Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen
2,853 Berichten
106 Gebruikers
4 Reacties
76.9 K Weergaven
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

4 dagen terug wask beetje down, omdak meer dan 32BI down was in de challenge. Na vandaag ben ik er terug helemaal boven op na er vandaag weer 10 up te zijn. Variance is a bitch. :f_cool:

Morgen nog eens proberen de VIP stuff mee te pakken. Ask daar nu ook eens goed in run. :sifflote:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
4 dagen terug wask beetje down, omdak meer dan 32BI down was in de challenge. Na vandaag ben ik er terug helemaal boven op na er vandaag weer 10 up te zijn. Variance is a bitch. :f_cool:

Morgen nog eens proberen de VIP stuff mee te pakken. Ask daar nu ook eens goed in run. :sifflote:

hoho nice :) was ook een beetje down omdat ik geen br had maar i'm back :) (en zonder te betalen he :p)
variance sucks natuurlijk maar als je zo blijft spelen is dit maar een bubbel in de lange weg geweest ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
@najtreg, weet niet hoe ik je het nog anders zou kunnen vinden :(
@ilgenio, hehe :)
@Nietzsche Srbija nije Hrvatsku :coolface:

Hand 7

Wat doen we hier?

Folden en hopen dat 1bb gast eruit vliegt.
Callen en hopen dat de rest ook callt zodat we meer kans hebben om 1bb gast eruit te jassen.
Jammen en hopen dat niemand calt of dat iemand callt maar vooral hopen dat 1bb gast niet wint.

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
4 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$1.39+$0.11

Stacks:
CO (143) 1bb
wcgrutto (BTN) (827) 8bb
SB (2,216) 22bb
BB (1,314) 13bb

Blinds: 50/100 Ante 10

Pre-Flop: (190, 4 players) wcgrutto is BTN K♣ J♦
CO goes all-in 133, wcgrutto ???

Spoiler

calls 133, SB calls 83, BB calls 33

Flop: 6♠ A♠ 5♣ (572, 4 players, 1 all-in)
SB checks, BB checks, wcgrutto checks

Turn: 2♦ (572, 4 players, 1 all-in)

River: 4♦ (572, 4 players, 1 all-in)

Final Pot: 572
wcgrutto shows high card Ace - King+Jack kicker
K♣ J♦
SB shows high card Ace
J♣ Q♠
BB shows
9♣ Q♥
CO shows high card Ace - King kicker
K♠ 9♥

wcgrutto wins 572 (net +429)

SB lost 143
BB lost 143
CO lost 143

Had zelf hier wel gecalled, want als 1 achter je reshoved doen ze dat denk ik meestal met betere handen en zo kun je relatief goedkoop proberen de 1bb stack eruit te werken.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

@SDK, ja dat dacht ik ook :)
@ilgenio . Zolang de lijn lichtjes omhoog gaat op termijn ben ik al blij. Nu is het een soort van hartslag rond de BE lijn.

De Vip toestanden zijn weer slecht verlopen. Wel een ticketje voor de monaca toestand van morgen. (Nu hopelijk niet verprutsen in de eerste hand) En nog in de sharkcage-ticket deposit ding, maar zal nog een lange weg met veel geluk worden om $50 te binken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb zelf alleen een 10 FPP satalite gebinkt voor de 100 FPP 30k toernooi.
Dus heb er nu een ticket voor het volgende toernooi voor en verder ging het bij mij ook slecht en heb ik al mijn Shark Cage tickets al opgebruikt zonder resultaat.
Succes met je Monaco-toernooitje van vandaag :gl:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Thx theeft wel ni veel geholpen. Wel al iets langer ingezeten dan vorige keer, toen 1ste hand, nu toch al aan het 2de blind level en toen pre all in AA vs 99, obv maakt villain quads. :f_mad:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Update 3

Big Targets

814/1000 games
7/12 handen
3/4 updates

Review
Na vorige week een downswing te hebben gehad, komen we er rustig aan weer boven op. Sta qua challenge nog in de - , ma ni veel meer, dus das al OK. Ook (weeral) besloten om de $$ niet te fel meer aan te trekken. Ask broke speel (-66BI) dan is het zo, en speel ik enkel nog wat occasionele fun MTT's. Ma is voorlopig niet aan de orde meer, maar het kan natuurlijk snel en zeer hard gaan op de hypers.

Redelijk goed volume gedraaid deze week , rond de 50 games per dag, met vandaag als uitschieter er 75 gespeeld. Waarschijnlijk haal ik men target zelfs nog. Ma zien hoe de deze week verloopt. Nog wat handen posten de volgende paar dagen.

Cheers:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Woppa, 1ste stellar is binnen. En ook weer silver volgende maand. Nog 126 games te gaan. :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Vandaag na een maand, men HEM nog eens opgezet. Werd er toch beetje droevig van. Men verwachte $$ is hetzelfde als wat ik heb, alle, wat ik verloren heb. En ik speel zo'n 1k BB boven men verwachte BB. Maw ik run vrij goed, zonder geld te winnen. Of anders gezegd, ik suck serieus op de 9mans hypers. :f_cry:

Echt klote, tis duidelijk dat ik iets mis doe, alleen heb ik geen idee wat. Plan blijft wel om de hypers te blijven grinden maar ik ga het op zo'n 900 games per maand houden , totdat ik broke ben (wat nu een evidentie lijkt :) ). Ook ga ik volgende maand 10 tafels tegelijk spelen en proberen naar 75 games per dag te gaan. Zo ben ik op dag of 12-13 aan gewenste aantal en speel ik de rest van de dagen wat ik wil (wss wat juicy MTT's en zeker wat Omaha achtige dingen.), zonder verplichtingen . En kan ik ook op andere sites wat extra bonussen proberen mee te pakken.

Laters (de laatste update van feb.)

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Update 4

Big Targets

884/1000 games
7/12 handen
4/4 updates

Review

Doel aantal games niet gehaald, maar is hierboven al uitgelegd. Volgende maand 900 games proberen te halen en voor de rest wat MTT's er tussen door. We zien wel hoe het loopt.
Nu vers geplukte mossels gaan kuisen.

Tot laterz

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ben zelf niet zo van de mossels. Heb ze nog nooit gegeten.
Eet smakelijk alvast en succes voor de nieuwe maand.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Tziet er niet echt uit en heb ze tot met 20-23ste ook niet gegeten. Ma als je je over het gore uitzicht zet, zijn ze goed te smaken.
Is zo met veel. Gisteren lekker stukje eend gegeten met vel en al. Vroeger ook nooit zoiets gegeten, nu koop ik ze in ze geheel. Versnijden, en 2 lekkere filets, wat eenden billen en van de overschot een lekker eendensoepje trekken. :f_pleased:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

mmmmmmmm mossels :)

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Maart

Big Targets

900 games
Silverstar

Beetje ziek geweest en deze maand nog niks gespeeld, vandaag al wat beter, dus deze avond er terug aan beginnen. Slecht weer hier de volgende paar dagen, dus hopelijk wat volume.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Zo slecht weer, dat de stroom het anderhalve dag heeft laten afweten. Paaltje omgeblazen. Sinds uur of 6 back on power. Gezellig :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Is inmiddels de stroom weer constant aanwezig geweest?
Heb je gisteren nog VIP-toernooitjes gespeeld?

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Jep, stroom hebben ze gefikst. Het waait hier nog wel stevig, maar voorlopig doet de stroom het OK.
Nope gisteren geen poker, Filmje op TV (Inception) gekeken. Viel wel mee.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Nog maar 2dagen gespeeld. Ma speel nu 10games cascade, en loopt wel OK. Werd ni zot en kan alles nog redelijk bijhouden. 30games/50minuten. Dus 15 dagen 2sessie's van 50 minuten en silver is binnen. Easy zolang ik ni broke ga :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Was goe bezig in een MTT, maar toen werd Johny Moss gekraakt door Rin Tin Tin :truestory:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Hand

Lijkt me wel een goede call. ICM geldt hier wel wat, maar omdat ik, ook al verlies ik en BU wint, ik nog steeds niet laatste ben, zal ICm wel niet massive doorwegen.

No Limit Holdem Tournament
PokerStars4 Players
Hand Conversion Powered by WeakTight.com poker hands converter
$1.39+$0.11
Stacks:
CO erwinator_89 (2,196) 15bb
BTN Mikael7769 (526) 4bb
SB pitigolf (700) 5bb
BB Hero (1,078) 7bbBlinds: 75/150 Ante 15
Pre-Flop: (285, 4 players) Hero is BB Q♠ A♠

1 fold, Mikael7769 goes all-in 511, pitigolf goes all-in 685, Hero calls 535

Flop: Q♥ Q♦ 3♠ (1,941, 3 players), 2 all-in