Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

wcgrutto

2,853 Berichten
106 Gebruikers
4 Reacties
76.9 K Weergaven
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Kheb deze week weer niet te klagen.
Nog een 250 handjes PLO. Tzijn er niet zoveel omdat er weinig tafels vol geraken en omdat ik eruit ga na mer dan 1.25$ winst. In het begin van de week nog klein beetje verlies, maar gisteren en eergisteren toch enkel dollars gewonnen.
Dan ook nog wat SnG, die mij beter verliepen als ervoor. Nog eens 1/30 en paar keer ITM. Op Cake gaat alles dus gestroomlijnd.
Maar kheb er nu ook een andere taak bij, aangezien ik voor mijn vriendin de FDB op Full Tilt mag vrijspelen.

Kga mij dus weer op 3 spelvarianten smijten. Kweet dat het veel is, maar kvind ook dat ge een beetje site-aanpassingen moet doen.
En, ookal lijken 3 varianten veel, vroeger toen ik veel meer freerols speelde,speelde ik 5 tot 8 varianten door elkaar en lukte steeds beter bij de exotische varianten(PLO/8,Badugi,Stud H/L,2-7 Triple draw,...). En nu speel ik al geen varianten door elkaar. Wat mij al een stuk meer gefocused maakt.

Beantwoorden
Citeren

Hee wcgrutto. Ga je blog ff volgen aangezien ik ook op Cake speel momenteel. Heb onlangs ook een tijdje PLO op Full Tilt gespeeld. Is hiervoor op cake genoeg traffic omdat te spelen? Speel nu zelf NL10 BSS Fr maar hier is niet echt heel veel traffic.

Succes met je doelstellingen.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Hey,

Tvalt wat tegen op Cake met PLO. Enkel 6max, die van 10 geraken bijna nooit vol. En PLO4, door de dag amper 1 tafel, als je geluk hebt. S'avonds tot max 5 tafels ofzo. In t weekend was het wel wat drukker. Maar na een week spelen ookal wel gemerkt dat er redelijk veel 'regulars' zitten (als dit al kan op PLO4), waar je voorzichtiger moet tegen spelen.(gemiddeld 2 per tafel).
Op PLO10 en 25 ist ook zoiets qua verkeer(misschien iets drukker).
Ge moogt der op cake volgens mij niet u hoofdgame van maken want dan slaat de verveling toe door te moeten wachten op tafels. Maar om te oefenen valt het heel goed mee.
Kzelf was eigenlijk van plan om PLO4 9man te spelen, want khad amper met 6 gespeeld en dat viel dan nog tegen(pokerstars). Maar bij cake dan de 6man moeten nemen en het lukt wel redelijk dus niveau zal ook wel iets minder zijn.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Twas weer een goed weekend.
Zaterdag niet gepokerd maar gisteren wel een beetje en tliep weer ok.
:diamond:800 handen PLO4, beetje winst maar vooral een veel beter spel als in het begin. Dankzij de artikelen, spelstijl serieus aangepakt. Kspeel nu een stuk minder handen. En voel mij een stuk zekerder als ik shove.
:diamond: Zo'n 5k handen NL5 Rush, ook weer wat winst gemaakt.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Home game Pokerstars

PLO voor beginners. Voor spelen van PLO op micro-stakes en play-money. En vooral om veel van elkaar te leren.
Club ID :52300
Pasw:omaha159

Ge moogt altijd joinen want alleen is maar alleen :facepalm:. :D

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Yiphiyaye,

De laatste tijd geen SnG meer gespeeld. Op Cake mij enkel bezig gehouden met PLO4. Met wisselend succes. Maar ook wel vaak gevloekt omdat Villian zijn full house hit over mijn nut flush, of ik mijn set hit en hij daarna zijn flush.
Ma da zal wel de variance zijn op PLO + onervaren.
:heart:1000 handjes PLO4 ( paar Buy-ins up).
Maar mij vooral bezig gehouden met FT, omdat die bonus veel sneller vrijgespeeld gaat zijn en ik een deel van winst krijg om op Pokerstars te zetten. En ik maandje later ofzo,als ik cake-bonus vrijspeel, kan genieten van nog extra storting op Pokerstars met bonus.
Dus op FTP Rush NL5, speel ik een soort van SSS, aangepast aan rush. En tlukt mij toch vrij aardig. Ben mijn spel ondertussen constant aan het evalueren en aanpassen. Ook door op forum vanalles op te pikken. Deze maand al iets meer dan 8k handen en een bb/100 van 7.8. Terwijl dit vorige maand nog 19k met 1.9 was. Dus

Yiphiyaye

Ps. Volgende post is een handje waardoor ik gisteren iets vroeger gestopt ben met poker. (2de in minder dan 100 handen AA verliezen,en zo :facepalm: , pffff, gelukkig record van 4 op rij nog niet verbroken, maar kan nog komen :D )

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;UTG1$6.8:37/24/8/-/33/0/-/67;MP1$1.08:02/50/50/-/100/-/-/0;Hero$2.4:///////;[/tg]
0.02/0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with A♥, A♠
UTG1 calls $0.05, UTG2 folds, MP1 raises to $0.20, Hero raises to $0.55, 5 folds, UTG1 raises to $1.92, MP1 calls $0.88 (All-In), Hero raises to $2.40 (All-In), UTG1 calls $0.48.

Flop: ($5.95) 8♦, 7♦, 2♦
Turn: ($5.95) J♦
River: ($5.95) 3♥ (3 players)

Final Pot: $5.95

Results follow
UTG1 shows a flush, ace high (A :diamond: A :club:)
MP1 shows (K :spade: K :diamond:)
Hero shows (A :heart: A :spade:)

UTG1 wins with a flush, ace high (Ad Ac)

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Kwas juist op andere forum-post bezig over PS gekoppelde accounts en kheb daar nog iets speciaals mee meegemaakt.
Jaartje geleden, jullie site ontdekt dankzij broer, quizke gedaan en account aangevraagd bij Pokerstars. Khad nog niet zo goed voorwaarde gelezen over het niet al gespeeld te hebben op site. Maar khad spijtig genoeg al een account op Pokerstars,wel nooit geld opgestort ofzo, jaartje ervoor ofzo eens benelux freerol gewonnen, wat gewonnen bij 3.3$ rebuy MTT, maar daar ook alles weer verloren door waardeloze BRM. Dus krijg mail dat ik daar al een account heb, doe zelfde voor cake. Geen probleem.
Nu 2 maand geleden, ga ik nog eens naar Pokerstars, na lange inactieviteit, met mijn account die ik voor hier had aangemaakt, en ik krijg bericht van freerols van pokerstrategie.
Die gespeeld, wat gewonnen en nu speel ik toch met een gekoppelde account ?(.
Khoop alleszins dat ik niks verkeerds gedaan heb en dat het komt door de inactiviteit + nooit geld gestord + waarschijnlijk foute gegevens op vorige account(geen idee meer).
Ma ik klaag niet.

Ps Ik snap niet dat sites die enkel FDB geven bij jullie, zoals Pokerstars, geen bestaande accounts koppelen aan jullie. Zij verliezen toch niets, FDB krijg je anders toch ook, ofniet? En als je al eens gestort hebt, en daarna gekoppeld word aan Pokerstrategie mag je natuurlijk geen nieuwe FDB krijgen.
Bij sites waar je rakeback krijgt is dit natuurlijk totaal anders.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Huh, of krijgt ge na de FDB bonus bij Pokerstars nog ne bonus?

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Ahja, kheb hem door, kwast al effe vergeten ma pokerstrategie verdient ook aan wij die spelen. En dat kost de site's natuurlijk iets. Of is dat niet zo, doordat wij waarschijnlijk vriend zijn van big pokerstrategy chief ofzo.
Dus enigste wat pokerstrategy zou moeten doen is, je account koppelen zonder dat hij dan vriend is van big pokerstrategy chief, in de geselecteerde pokerroom. Maar dat levert natuurlijk niets op voor pokerstrategy maw case closed.
En nu poker

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

De laatste dagen niet enorm veel gepokerd en al zeker niet op cake. Wel nog beetje op FT. Kzal tegen einde maand nog eens graph posten van rush handen die ik gespeeld heb. Ma ksta nu zo'n +40$.

Voor de volgende 2 dagen bioritme veranderen en op nachtmodus gaan.
Doel: dmv tickets te winnen met 60ftp sng, 4x inschrijven Daily Dollar.
En aangezien ik dan toch nachtje opblijf, ga ik er een rush & mtt nachtje van maken.

Toernooien

19.00: Sd-PS (play-money)
19.30: Gd-PS( 0.50$)
01.00: 1.1$ NLH 3k gt (1.10$) PS
01.15: 2x 3.30 PLO 3000$gt ( 6.60$) FT
01.45: 0,1$+0.05$ R&A (0.5$ ofzo)Cake
02.15: 4x Daily Dollar (FTP-tickets)
03.00: 2.10$ 400gt (2.10$) Cake
04.35: 2x 1.10$ Rush 20k gt (2.20$) Als ik niet overal er uitlig.
En mss nog de Ferguson ma wss slaapmodus.

En tussen toernooien in en ervoor rush en PLO op cake indien er daar s nachts traffic is.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Eerste twee toernooien er al mooi uitgevlogen.
AA<QQ, en andere 45os , flop 678 met 2 daimonds.
Raise pot, 2 callers. turn K, me all in. 2callers. river the flush.

Ook al 3 x 60ftp sng ->1e en 3e.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Nog 2 waar ik niet uit lig.
2.1 op Cake (26/27) en eerste 25 winnen, da gaat krap zijn.
1 dd (2000/2600) ongeveer, eerste 1600ITM dus ook nog hopen op iets goeds.
De rest eruit met bad beats or coinflips, klag nooit achter :(
Nog even en dan slapen :O :O :O

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

finito, (23/145)cake ITM juist.met nog 4bb over.pfff
en laatste dd ak push met 10bb over. call met kj. en j hits. (1900/16000)nt itm

mafze

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Doelen in Januari.

:diamond: Vrijspelen van cake bonus.
Dit gaat stuk trager als verwacht. Ook een poosje niet gespeeld op cake. Ongeveer 100 van de 470 punten behaald.
:diamond:Spelen van hoeveelheid SnG.
Ook niet behaald. Maar stuk of 30. Mede door teveel cash-games te spelen en niet teveel te willen mixen.
:diamond:PLO spelen.
Ongeveer 2500 handen gespeeld. Tgaat beetje op en neer maar nog veel te kleine sample. Kheb er wel plezier in.

Doelen Februari.

:diamond:150$ op Pokerstars storten.
:diamond:Silverstatus op Pokerstars behalen dmv
:club: PLO splen
:club: 1.20$ 45m SnG spelen. 100st kijken of ik ze beat en hoger kan
met buy in.
:diamond: 200fpp op cake dmv plo en SnG.
:diamond:Gold-status op pokerstrategy.

En hier nog klein grafiekje van NLH5 van deze maand.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist
Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

Voila, 170$ staan op Pokerstars. En nu MTSNG

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Voila, 170$ staan op Pokerstars. En nu MTSNG

Succes met je SNG's!

Die graph hierboven ziet er echt supersolid uit! Topwerk!

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

mercikes.

Met de SnG valt het mee. Natuurlijk de bad beat die daar toch iets harder aankomen dan bij cashgames, vind ik persoonlijk.
Wel nog maar 13 SnG gespeeld. ITM (2de en 5de) Dus iets van -2$ ofzo.
Ma nog wa afwachten. Kammuseer me toch.

Kheb het wel nog vaak moeilijk om me aan de push-fold range van ICM te houden. Kben nog te tight

bv.
Known Players:
[tg]Position_Stack: hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;UTG2_1090:///////;Hero_2145:///////;MP1_975:///////;MP2_4992:///////;MP3_3980:///////;CO_3405:///////;BU_5487:///////;SB_9675:///////;BB_3795:///////;[/tg]
SnG-MTT $ 1.10 (45 Players)
100/200 No-Limit Hold'em, Ante 25 (9 Players)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.88.30801.2 by www.pokerstrategy.com

Preflop: Hero is UTG3 with A :heart:, T :heart:
3 fold,
MP2 raises 1000 to 1200, 5 fold, MP2 gets uncalled bet back

Final Pot: 725

Kdenk dak hier bv all in moet, maar doe het niet omdat ik vind dat ik te vroeg zit en er al vaak ben uitgevlogen zo, omdat als iemand called ik bijna altijd achterlig. Denk ik?

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto Topicstarter
wcgrutto
PokerStrategist

ahja, kheb alles van Cake afgehaald. Kwast beetje beu. En khad toch gestort om geld eraf te krijgen dus screw die bonus.
Was toch al moeilijk om die daar te halen met PLO6. En kzal op stars ook PLO moeten spelen als ik die bonus helemaal wil vrij spelen. Want nu even rekenen.

Bonus van 220$. 170VPP voor 10$
220$ 3740 VPP
Enkel SnG 1.2$ ->0.2$ rake, 5spellen is 1$ rake= 5.5VPP
Of ik moet 3400 SnG spelen op 6 maanden = 565 per maand. Of 19 SnG per dag, als ik elke dag speel. Ofwel voor mij zo'n 5 uur per dag pokeren. En da zal ni lukken. Dus PLO is noodzaak.

Beantwoorden
Citeren