10000.3 lifetime punten
5000 was wel leuker door TAF-split, maar nu toch al sneller verdubbeld dan vorige keer
bijna bekomen van 7BI drop, zou morgen nog 1.5BI moeten winnen voor max maand winst maar ik wil het ook niet jinxen
De maand financieel goed ingezet, maar ik ben er de laatste dagen niet echt met mijn hoofd bij. Ik ga toch echt hard aan mijn spel moeten werken. Ik geef zoveel pots weg door nitty te spelen, maar kan nog wel winst maken omdat er nog genoeg slechte spelers zitten.
Ik ben nu wel al een lijstje beginnen maken met spelers die 3 en zelfs 4 rushtafels tegelijk spelen. Dat moeten de regs zijn en daartegen moet ik beter leren spelen.
A guy I work with has a neighbor with a 30-something year old son with a mental handicap. The son stays home everyday while mom and dad work and they call him throughout the day to check on him. On a day not too long ago, dad called to see how things were going and everything was all right, but the son told dad, " I caught a troll and put him in the closet." Dad was a little confused as this wasn't normal. Dad called a few more times throughout the day and was told the same thing every time. He called his wife and explained what their son was telling him and she decided to call to see if she got a different response. Nope, it was the same. The parents made their way home wondering what they were walking into. They came in to the house and in the hallway, the closet door has a chair propping it closed. Dad pulled the chair out, opened the door, and found the "troll in the closet". Sitting on the floor in the closet was a midget who worked for the Census Bureau who had come by that morning. He was a sport and didn't press charges but came away with a story that will beat all census taker fml stories.
-J. K.
Clou voelt ge komen maar toch; hoe cool is da /D
Grafiek Tijd
Mei was een goeie maand met 5.10BB/100. De sample is klein, maar ik ben heel vaak als grote fav allin geweest. Minpunt is dat ik veel pots makkelijk heb opgegeven. Mijn rode lijn gaat dus zwaar naar beneden. (hier dus niet te zien)
In vergelijking met maart ben ik tighter gaan spelen. Mijn stats zijn nu 22/15/3.1 ipv 28/20/5.5. (VPIP/PFR/3bet) De rest is praktisch hetzelfde gebleven. Ik denk dat ik toen dus met iets te zwakke handen naar de sd ging omdat WTSD% hetzelfde is. Ik kan me van maart nog wel herinneren dat ik vaak een riverbet callde en praktisch altijd de sd verloor.
In juni ben ik al wel veel vaker aan het 3betten, vooral vanuit de blinds en heel vaak als BB vs SB. Wrs als BU ook wel.

Ten!
ff melden dat het in juni voorlopig heel goed gaat en dat ik zeer tevreden ben over de poker.
net m'n rakeback gekregen en hem er ineens maar doorgedraaid. FF denken wat ik nu ga doen.
bezig in de fantasy poker freeroll, 463$ voor de eerste prijs
22ste vd 359 vd 626 deelnemers atm. Verdubbeld in NLHE en dan nog net eens in PLO. Maar kheb wel ni veel zin meer, ben nog wakker maar zou morgen liever uitgeslapen zijn dus ik weet ni of ik nog lang ga spelen
Jun 11 21:11ET
Fantasy Freeroll Event #2
Freeroll
Participants 626
Place 47
Winnings $9.6
Cool ^^
Oorspronkelijk gepost door rafski
Jun 11 21:11ET
Fantasy Freeroll Event #2
Freeroll
Participants 626
Place 47
Winnings $9.6Cool ^^
Ook toch maar gespeeld, ging best oke, al irriteer ik me dood aan die stomme razz en stud hi lo enzo, en FL PLO HILO,
ik ging eruit in het NLHE deel (pff) met 2 pair tegen 2 pair
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
ik ging eruit in het NLHE deel (pff) met 2 pair tegen 2 pair
Ei
Maar 't is wel net daar dat je veel geld kan winnen als ze wat ongeduldig worden door het vele limit. Ik zat met zo'n tilter aan tafel. Die shovede zijn 77 op een K44 board voor 900 in een 180 pot. Ik kon dus check/callen met m'n KQ.
De HighLows vind ik ook best vervelend in een toernooi ..
Atm 178/234 in de Fantasy Freeroll: Omaha H/L FL, met 90 itm. Ik heb nog drie blinds vanwege carddead dus het gaat moeilijk worden.