Ga naar het forum
Sailing, Sailing, S...

Meldingen
Alles wissen

Sailing, Sailing, Sailing faery princess

331 Berichten
14 Gebruikers
3 Reacties
18 K Weergaven
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door MrT61
wil ook nog wel wat handen bekijken, liefst SH

Ik heb een aantal handen op het engelse forum geplaatst, daar kan je op reageren als je nieuwe handen wilt zien.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sailer85

Oorspronkelijk gepost door MrT61
wil ook nog wel wat handen bekijken, liefst SH

Ik heb een aantal handen op het engelse forum geplaatst, daar kan je op reageren als je nieuwe handen wilt zien.

Je kunt de handen hier vinden.

Beantwoorden
Citeren
MrT61
Oldschool Grinder

hey pjerter,

yep, kom hier regelmatig nog eens een kijkje nemen !! Hopelijk heb je een goede periode gehad!!!!!!!!!!

Heb enkele handen bekeken!
Bedankt SDK vr de link!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Graag gedaan.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

Nou mensen weer een update.

Ik heb de afgelopen dagen geen echte tijd gehad om te pokeren. Eerst even "landen" in NL.
Wel heb ik me ingeschreven voor de marathon van Amsterdam (16 oktober) en een 10km (10juli) in Utrecht.

Verder ben ik weer hard opzoek naar werk, dus als jullie nog een leuke suggestie/positie weten voor een afgestudeerde Energie wetenschapper (en Innovatie Manager), bv consultancy of analisten positie dan houd ik me aanbevolen.

Binnenkort weer meer over Poker.
Pjerter, wilde jij nog een keer een review sessie doen?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik ben zelf niet zo bekend in deze tak van werk, maar veel succes alvast met solliciteren :gl:
Wat voor tijden ben je van plan om te gaan lopen bij deze wedstrijden?

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

Dankje, ik heb mijn 1e sollicitatie onderhand gehad bij een zonne-energie bedrijf. Daar werkte ik ook voor ik ri NZ ging. en ze wilden me wel terug hebben. Nu kijken wat ze me bieden.

Ik hoop zo snel mogelijk te gaan lopen... :f_biggrin:
Maar ik denk dat ik de 10km zo rond de 41:30 loop. En op basis daarvan ga ik dan door met de sportrusten methode naar de marathon. Hier hoop is zeker onder de 3:30 te gaan lopen en dat moet ook wel gaan lukken als ik blessure vrij blijf.

Het liefst zou ik onder de 3u duiken, maar dat is waarschijnlijk geen realistische optie :f_frown:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan moet je wel flink trainen denk ik om onder de 3 uur te komen, maar zou wel een leuk streven zijn voor een andere keer als je hier langer gesetteld bent.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

Het streven is de Ironman van Maastricht in 2017. _love:

Het is wel een beetje afhankelijk hoe ik de marathon verteer. Vorig jaar wilde ik ook opgaan voor de hele triatlon, maar toen kreeg ik een blessure op weg naar de marathon van Rotterdam dus toen heb ik de triatlon voor me uitgeschoven.

Maar volgend jaar is het idee dat ik de 226km ga volbregen :)
Daarvoor nog Marathon van Amsterdam en die van Rotterdam....

3u zou inderdaad leuk zijn, maar is niet realistisch. 3:30 is realistischer.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel een flinke uitdaging. Dan zul je denk ik inderdaad topfit moeten zijn om deze triatlon (3,8 KM zwemmen, 180 KM fietsen en 42,195 KM hardlopen) te volbrengen.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

Dat is wel het idee. Vorig jaar had ik bijna dat niveau, dus nu heb ik 13 maanden om weer tot die fitheid te komen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes daarmee. Zou leuk zijn als je het met succes kan afronden :gl:

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

Ik zal hier regelmatig updates geven erover :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat lijkt me leuk. Moet er zelf voorlopig niet aan denken om aan zoiets mee te doen.
Ik denk dat je dan toch flink moet trainen en daar moet je maar de tijd voor hebben.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dan ben je idd niet de enige, misschien binnen jaartje of 2 halve marathon maar dat is wel mijn max qua afstand denk ik. Moet er voorlopig niet aan denken om bijv voor marathon 4 uur aan 1 stuk te moeten lopen......

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

4u is makkelijk te doen... je moet je er alleen wel goed op instellen.
Mijn halve triatlons duurden tussen de 5 en 5.5 uur. Daarom hoop ik < 11u over ironman te doen. Het is goed te doen als je er maar voor zorgt dat je blijft eten en fris in je hoofd blijft.

Maar komende zondag loop ik een 10km in een wedstrijd, daarna kan ik gaan kijken welke tijden een beetje realistisch zijn.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou ik moet er niet aan denken :f_cool:....

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes alvast voor zondag :gl:
Je zult denk ik best een goede conditie nodig hebben om een marathon in 4 uur te lopen.
Ik kan wel 10km binnen het uur doen, maar dat zegt natuurlijk niks als je een afstand van 4x zo lang gaat hardlopen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

ik heb morgen een 10 km wedstrijd maar ik zal wel stukje langzamer gaan, ik zet in op een nieuwe PR dus onder de 49:02. Moet te doen zijn vorige week in laatste training 49:49 gelopen en dat was met niet al te best weer qua wind beste training ooit.

En ja die marathon in 4 uur, ik denk dat ik het wel zou kunnen fysiek maar mentaal ga ik denk ik 30x dood........

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Jij ook succes met jouw wedstrijd pcbeem :gl:
Zou leuk zijn als je PR weet te verbeteren.

Beantwoorden
Citeren