Hihi, Runde vandaag als een jachtluipaard op speed
Na een maandje in de min te hebben gestaan is dat plots een plus geworden. De aanhouder wint, ma wat morgen brengt ...
De MicroMillions zijn er ook weeral. Hopelijk wat MTT's meepakken.
Hihi, Runde vandaag als een jachtluipaard op speed
Na een maandje in de min te hebben gestaan is dat plots een plus geworden. De aanhouder wint, ma wat morgen brengt ...
De MicroMillions zijn er ook weeral. Hopelijk wat MTT's meepakken.
Zo ondiep had ik ook wel gecalled om de kans dat de bubble barst te vergroten en als je wint heb je een best mooie stack om HU mee te spelen.
Mja, ondiep speel je wel altijd in die hypers. Nash begrijpt de helft niet, dus volgens nash spelen, is maybe zelfs vaak wat te loose, en ook soms te tight afhankelijk van de spots. Misschien ook daarom dat ik de afgelopen dagen (sinds ik 10 table's speel, wat beter run, ik ben namelijk daardoor is tighter in sommige spots, omdat ik sommige close spots waar ik tegenwoordig push, ma vroeger fold uit het ook verlies en dus nu ook fold. Weet niet of het dat is of gewoon puur luck, even afwachten want is veel te vroeg om conclusie's te trekken, kspeel nog maar 3 dagen aan 10 tables) Ma die 3 dagen waren wel GROEN
.
@ Genio thx, vandaag zijn ze nog wat groener geworden, kga voor ultragroen
soms kunnen simpele aanpassingen voor een heel ander resultaat zorgen dus mss en het is natuurlijk kort dag maar heb je een leakje dicht gedaan
Mja, laten we het hopen.
Alleen kan ik niet echt zo juist zeggen welke leak, of je zou minder dan 10 tafels tegelijk spelen, een leak moeten noemen.
Alleszins vandaag stop ik ermee, laatste sessie wask begonnen, stonden 30 games op het programma, maar plots network connection problemen, niks met internet mis, dus iets met pokerstars server. Na enkele minuten en zelf een andere host te selecteren was ik terug, overal belachelijk kleine stack, maar aangezien ik toch nog 7$ winst heb kunnen halen uit die 10 games die open stonden, zal ik maar ni gaan klagen (bij stars)
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Toch knap gedaan. Ook al zat de connectie tegen![]()
mss juist daarom dat het zo goed is
Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Mja, ondiep speel je wel altijd in die hypers. Nash begrijpt de helft niet, dus volgens nash spelen, is maybe zelfs vaak wat te loose, en ook soms te tight afhankelijk van de spots.
dus nash pushen en callingranges wel aanpassen aangezien ze niet nash pushen
Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
![]()
Pbb, Men tegenstanders zijn er nu nog over aan het klagen dat ik disconnected was.
@Champi Jep zoiets ja, je verwoord het eigenlijk vrij goed. Ranges van villains liggen vrij vaak ver uit elkaar.
De regs pushen te loose, de fish te tight. Maybe beetje kort door bocht maar daar komt het wel op neer.
En bij callen is het iets anders, omdat je zowel vis als regs hebben die te loose/tight callen.
![]()
Pbb, Men tegenstanders zijn er nu nog over aan het klagen dat ik disconnected was.
![]()
Zou kunnen dat je tegenstanders daarvan gingen tilten, maar normaal is het in het voordeel van hen als je geen connectie meer krijgt
Gisteren de Sunday million pokerstrategy ticket $1.1 sat. gespeeld. Liep goed, tot iik met Aq tegen A8 aankwam en er opeens een 8 viel op de turn. Mocht niet zijn. Later toch nog men BI terugverdiend in de 5k silver freerol. Voor de rest niks gespeeld. Vandaag pbb weer gewoon wat hypers spelen. Geen zin in sats naar de million, pbb zijn de meeste al wel gestart.
IRL begint de lente hier eindelijk op gang te schieten. De vogels beginnen te fluiten. Ook hebben we deze week bezoek gehad van 2 ratten in huis. Ze hebben men voorraad amandelen verorberd. Dus heb ik er men Kroatische kat op afgestuurd. En die heeft dan maar de 2 ratten verorberd.
Natural born killer .
Vandaag prachtig weertje gehad. De eerste werken en plantsels staan in de tuin. En we hebben wat wilde asperges kunnen plukken (De eerste van het jaar.) Zalig zo, zicht op de zomer.
Mooi dat de lente in Kroatie ook losbarst. Hier in Nederland is het ook niet slecht vertoeven voor de tijd van het jaar. Hopelijk had het mooie weer een goed effect op de hypers die je gisteravond hebt gespeeld
Het was een BE sessie. Waar ik tevreden mee was. Deze avond weer aan de bak. We staan toch nog steeds in de plus en liggen op schema voor silverstar. Dus alles loopt OK.
Het was een BE sessie. Waar ik tevreden mee was. Deze avond weer aan de bak. We staan toch nog steeds in de plus en liggen op schema voor silverstar. Dus alles loopt OK.
gg! pffffffffffffff ik mag al altijd blij zijn als ik bijna silverstar geraak
Ik heb zelf weinig moeite mee om elke maand SilverStar te halen. Als je voor GoldStar niet 5x zoveel VPP moest halen had ik wel eens een poging overwogen om dat te halen, want dat is voor mij nog steeds een brug te ver.
Ik heb zelf weinig moeite mee om elke maand SilverStar te halen. Als je voor GoldStar niet 5x zoveel VPP moest halen had ik wel eens een poging overwogen om dat te halen, want dat is voor mij nog steeds een brug te ver.
mja jij speelt ook voor 7$ inleg he
ik speel maar voor 2 cent inleg dusja
Sinds ik 10 table's hypers speel, heb ik ook geen moeite meer.(Ook al zijn het de $1.5) Maar kdenk dak ervoor, de afgelopen 5 jaar ofzo, amper ne keer of 4-5 silverstar ben geweest. Dus het is voor mij nog niet echt een evidentie om het te halen. Zeker omdat ik nog nooit de $7 gegrind heb. $3.5 was het hoogst (met wat shotjes op de $7) . Natuurlijk betaal ik ook een prijs voor het halen van Silverstar, want door de hypers, neem ik wel een serieuze hap uit men ROI.
Alle, weer eens een sessie spelen.
Ik heb zelf weinig moeite mee om elke maand SilverStar te halen. Als je voor GoldStar niet 5x zoveel VPP moest halen had ik wel eens een poging overwogen om dat te halen, want dat is voor mij nog steeds een brug te ver.mja jij speelt ook voor 7$ inleg he
ik speel maar voor 2 cent inleg dusja
![]()
Hiervoor krijg je helemaal geen VPP
Al moet je aardig wanhopig zijn als je met 2c hypers winst wil proberen te halen met de variance die daar speelt.
Sinds ik 10 table's hypers speel, heb ik ook geen moeite meer.(Ook al zijn het de $1.5) Maar kdenk dak ervoor, de afgelopen 5 jaar ofzo, amper ne keer of 4-5 silverstar ben geweest. Dus het is voor mij nog niet echt een evidentie om het te halen. Zeker omdat ik nog nooit de $7 gegrind heb. $3.5 was het hoogst (met wat shotjes op de $7) . Natuurlijk betaal ik ook een prijs voor het halen van Silverstar, want door de hypers, neem ik wel een serieuze hap uit men ROI.Alle, weer eens een sessie spelen.
Dat zal best. Hoe ging de sessie gisteravond?