Hallo allemaal,
Mijn vorige blog was niet echt actief en mede daarom wil ik een nieuw blog beginnen. Een andere reden voor een nieuw blog is een beter overzicht voor mijn doelen etc.
Ik heb de afgelopen tijd vele soorten poker gespeeld. Van PLO cash, FL cash, NL cash tot MTT's en SNG's. Ik heb geprobeerd om een keuze te maken voor 1 vorm van poker en koos toen voor MTTSNG's. Al snel ging het fout omdat ik even snel een cashgame startte als ik een half uurtje niks te doen had.
Ik denk dat het verhaal hierboven eigenlijk mijn grootste leak is. Om dit te veranderen wil ik meer tijd gaan steken in het leren van de toernooi-strategie. In plaats van een cashgame starten wil ik bijvoorbeeld boeken/artikelen lezen, handen posten en videos kijken. Ik doe eigenlijk nooit sessionreviews van mijn gespeelde toernooien. Hier wil ik verandering in brengen door zelf te gaan reviewen.
Een week geleden heb ik voor mijn 22k FTP's 31x Step 1 gekocht. Ik ga hiermee proberen zo veel mogelijk Step 3 tickets te behalen om wat ROD's te kunnen spelen met een $26,- buy-in.
Doelen:
$2000,- profit voor 01-07-2011
Mijn toernooispel verbeteren
Het boek "Winning Poker Tournaments One Hand at a Time" uitlezen
Minimaal 5 Step 3 tickets halen
Niks anders dan toernooipoker spelen
Aan BRM houden
Tussenstand Step-avontuur:
Aantal Step 1 gekocht: 31
Cash: $102,30
Tickets in bezit:
Tickets step 1: 21