sure that our members can enjoy long term success.

Persoonlijk ben ik op het moment hard aan het werk aan punt 2. Best poker education. De meeste van jullie hebben de afgelopen tijd de video's van onder anderen Nanonoko, UMD_TENNIS, Nascar, Urnotindanger2 en nog wat andere top producers wel mee gekregen.

Goed nieuws! Vanaf binnenkort zal ook ons team met Nederlandse video producers uitgebreid worden met grote namen en zeer succesvolle spelers! Veel zal ik er nog niet over zeggen, aangezien het toch een beetje een verrassing moet blijven. Er zitten in elk geval namen bij die jullie wel kennen vanuit de community maar ook enkele die jullie nog niet binnen PokerStrategy gezien hebben.

Ook help ik de huidige video producers hun kwaliteit te verbeteren door middel van feedback op hun gepubliceerde video's. (ben jij een video producer en heb je nog niets gehad? komt het er zeer binnenkort aan! :) ) Mijn bedoeling is om voor elke video die nu gepubliceerd word een klein feedback rapportje op te stellen om het maximale uit elke video te halen!

Dat was het voor nu, mogelijk binnenkort meer (met een poker update)

Gerv
Elite Grinder

Waarom ben jij de enige CM op aarde die freelancers stalked om te kijken naar dit en dat terwijl ze dat gewoon stdrd dev. doen ?(

Oorspronkelijk gepost door Gerv
Waarom ben jij de enige CM op aarde die freelancers stalked om te kijken naar dit en dat terwijl ze dat gewoon stdrd dev. doen ?(

Ik zie dat je tegenwoordig ook al shortstacked op je toetsenbord met al die afkortingen :D

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Haaihaai,

ik ben weer terug uit ons koude kikkerlandje en ben nu na een week weer in Gib. Helaas had ik het genoegen om in de laatste dagen de eerste sneeuw nog even mee te pikken.

Ons team is nu weer op volle sterkte en Melvin en Arjon hebben alles goed opgevangen, zeker wanneer ik rekening hou met het feit dat er in ons gebouw, op de verdieping onder ons, momenteel verbouwd wordt en er dus blijkbaar al een week lang de hele tijd geboord wordt. Ik zit hier nu pas weer 1 dag en ben nu al op TILT!!!!!!!. Gelukkig hebben we een headset en een volumeknop die hoog kan _biggrin:

Inmiddels begin ik een beetje bij te raken. Als je opeens 11 dagen weg bent merk je dat er toch wel veel gebeurt. 30+ emails, forumthreads, interne plannen en veranderingen etc etc.

Tijdens mijn vakantie, normaal een mooi moment om wat meer te spelen, ben ik de pokertafels totaal niet aangeraakt. Weinig of geen beschikking over internet doordat ik de hele week van hot naar her gereisd heb. Volgende keer dat ik naar Nederland ga zal ik hier tijdig een waarschuwing geven zodat we massaal aandelen NS kunnen kopen!

Maar zoals beloofd zou ik zelf even een korte pokerupdate geven, dus bij deze alsnog.

Voor mijn vakantie ben ik, na een relatief inactieve tijd, opnieuw begonnen met spelen. Voor een nieuwe frisse start heb ik ook meteen een nieuwe pokerroom gekozen. Uiteindelijk is de keuze gevallen op EuroPoker (ongame netwerk).

Zo kon ik met mijn herstart direct profiteren van een nieuwe first deposit bonus ($320 gestort) en meespelen in onze super softe rake race bij EuroPoker.
Mijn gedachten -- Free moniezzz!!
De realiteit -- vakantie vlak na aanmelding = FAIL

Met mijn nieuwe roll ben ik begonnen met $5.50 turbo SnG's. Voor mijn vakantie heb ik al wat kunnen spelen maar uiteraard nog geen al te grote sample kunnen opbouwen......en vooral geen grote bankroll _biggrin: _biggrin:

Na 100 SnG's en een paar uur zwoegen een geweldig resultaat waar iedere pokerspeler het voor doet: -$2.

Een goed moment om even op vakantie te gaan en met frisse moed verder te gaan _biggrin:

Later meer....