Ga naar het forum
Sutra1981: Turbo-Hy...

Meldingen
Alles wissen

Sutra1981: Turbo-Hyper SNG While waiting for CG Gameplan

534 Berichten
32 Gebruikers
0 Reacties
7,739 Weergaven
Sutra1981
PokerStrategist

Hallo allemaal!
Ik denk dat er wel al redelijk wat mensen mijn vorige blogs hebben gelezen over mijn strijd op de sngo's op partypoker. Wel ik ben het daar kotsbeu!!
Niet alleen door downswings en tilten enz, want dat ligt niet uitsluitend aan de room waar je speelt. Maar door de structuur van de aangeboden spelletjes: op microlimieten die je moet beaten als beginnend pokerspeler vind je alleen maar superturboshit met veel rake en als tornooispeler (cashgames is mijn ding niet) zijn er geen haalbare alternatieven zoals mtsitngo's (Bi al $3 en nog steeds turbo)...
Dus laat ik mijn beperkte br ginder een beetje rotten (lees rusten) en heb ik van mijn colega pokerschoonbroer Solartje de kans gekregen om op pokerstars een veel leuker project te beginnen dat me veel beter op het lijf geschreven is: mtsitngo's. (4 tafels)

Ik ben met een kleine Br ($4) begonnen aan de microlimiet ($0,25) 45mans en wat een verademing! veel leukere blindopbouw en snelheid (10min), veel ruimte en tijd om al je pokercapaciteiten boven te halen en bovenal geen crapshoot van turboplay meer!!

Al snel kon ik het bedrag terugbetalen en had ik nog een Br van $10 over. Nu had ik gelezen over de F40 promotie op stars waarbij je met elke 40mans sitngo (BI: $1.1) die je wint een deeltje krijgt van een pot van 40k. Nu verwacht ik niet dat dit veel gaat zijn op het einde van de rit, maar wou het toch eens proberen...

Nu heb ik sinds het begin op stars 16 spelletjes gespeeld waarvan 7/16 in de top 5 (2x1st, 2x2nd) met als resultaat een mooie Br van $27 !!

Ik weet wel dat dit wss deels te maken heeft met een upswing, maar ben blij dat ik eindelijk een spelletje kan spelen dat me volledig ligt qua structuur, waar ik kan spelen hoe ik graag speel, en niet langer duurt dan 2u! En belangrijk waarvan er op berschillende Bi-niveaus mogelijkheden zijn zonder in turbostructuur te belanden...

Hierna voorlopige grafiek, je hoort nog van mij!!!
Herboren Sutra1981

Beantwoorden
Citeren
533 reacties
Nivlem
Oldschool Grinder

Wow, lijkt er op dat je een goede keuze hebt gemaakt :D. keep up the good work!

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Je moet er $5 bijtellen want heb dat eens van stars kado gekregen en weggedonkt :D die $5 wordt hier nu het 0 punt, ik ben dus op -5 begonnen

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Thx Melvin!! Hierna mijn voorlopige ROI van februari :D

Beantwoorden
Citeren

Ziet er goed uit Sutra,

Heb je alweer nieuwe SNG's gespeeld?

Ciao :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Ja hoor Calimero!
Trouwens mijn excuus voor de late respons. Ik heb tegenwoordig weinig tijd, en speel een pak minder dan een paar maand geleden. Ik kan blijkbaar op mijn werk terug op de site dus zal ik mijn blog wat beter kunnen bijhouden.

Hoe staat het ervoor?
Mensen die me kennen weten dat ik iemand ben die graag zijn grenzen aftast, en er ook op de limiet iets overgaat. Die regular 45man Sitng's duren 2u30min als je tot het einde overblijft. Dat is zo wat de max tijd die ik op een avond aan pokeren kan spenderen. Met als gevold dat ik na uitschakeling met een leeg gat zat... dan vond ik iets nieuw om uit te proberen: Hu... lichtjes (eigenlijk totaal) boven br: 2.2$ BI en bij winst 1.8$ dus je edge moet al groot zijn om het echt winstgevend te doen.

Het was een leuke ervaring die HU met winningstreaks van 5 achter elkaar, maar dan verloor ik er ook minstens zo veel en da zie je mooi aan men grafiek.
Nu een paar weken verder heb ik besloten dat het welletjes is geweest met dat ter plaatse blijven trappelen (ROI van 2/3%), besluit is dat ik die gaatjes dan maar met turbo mtngo's ga opvullen en je ziet op het einde van men grafiek dat het een positieve beslissing is (op korte termijn voorlopig). Hopelijk kan ik dat beetje HU ervaring dat ik nu bij heb gebruiken op de FT's want uiteindelijk is dat een pijnpunt bij redelijk wat MTT spelers omdat je dat nu heel weinig kan oefenen, logisch.

Br: 35$

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Mijn grafiek na ongeveer een maand spelen in deze nieuwe chalenge

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Mijn gemiddelde ROi

de 1$ en lager staat voor MTsitngo's de 2$ voor Hu, duidelijk denk ik.

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Mijn maandoverzicht. Vorige maand was echt super, op -5 begonnen en toch mooie winst voor de microlimieten. Deze maand aarzelend begonnen door te veel verlies met die dekselse Hu's :)

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Lees ook het blog van mijn schoonbroer die dezelfde challenge voor mij is begonnen, en mij de kans heeft gegeven om het ook te proberen. Hij zit dicht bij de eerste mijlpaal van 100$!
link

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Gisteren liep het weer minder, van de 7 spelletjes 3x ft en maar 1x itm...

Br: 29$

Note to myself: Die 18man is duidelijk te turbo en ook boven je BRM!!
(het valt mij op dat telkens ik iets nieuws probeer het van de eerste keer lukt en ik daarna altijd ook een weerslag krijg... ligt het aan mij of....:)

Annyway mijn grafiek heeft weer een knikje bij :P

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

PFF ik stop ermee voort weekend, ga naar de zee... voor een downswing een tiltswing wordt... blijkbaar zijn 1outers de nuts voort moment... en niet mijn nuts.
BR: 24$ :(
Nochtans goed gespeeld maar ofwel een megabadbeat of 3 achter elkaar, ofwel juist gecalled door een bigstack een paar plaatsen voor de bubble... goei kaarten spelen is not don, calling statione met 9J allin op de flop zonder extra outs is de beste play maar niet het mijne dus effe boeke dicht!
I'll be back!

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

is idd frustrerend die donk calls, maar we kunnen er niet veel aan doen.
gewoon vertrouwen blijven hebben, en weten dat JIJ de juiste move doet.

idd beter ff laten zitten als het niet lukt, en volgende keer weer vol vertrouwen shippen :) is gewoon vaak zo met mtt, dat ge minstens 2-3 donks calls krijgt eer ge aan de FT zit, ze moeten er maar 1/3 winnen en ge ligt eruit. :) thats the hard rule of mtt :) voordeel is, 1 keer cashen en al die donkcalls zijn weggeveegd.

geniet van het zee'tje :)

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Ik ben nog eens een MTT met groot deelnemersveld begonnen. Is 2k gtd BI: 1.1$ met normale blinds en late registration (1u). Ben na een half uur erin gesprongen en is nu na een uur einde registratie en break. Heb al 4.4k chips en sta daarmee 1k boven average. 2774/5843 spelers left.
ITM vanaf plaats 855: 1.75$ en 1ste plaats goed voor 910$

Het is de eerste keer dat ik live een tornooi post, ik hoop dat het mijn concentratie ten goede komt. Tot nu 2 handen gespeeld: QQ verdubbeld en met A8 3limpers doen folden en op flop cbet voor 4de limper.

Tot later!

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Juist dikke pot gewonnen met Ak vs iemand die elk mogelijke blufboard geweldig loose speelt en flop straat :D had 7K

win tijdens typen nog 2 kleine potjes: 8K bij blinds 50/100

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

manman wat een handen!!!
AK AJ en 88 na elkaar
de eerste 2 krijg ik nog redelijk respect, met 88 hit ik set tege iemand die elke Ahigh limpt en ook nu weer... op flop A78 op turn K wonder geen allin maar lag flushdraw op board, hij had AK ;)

17K sta 22/1800 met blinds 60/120 ante 15

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

van tafel veranderd, effe terug reads opbouwen ;)

Beantwoorden
Citeren

Ship ze!

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Shenno
Ship ze!

thx! ik doe mijn best! juist klein potje tegen te loose limper j6s?

18k

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Sutra1981

Oorspronkelijk gepost door Shenno
Ship ze!

thx! ik doe mijn best! juist klein potje tegen te loose limper j6s?

18k

Blijven updaten zou ik zeggen :)

Beantwoorden
Citeren