Ga naar het forum
Sutra1981: Turbo-Hy...

Meldingen
Alles wissen

Sutra1981: Turbo-Hyper SNG While waiting for CG Gameplan

534 Berichten
32 Gebruikers
0 Reacties
7,740 Weergaven
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

ze zijn hier veel te tight... zojuist blindsteal sans probleme
100/200 ante 25

5K 1300/5900 left
Average 6.7k

Beantwoorden
Citeren

IJsjes dude...ijsjesss :D

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Alsek vanavond chip ijsjes voor iedereen die hier iets post (tijdens het tornooi) :D

7K twee mooie handen 1ste read op duidelijk patroon doen folden op flop. 2de pak ik blinds en limpers op.

Steeds op schema... 125/250 ANT30 nog 350 tot ITM

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Ik ben verplaatst weg van mijn megatighte tafel... allemaal bigstacks nu :(

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

OK het tornooi is nu 2u bezig en ik heb nog steeds 7K, ongeveer 2K onder average... nog 979/5924 dus nog een dikke 100 tot de early monies...

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Man het zit mee dit tornooi! weer flushdraw gehaald en verdubbeld... als zon handen meezitten is er veel mogelijk!!!
terwijl ik dit tip met AK reraise... hij fold

Bijna 15K!!! nog 15 voor de bubble dus ITM is al zo goed als zeker!!
average 10k blinds 150/300 ante40

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

We zitten op de bubble... bijna een ijsje winst :D

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Pff zuur, verlies tegen kakhand :( Hij limpt ik raise standaard. op flop bijna potbet, hopelijk denkt hij bluf want raise nooit zo veel op flop, en hij gaat allin... echt zuur hand om te zien... hopen op aas op turn/river maar helaas...
Toch weer vrij diep... maar niet diep genoeg damned!!!

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Resultaat: Juist genoeg om ook voor aikikai een ijsje te kopen...

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Grr ik ben the king of the little monies... :( En deze keer is het mijn eige fout bluf was absoluut niet nodig in deze fase met average chips!!! NOTE to myself!!!

Positief: 4/5 MTT (3K+spelers) ITM

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Recent results MTT's 4/6 ITM... spijtig genoeg nog geen uitschieter...
0667/5843
0268/7695
1006/4592
1477/3374
0501/5924
0254/3434

Br: 32$

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh
PokerStrategist

wel nice je speelt mtt om be te draaien en 1 x in de zoveel tijd te shippen

(nou wil ik eigenlijk niet zeuren)
daarom is dat kans wel groot dat je broke kan gaan met 30 dollar en 1 dollar mtt's

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
wel nice je speelt mtt om be te draaien en 1 x in de zoveel tijd te shippen

(nou wil ik eigenlijk niet zeuren)
daarom is dat kans wel groot dat je broke kan gaan met 30 dollar en 1 dollar mtt's

Ik begrijp je reactie ;)
Daarom speel ik ook op nl2 als ik niet de tijd heb om iets groot te spelen. Het is niet mijn bedoeling om be te spelen, dan wel om goed te worden in de formule die ik het liefst speel... en ik hoop natuurlijk op eens een grote doorbraak :)

Maar don't worry ik laat me niet broke gaan... ik heb limieten vanaf wanneer ik terug ga naar de 25 cent 45 mans waar mee ik deze BR ben opgestart...

zie het als leergeld... ik merk trouwens al een groot verschil met vroeger, maar ben er nog lang niet...

ondertussen BR 34$

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Gisteren 1BI verlies gemaakt op NL2 (ramp o ramp :D)
en vandaag 2 tornooien en 1turbo 45man vroeg gebust...

Dan maar veiligheidshalve terug naar de NL2 tafels gegaan en met succes...

BR:35$

Ik weet dat mijn BR nog niets voor stelt, heb deze vorige maand van niets opgestart (4$ geleend en terugbetaald) en het ziet ernaar uit dat ik 2maanden na elkaar met winst ga afsluiten. Dat is al een prestatie op zich denk ik.

Ik denk trouwens eindelijk een stabiele combinatie gevonden te hebben, nl mijn vertrouwde tornooien en multitable sitngo's in combinatie met NL(2). Ik poker nu een jaar en dit is blijkbaar de combinatie waar ik de variance het beste mee opvang en toch nog mijn favoriet format (de tornooien) kan blijven spelen met hopelijk ooit een grote ship... _cool:

grtz
Sutra

Beantwoorden
Citeren

Erg netjes een BR van $35 opbouwen van $4. Hoop dat die ship er spoedig in zit voor je op een mooie MTT! :D

Ben zelf ongeveer hetzelfde aan het doen op NL5/10 en met $2.20 toernooitjes op FTP, ookal moet ik zeggen dat cash toch beter loopt dan de toernooien bij mij.

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DonJuansen
Erg netjes een BR van $35 opbouwen van $4. Hoop dat die ship er spoedig in zit voor je op een mooie MTT! :D

Ben zelf ongeveer hetzelfde aan het doen op NL5/10 en met $2.20 toernooitjes op FTP, ookal moet ik zeggen dat cash toch beter loopt dan de toernooien bij mij.

Dank je! :)
Het voordeel van cash is dat je direkt resultaat hebt naar werken... een tornooi kan op 1 hand 100 goeie handen teniet doen...
Ik heb het nog relatief makelijk om ITM te raken met de 1.1$ tornooien, maar nog nooit diep genoeg geraakt om zwaar te cashen... grootste ship tot nu is 14$ = winst in 45man maar dan er wel er veel meer volk moeten voor overwinnen :)

Leuk een collega tegen te komen die hetzelfde doet, heb jij ook een blog dat ik zou kunnen volgen?

Beantwoorden
Citeren

Precies, bij toernooipoker ben ik vrij vaak (op een te kleine sample overigens en enigszins door slecht spel :D) net voor de bubble of als short ITM gebust. Soms heb ik dan gewoon geen zin om 1.5-2.5u te investeren in een 180manSnG, terwijl ik op de cashgames met een beetje handen in die tijd al een stuk meer gepakt heb/kan hebben!

Mijn blog kan je hier vinden!Lekker NL5 doorspelen en een zooi $2.20 (27mans en 180mans) ernaast voor de variatie!

Heb vroeger ook op Stars gespeeld, hoe bevallen de turbo's jou? Ik vond zelf het feit dat ze weinig tijd innamen wel relaxed, maar de variance door vrij snel en langdurig en push-fold fase beviel me vrij slecht .

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DonJuansen
Precies, bij toernooipoker ben ik vrij vaak (op een te kleine sample overigens en enigszins door slecht spel :D) net voor de bubble of als short ITM gebust. Soms heb ik dan gewoon geen zin om 1.5-2.5u te investeren in een 180manSnG, terwijl ik op de cashgames met een beetje handen in die tijd al een stuk meer gepakt heb!

Mijn blog kan je hier vinden!Lekker NL5 doorspelen en een zooi $2.20 (27mans en 180mans) ernaast voor de variatie!

Heb vroeger ook op Stars gespeeld, hoe bevallen de turbo's jou? Ik vond zelf het feit dat ze weinig tijd innamen wel relaxed, maar de variance door vrij snel en langdurig en push-fold fase beviel me vrij slecht .

Wel ik heb zo wat 9 maanden verspilt aan turbo sitngo's (op party) zodat ik er echt op uitgekeken ben :)
te veel flips, te weinig puur poker en indien de variance te hard tegen zit gaat het turbo hard naar beneden :D (ook veel tiltgevaarlijker IMO omdat je nog minder vat hebt op het spel), op lange termijn bevorderd het op auto piloot grinden en dan verlies je auto je A-game (toch als je nog te onervaren bent)
Neen geef mij maar standaard blinds waar je rustig de tijd hebt om je tafel te analyseren en je alle pokertricks uit de kast kan halen, geeft me veel meer voldoening...

Beantwoorden
Citeren

Hey Sutra,

Belofte maakt schuld :P

Nice blog, zal er eens wat vaker in gaan staren! Mooi om te zien dat je van $4 al ruim $35 hebt gemaakt. Bovendien lijkt het alsof je precies weet wat je aan het doen bent.

Succes _cool:

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981 Topicstarter
Sutra1981
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Hey Sutra,

Belofte maakt schuld :P

Nice blog, zal er eens wat vaker in gaan staren! Mooi om te zien dat je van $4 al ruim $35 hebt gemaakt. Bovendien lijkt het alsof je precies weet wat je aan het doen bent.

Succes _cool:

TX!! Ik hoop het ook dat ik eindelijk op de juiste track zit... het voelt allemaal toch veel relaxer aan, dat is meestal een teken dat het goed zit.

Om het helemaal juist te zeggen is het van 0$ -> 35$ want ik heb vanaf ik 7$ had die 4$ teruggestort aan Solartje :P

Beantwoorden
Citeren