Ok, een mooi moment om een blog update te plaatsen.
Why?
Het zijn drukke dagen, Rene is met vakantie, Damir (klantenservice) is ziek en Leo komt elke dag met meer leuke taken en verwachtingen voor ons community managers. Daarnaast was Arjon gisteren ook een halve dag vrij en heeft hij dit morgen weer!
Leuke drukke dagen dus!
Ik wou hier ook nog een update kwijt over mijn poker prestaties en een aantal handjes, maar helaas wil mijn HEM niet meer opstarten :(.
In plaats daar van zal ik het even kort hebben over waar we hier op kantoor zo druk mee bezig zijn en dan met name waar ik zelf veel mee bezig ben.
Om te beginnen denk ik dat veel mensen het drie van PokerStrategy niet kennen. Bij deze dus onze drie hoofd doelen:
As a company, we have three goals:
1. Largest poker community: we want to be the most successful online poker community in any language that we offer.
2. Best poker education: we want to provide our customers with the best poker education in all our languages.
3. Popularise poker: we want to popularise poker and support the sustainable growth of the online poker market, to make sure that our members can enjoy long term success.
Persoonlijk ben ik op het moment hard aan het werk aan punt 2. Best poker education. De meeste van jullie hebben de afgelopen tijd de video's van onder anderen Nanonoko, UMD_TENNIS, Nascar, Urnotindanger2 en nog wat andere top producers wel mee gekregen.
Goed nieuws! Vanaf binnenkort zal ook ons team met Nederlandse video producers uitgebreid worden met grote namen en zeer succesvolle spelers! Veel zal ik er nog niet over zeggen, aangezien het toch een beetje een verrassing moet blijven. Er zitten in elk geval namen bij die jullie wel kennen vanuit de community maar ook enkele die jullie nog niet binnen PokerStrategy gezien hebben.
Ook help ik de huidige video producers hun kwaliteit te verbeteren door middel van feedback op hun gepubliceerde video's. (ben jij een video producer en heb je nog niets gehad? komt het er zeer binnenkort aan!
) Mijn bedoeling is om voor elke video die nu gepubliceerd word een klein feedback rapportje op te stellen om het maximale uit elke video te halen!
Dat was het voor nu, mogelijk binnenkort meer (met een poker update)