Ga naar het forum
schaakboeken?

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] schaakboeken?

271 Berichten
23 Gebruikers
0 Reacties
6,451 Weergaven
rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

out, ne spanjool in twee hands mijn stack gedoneerd, die mag nu blinds gaan oppikken aan sitout table
limit gambol is wel redelijk gay, maar dan kan ik toch goed gezind gaan slapen

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

spijtig, maar je hebt tenminste geprobeerd. Volgende keer beter

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

jes agame

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

bijna 100% FDB gecleart en nu hoef ik me ni meer verplicht te voelen om te spelen. PLO SH wil ik nog wel spelen, maar enkel als ik zin heb, en dat gaat nu effe niet zijn. Eerst terug wat meer leren ook. Dan ga ik het spelen veel leuker vinden. In NLHE heb ik nog minder zin atm.
Daarbij draai ik nu vrij weinig volume en ik denk dat ik meer zin ga hebben om plo mtt's te spelen. Gaat nu ook makkelijker met m'n nieuwe laptop.
Evt iets van Stud of Stud8 cashgames.

morgen proberen pic te posten want veel werd er hier de afgelopen weken niet gelachen in deze blog

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

ik kan ni slape
mar ik ga het sebiet wle doen

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door rafski
ik kan ni slape
mar ik ga het sebiet wle doen

I know the feeling...

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

kleine update van hier thuis, kheb met een fruitsnijmes in menne vinger gesneden (klein streepje maar) en kheb fanta in menne long island moeten doen omdat ik plots ontdekte dat de cola op was :(
goei nieuws is dat ik overal dubbele hoeveelheden heb genomen behalve bij de fanta, daar maar halve hoeveelheid

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

amai das keistraf voor wat het moet zijn .. sgene normale longdrink nimeer :P

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

fteb

de bombay sapphire blinkt wel harder in't echt, zo ook de glazen. Binnenkort eens voor wat neonlicht zorgen, en spiegels achterin, en dat kastje in het kasje onderin ook eruit rammen

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

daarstraks een ijsje gegeten, hoorntje met nen bol groene appel (meh) en nen bol rum-rozijnen (jam)

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

vandaag men theoretisch rijexamen behaald

Arjon
Oldschool Grinder

Lol, ik kom er nu pas achter wat een leuke blog dit is, wat doe jij veel leuke dingen in zo'n week :D

Joenaes
BlackMember

proficiat hé

hoe voel je je nu?

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door almighty1984
wat doe jij veel leuke dingen in zo'n week :D

echt he /D Vandaag ben ik mijn nieuwe zwemshort gaan testen. Er waren er twee aan't bibberen van de kou voor ik zelf ook iet of wat zin had om eruit te gaan. Vroeger was ik altijd de eerst, wel fun. En ook net ne tegoeie long island ice tea gedronken + voorbereidingen voor verjaardagsfeest getroffen.

Oorspronkelijk gepost door Joenaes
proficiat hé hoe voel je je nu?

keistoer natuurlijk

Hey, één van mijn favo blogs is al een tijdje niet ge-update.

Hoe gaat het met Rafski?

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

is het belangrijk dat deze blog nog geupdate wordt als ik geen poker meer speel? Ik had wel het idee dat ik op het einde honderden hartjes raakte, maar dat kan ook maar een gevoel zijn. Ik vind pokerstrategy nog altijd tof.

Probleem is ook dat ik nog een vijftal andere blogs heb lopen die iets moeilijker van de grond komen als deze blog (die ondertussen toch deel van het meubilair was geworden) en die dus meer aandacht vragen

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

ik ga hier een paar losse gedachten zetten want ik heb niet echt zin om een afscheidspost te maken. De laatste maanden heb ik eigenlijk enkel Joenaes zijn blog wat gevolgd, vooral op English, en verder eigenlijk niets

Ook soms het High Stakes nieuws
puntje van kritiek daarop vind ik wel dat ze onderin enkele van de grootste potten neerzetten terwijl die vaak niet interessant zijn, maar gewoon bvb pf allin.

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

oké, en ik vind het dus behoorlijk kut dat er niemand effe op Skype of in mijn Communityprofiel heeft laten weten dat Calimero een berichtje had getypt in deze blog en ik daar nog niet op had gereageerd

NietzscheF
PokerStrategist

Jeetje, krijg er een beetje een deprimerend gevoel van. Kom op man! Stud games zijn sowieso super veel fun! Vertel liever hoe het met het gejaag op de chicks is afgelopen met je nieuwe openingszinnentjes:)

rafski Topicstarter
rafski
PokerStrategist

wow, net terug gelezen. Ik wist zelfs al niet meer dat ik die post had geschreven. Eum ja .. die zinnetjes hebben dus gewerkt :P