Hoi beukie
Bedankt voor je reactie, denk dat ik er zeker wel wat aan heb. Dat is eigenlijk ook waar ik nu mee bezig ben, een planning maken voor elke dag en dat bespreken in die videos. Verder vind ik 8:45 nu in principe wel een goede tijd, weet dat het niet extreem vroeg is maar als je bedenkt dat ik normaal elke dag tot 1 / 2 uur 's middags slaap. Verder vind ik wel goed wat je zegt wat betreft dat 'leven in het nu' zeg maar. Ben er van overtuigd dat dat ook de beste manier is om in het leven te staan, heb ook boeken gelezen over mindfullness en meditatie en daar heeft het wel erg veel raakvlakken mee, ofja in principe is mindfullness gewoon leven in het nu :P.
Verder dat 8:45 niet vroeg is in 'de werkende maatschapij' daar ben ik het zeker mee eens, maar ik wil ook niet deelnemen aan dit gedoe, ik wil wel bijdragen aan de maatschapij maar dan wel met mijn regels :P. Verder vind ik het hartstikke fijn om te sporten dus is dat ook neit echt een probleem lijkt me.
Oh nadat ik in de zomer in Thailand ben geweest wilde ik eigenlijk mediteren oppakken als ik thuis was, heb het sindsdien nog steeds niet gedaan , ook dat gaat op het lijstje.