MTT's
Een tijdje geleden hebben we aangegeven jullie meer MTT content te willen aanbieden. We hebben toen Eliasveritas en Underdogggg kunnen introduceren als nieuwe videoproducers. Met Underdogggg konden we helaas uiteindelijk niet doorgaan, maar Eliasveritas is volop aan de slag gegaan om nieuwe MTT video's te produceren.
Daarnaast is Pinowww op het moment bezig zijn 1e plaats in de Sunday Warm-Up te vertalen naar een topvideo. In totaal verwacht hij in 5 delen de eerste tot en met de laatste hand van zijn gehele toernooi te kunnen bespreken. Nog eventjes geduld dus, maar zeer binnenkort zullen jullie van deze serie kunnen genieten.
Ook Thormtos91 is volop bezig MTT video's te produceren. Zondagavond MTT: Deel 4 is zojuist uitgekomen en ook deel 5 staat al klaar om uitgebracht te worden. Deze kunnen jullie later deze week of anders begin volgende week verwachten.
Ook Bobm78 werkt aan een nieuwe videoserie voor jullie. Meer hierover in de volgende update!
NL BSS
Laatst stelden we onze nieuwe videoproducer Hielko aan jullie voor. Bekijk hier als je het nieuwsbericht gemist had.
Hielko is echter niet de enige Deuces Cracked producer die vanaf nu bij PokerStrategy video's maakt. Zeer binnenkort zal een tweede coach zich hier bekend maken. Wie dit is houden we nog even geheim, maar ik kan jullie beloven dat hij je ontzettend veel kan leren.
Ook zullen we beginnen met live-coachings voor hogere stakes. Op het moment zijn alle coachings die wij aanbieden toegankelijk voor bronze leden. Onze nieuwe moderators RobbieV, Twisted1984 en Envyjosh zullen echter maandelijkse gold+ coachings gaan geven om ook onze gold+ leden iets bijzonders te kunnen aanbieden.
SNG
Ook op SNG vlak ben ik op het moment met 3 mogelijk nieuwe videoproducers/coaches in gesprek. Hierover kan ik op het moment nog niet veel melden, maar bij de volgende update zal zeker meer nieuws volgen.
FL
Helaas moet ik bekennen dat het mij nog niet gelukt is om goede nieuwe FL coaches te vinden. Als jij je geroepen voelt om ons hierbij te helpen, meld je dan aan als nieuwe video producer/coach/handbeoordelaar door een mailtje te sturen naar Dutch@pokerstrategy.com
Ook als jij iemand van buiten de community kent die ons zou kunnen helpen, stuur dan een mailtje. We keren een beloning van $200 uit aan de vinder van een nieuwe FL video producer/coach (beloning wordt pas uitgereikt als de persoon daadwerkelijk is aangenomen).