blinds 100/200 ante 25 nieuwe tafel
raise standaard vanuit mid pos met AJs 2callers op droog board cbet shortstack staat daarmee allin en callt met j hit A op river.
21k en 41/1180
blinds 100/200 ante 25 nieuwe tafel
raise standaard vanuit mid pos met AJs 2callers op droog board cbet shortstack staat daarmee allin en callt met j hit A op river.
21k en 41/1180
eerste bad beat van de avond/ heb QQ op smalblind 3limpers raise 5BB 1call doe halve pot met 10 9x allin midstack call hem en sta tegen J10 tot river alles goed maar dan valt er nog een 10
13k left
en de bubble barst... woehoe al 60 cent winst!!!
Het wordt pas interessant vanaf plaats 100 (5+$)
voor de rest niks veranderd
lol lig eruit...
weer bad beat tegen zelfde speler... AQs vs 98 en 9 op flop ... wie callt er nu reraise van halve stack met die hand... een donk, spijtig dat het 2 maal tegenvalt.
Had nog 2k over heb 76s en flushdraw op flop spijtig gn verbetering en uit.
Spijtig er zat veel meer in, leuk tornooitje, goed gespeeld, alleen die laatst beslissende hand had ik moeten Cbetten ipv te shoven zeker tegen die loose donk, als die toppair heeft bluf ik hem niet weg... achteraf gezien eigen fout.
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
ITM komen terwijl het tegen zit lijkt me een goed teken, ga zo door!![]()
TX, ik heb al gemerkt dat een regular MTT wel rust brengt in mijn spel, ideaal om alles terug te ordenen. Uiteindelijk 1 suckout gegeven, 1 badbeat tegen en 1 foutje. Nog 1 hand waar ik op moment dacht laat ik hier nu value liggen, maar dat ga ik later nog eens uitzoeken.
In ieder geval had ik een tip uit *EDIT* blog gehaald (ivm het lezen van spel tegenstanders) en die heeft me vooral op 1ste tafel enorm geholpen om een goeie stack uit te bouwen.
Slaapwel!
*EDIT* Het was uit Ajfonso zijn Blog p.25 ik denk dat het voor mensen die niet goed weten hoe ze het spel van een ander moete lezen een heel bruikbare tip is. Voor mij alleszinds wel!
shik!! nice cashout sutra!!!
(ps boven uw BR
tsssssssss, maar wel leuk voor de BR!!)
gmrbl, nog paaaaaaaaar plaatsjes verder en ge had me ingehaald.
Oorspronkelijk gepost door solartje
shik!! nice cashout sutra!!!(ps boven uw BR
tsssssssss, maar wel leuk voor de BR!!)
gmrbl, nog paaaaaaaaar plaatsjes verder en ge had me ingehaald.
Dan had ik de FT moeten halen om u in te halen
De prijzen gaan zo gelijdelijk naar boven met een 10 cent om de 10-20 plaatsen Het is pas tegen de laatste 15 dat de payout de 50$ passeert, daarna gaat het wel snel
Gisteren nog wat 45mans geprobeerd, maar die lopen nog niet zoals het moet.
4x OTM
wegens tijdgebrek dan nog wat gecashgamed en beetje (1$) winst gemaakt.
BR: 27$ (BE punt waar ik blijf rond zwalpen de laatste 80 games)
Op de 45 mans loopt het nog steeds niet vlot... de laatste 4 juist 1x 6de
Ook nog een tornooi gespeeld, maar iets van een 1000/4000 gene vette dus...
Wat wel leuk gaat is het cashgamen, onverwacht want ik was altijd van mening dat dit niets voor mij is... maar blijkbaar toch ideaal om ontspannen de gaatjes te vullen wanneer ik niet genoeg tijd meer heb om een tornooi te spelen.
Typisch voor mij dat ik eerst eens op een te hoge limiet probeer: op nl5 eerst een 2$ winst en dan mijn BI (speel BSS) verloren dus een grote hap uit mijn BR
Dan maar wijselijk gezakt naar de allermicrostake NL2. En voorlopig loopt dat vlot. Dit weekend op een paar uurtjes tijd (speel 2 tafels voorlopig) van 22 naar 31 en afgesloten op 30$
Het zou mooi zijn dat als het met tornooien niet loopt ik de verloren BI's kan goedmaken met Cashgames en nog een beetje winst draaien. Goed voor het humeur en het geeft mijn pokerspel een zekere rust.
Iets waar ik de laatste week mij op aan het verdiepen ben is het lezen van de range van tegenspelers, regelmatig lukt dit aardig. (dankzij tip zie eerder dit blog)
Een voorbeeld: zit op BB met 4 limpers en heb JJ waarmee ik standaard raise (4bb+limpers), waarop UTG allin gaat. Aan de hand van het vorige spel en de notes die ik al had verzameld, dacht ik vrij zeker te zijn dat hij dit deed met een pocketpair, waar ik zeker op voor stond, dus ik call. Hij had 88, en dat is wel een goed gevoel dat je juist zit. (de flop was 8xj effe schrikke toen ik die 8 zag, en dan hard lachen toen ik realiseerde dat ik toch nog voorstond).
Ik heb 2 vraagjes:
* Op sharkscope kan je de grafiek bekijken van je resultaten, maar dit is alleen van sitng's en tornooien... Kan je dit ook ergens van je cashgames?
* Eens ik mijn BI verdubbeld heb verlaat ik de tafel met het gedacht erachter mijn winst veilig te stellen en het aanpassen aan mijn spel door tegenstander te beperken... is dit ok of slaagt het nergens op?
Grtz Sutra
Niemand een antwoord?
Ik ben terug dat tornooi aan het spelen dat ik vorige keer life heb gepost.
Sta nog niet bijzonder, maar doe toch een nieuwe poging...
Heb 1800 chips level 40/80 ongeveer 3000/6000 over (registratie nog even tot het 1ste uur rond is) Keep u updated!
pff doe een semibluf die goed uitloopt, maar met vuur gespeeld shame on me!
op flop heb ik toppair tegen volgens raisepatroon Ahigh en op turn valt ace maar ook flushdraw voor mij... tuurlijk gaat die mee allin met zijn AK maar hit mijn flush.... lekker
3.6k blinds 50/100 - 2400/5900 left bubble op 856
1ste plaats goed voor 900$
Alles loopt vlot momenteel, zien dat ik concentratie niet verlies!!!
2 maal limpers doen folden 1ste op flop met bluf 2de preflop met Ahigh.
4.3k blinds 60/120 ANTE15
1700 left average 5K
SPijtig krijg azen op exact zelfde positie als die ak (mp) speel hem hetzelfde en hoop op gn respect toch folden doie tighte limpers
4.7k