Hallo allemaal!
Ik denk dat er wel al redelijk wat mensen mijn vorige blogs hebben gelezen over mijn strijd op de sngo's op partypoker. Wel ik ben het daar kotsbeu!!
Niet alleen door downswings en tilten enz, want dat ligt niet uitsluitend aan de room waar je speelt. Maar door de structuur van de aangeboden spelletjes: op microlimieten die je moet beaten als beginnend pokerspeler vind je alleen maar superturboshit met veel rake en als tornooispeler (cashgames is mijn ding niet) zijn er geen haalbare alternatieven zoals mtsitngo's (Bi al $3 en nog steeds turbo)...
Dus laat ik mijn beperkte br ginder een beetje rotten (lees rusten) en heb ik van mijn colega pokerschoonbroer Solartje de kans gekregen om op pokerstars een veel leuker project te beginnen dat me veel beter op het lijf geschreven is: mtsitngo's. (4 tafels)
Ik ben met een kleine Br ($4) begonnen aan de microlimiet ($0,25) 45mans en wat een verademing! veel leukere blindopbouw en snelheid (10min), veel ruimte en tijd om al je pokercapaciteiten boven te halen en bovenal geen crapshoot van turboplay meer!!
Al snel kon ik het bedrag terugbetalen en had ik nog een Br van $10 over. Nu had ik gelezen over de F40 promotie op stars waarbij je met elke 40mans sitngo (BI: $1.1) die je wint een deeltje krijgt van een pot van 40k. Nu verwacht ik niet dat dit veel gaat zijn op het einde van de rit, maar wou het toch eens proberen...
Nu heb ik sinds het begin op stars 16 spelletjes gespeeld waarvan 7/16 in de top 5 (2x1st, 2x2nd) met als resultaat een mooie Br van $27 !!
Ik weet wel dat dit wss deels te maken heeft met een upswing, maar ben blij dat ik eindelijk een spelletje kan spelen dat me volledig ligt qua structuur, waar ik kan spelen hoe ik graag speel, en niet langer duurt dan 2u! En belangrijk waarvan er op berschillende Bi-niveaus mogelijkheden zijn zonder in turbostructuur te belanden...
Hierna voorlopige grafiek, je hoort nog van mij!!!
Herboren Sutra1981