Ga naar het forum
Samen staan we ster...

Meldingen
Alles wissen

Samen staan we sterk(er).

791 Berichten
16 Gebruikers
37 Reacties
60 K Weergaven

Boh...goed hoor! Succes straks!

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Heerlijke avond sessie

Oh wat lekker als alles klopt. Ik kan de tegenstanders beter op een hand zetten dan pakweg een jaar geleden en dat is echt heerlijk. Kwam aan een tafel vol met vis. Op het laatst zat ik met $9.57 aan de tafel. Ik was net een stofzuiger. Alles kwam mijn kant op. Punt waar ik aan moet werken, ik moet weer aantekeningen maken en meer spelers markeren.
winst $8.33

BR 94.61

Was een heerlijke pokerdag en nu met een biertje op de bank, film kijken met de vrouw.
Iedereen die nog gaat pokeren vanavond, Succes!

Beantwoorden
Citeren

Lekker hoor

Beantwoorden
Citeren

Vanavond geen cashgamen, maar de VIP freeroll voor de Chrome plussers. Dat ging heel behoorlijk. Kwam in het geld, en dat wordt bij de challenge gevoegd, want via het cashgamen heb ik de Chrome status verdiend op PokerStars.

Winst $3.50

Bankroll - $2.05

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Vandaag ziek en gisteren na het werk naar FC Groningen en dus niet echt gepokerd. Wel wat punten van eerdere dagen gekregen en nu op 80 SP's. Nog 420 te gaan.

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Lekker veel vis vannacht. Br op 155.:D

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik denk er over om me aan te sluiten bij jullie challenge, waarbij ik gewoon mijn eigen challenge aanhoud als basis.

Voor de challenge geldt dan alleen het geld dat al afgeroomd is om uit te cashen. Wat nog in mijn MGT-pot en challengepot zit reken ik niet mee. Dat is werkkapitaal.

Zal niet veel spelen, maar alle beetjes helpen :P

Standen:

MGT-Roll: $18.91
Challengepot: $0.40
Spaarpot: $25.10

Alleen de spaarpot telt dus mee voor deze challenge. De rest is een onderdeel van mijn eigen challenge en kan dus eventueel later worden toegevoegd.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooie resultaten iedereen gisteravond. Hopelijk gaat het vandaag weer net zo goed.

Beantwoorden
Citeren

Dank je wel, SDK. We gaan onze best doen. En geduld betrachten. Eerst een artikel over omaha bestuderen, en aandachtspunten vastleggen in mijn aantekeningen.

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Nog een klein rondje gedaan, br 177.:D

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Misschien is het zinvol om een totaalpot bij te houden in de titel?

Beantwoorden
Citeren

Ow...nee, lijkt me niet verstandig, Zee. Mijn zwakke prestaties zouden de zaken te zeer afremmen ;)

Zojuist sessie afgerond. Goed gespeeld, en toen kwam daar het valletje. Had Kxs en hitte voor de flush, tegenstander had echter Axs.

Verlies $2.-

Bankroll - $4.05

Benieuwd wanneer ik nog eens in de positieve cijfers kom. Doet ie het of doet ie het niet....

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Volgens mij (maar ik heb weinig verstand van Omaha) is K-flush in Omaha toch juist een risky hand omdat ze veel op de nutflush en -straights peelen?

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Na de overwinning op Ajax en genoeg bier achter de kiezen ben ik niet gaan spelen vandaag . Toch de nodige euro 's bespaart 😜

Beantwoorden
Citeren

Ja, is wel risky, maar toch valt die hand niet zo vaak als je zou denken.

Heb best grote problemen in het spel momenteel. Ik hit niks, en bloed zo feitelijk doorlopend uit. Om dan toch nog iets te winnen moet ik onnodige risico's nemen. Het lijkt me sterk dat dit het poker is dat PS.com voor ogen heeft.

Ik speel gewoon mee in de challenge, maar denk niet dat ik ver kan geraken in de stappen. Ik ben elke dag blij dat mij startroll nog bestaat. Als ik eens break even weet te spelen ben ik wel blij, want ik heb toch maar mooi weer gewerkt aan de starcoins, en die kan ik toch verkopen voor cash.

Winst $1.51

Bankroll - $2.54

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Hoppa, we tikken tegen de 200 br aan.:D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is nadeel van omaha dat de variance iets hoger is dan bij hold'em, maar ik denk als je weer in de juiste flow terecht komt dat de winsten weer zullen komen en posten van handen zou kunnen helpen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door batsie85
Na de overwinning op Ajax en genoeg bier achter de kiezen ben ik niet gaan spelen vandaag . Toch de nodige euro 's bespaart 😜

:f_frown:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Ik begin ook wel op $20 gewoon en zal wel beginnen op 2nl. Zal vanmiddag en vanavond veel spelen, probeer vanavond nog een graph te posten..

Beantwoorden
Citeren

Deze ochtend, tussen de diverse klusjes in huis, wat gespeeld. Geheel vrijblijvend, en dat pakte goed uit.

Winst $3.48

Bankroll $0.94

Beantwoorden
Citeren