Ga naar het forum
Sailing, Sailing, S...

Meldingen
Alles wissen

Sailing, Sailing, Sailing faery princess

331 Berichten
14 Gebruikers
3 Reacties
18 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Mag wel een keertje die staat al dik jaar in de boeken, qua weer ziet het er op zich ok uit misschien beetje warm met een graadje of 23 maar goed zolang het maar niet benauwd warm is kan ik er wel redelijk ok tegen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel weer het nadeel en natuurlijk goed drinken van te voren, zoals 2 glazen water kan ook helpen met dit weer volgens mij.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee dat moet ik juist niet doen, dan heb ik na 7,5 km een probleem met plassen. Nee ik kan wel redelijk zonder en aangezien ik op PR jacht ben wil ik het proberen zonder drinkstops. Bij training drink ik eigenlijk nooit tijdens het lopen dus moet de drinkplekken weerstaan om tempo te houden :).

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

Bij alles onder het uur heeft het redelijk weinig zin om te eten of te drinken, ga je over de 15km heen dan zou wat drinken en eten(gelletje oid) wel handig kunnen zijn. Zelf ga ik pas eten bij 20+km wedstrijden en dan na 45min en elke 30min daarna.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gaat er meer om dat je vooraf goed drinkt en niet tijdens de wedstrijd,
Dan heb je wat vocht voor onderweg dan een droge keel wat niet heel prettig is.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik had hem redelijk droog maar goed het was net iets te warm om er vol voor te gaan. Strak tempo op de 5 minuten per km weten te houden maar ik kon na 5 km niet meer versnellen wat ik anders wel kan.....

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sailer85
Bij alles onder het uur heeft het redelijk weinig zin om te eten of te drinken, ga je over de 15km heen dan zou wat drinken en eten(gelletje oid) wel handig kunnen zijn. Zelf ga ik pas eten bij 20+km wedstrijden en dan na 45min en elke 30min daarna.

Hoe is jouw wedstrijd afgelopen?

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik had hem redelijk droog maar goed het was net iets te warm om er vol voor te gaan. Strak tempo op de 5 minuten per km weten te houden maar ik kon na 5 km niet meer versnellen wat ik anders wel kan.....

Volgende keer beter. Al zat je er niet eens zo heel ver van je PR verwijderd.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

Niet al te best bij mij. Het was erg warm/benauwd hierdoor niet goed mijn tempo kunnen houden. toen we na 7km tegen de wind in draaiden werd het nog erger... uiteindelijk 42:53 gelopen. Over 3 weken maar kijken of ik het kan verbeteren op de volgende trainingsloop.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan vind ik je tijd best goed gezien de omstandigheden.
Dus dat belooft wat als de omstandigheden wel gunstig zijn.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85 Topicstarter
Sailer85
PokerStrategist

Laten we het hopen :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe gaat het eigenlijk op pokergebied de laatste tijd of vooral met trainen bezig?

Beantwoorden
Citeren