Ga naar het forum
WesleyTheMan

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] WesleyTheMan

207 Berichten
27 Gebruikers
0 Reacties
3,594 Weergaven
WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

met dat ik het type busten er 2. Nu 2/5

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

4e voor $93,-

Verloor AJ vs AQ maar moest pushen dus shit happends. Daarna 77 vs AJ. Jammer maar helaas. Toch wat $$ gepakt.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ga over een uur naar de kroeg dus ik knal er nog wat steps (Step 2) tegenaan.

Skype skype skype?

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Vanochtend wezen sporten na een avond drinken, dat was geen succes... Daarvoor heb ik handen beoordeeld uit een video die te zien is in deze thread: klik

Ik heb dit gedaan om Thelegendvas te helpen, maar zou zelf ook wel reacties op mijn commentaar willen.

Nu zelf een paar ROD's spelen.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Iets van 12 buy-ins down. Het zat niet mee (alweer)... Nu maar wat videos kijken. Ik ga niet meer spelen heeel misschien vanavond weer.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Vandaag weer spelen en vanavond mtt coaching volgen. resultaten volgen :)

edit: Ik heb zo'n gevoel dat ik vandaag een ship ga maken :D Laat ik het plz goed hebben haha

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Niet gelukt om een ship te maken. Ben 3 keer deep gekomen en 3 keer een mincash :P helaas.

Ik heb verder keesmetvlees rerailt die erg netjes toernooispel speelde. Heb hem soms moet helpen maar ging erg goed. mijn complimenten!

Kijk keesmetvlees zijn blog voor het resultaat.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Gisteravond nog wat gespeeld maar weer geen succes. Ik ga nu sessies reviewen alleen en samen met keesmetvlees. Kijken of ik wat leaks kan vinden.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Dit gebeurd dus al de hele maand. meestel voor de bubble of net in het geld en dan zoiets.

No Limit Holdem Tournament
FullTiltPoker
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$4 + $0.40 Rush On Demand

Stacks:
UTG uncle g62 (17,210)
UTG+1 Ponyboy13666 (11,980)
MP1 Wesleytheman (10,196)
MP2 nickcorner (13,563)
MP3 STAVROS13 (12,077)
CO Rrilow (25,695)
BTN codgr (4,350)
SB Furious Styles (7,435)
BB Luegi (11,266)

Blinds: 170/340 Ante 25

Pre-Flop: (735, 9 players) Wesleytheman is MP1 Q♥ Q♦
2 folds, Wesleytheman raises to 1,020, 5 folds, Luegi goes all-in 11,241, Wesleytheman goes all-in 9,151

Flop: 5♣ 6♣ A♦ (21,807, 2 players, 2 all-in)

Turn: J♦ (21,807, 2 players, 2 all-in)

River: J♥ (21,807, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: 21,807
Luegi shows a full house, Jacks full of Aces
J♠ A♠
Wesleytheman shows two pair, Queens and Jacks
Q♥ Q♦

Luegi wins 21,807 (net +10,541)

Wesleytheman lost 10,196

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik zit al ruim 3 uur in een 8,80 toernooi te spelen :P we zijn nog met zn vieren en ik sta eerste. Hopelijk eindelijk weer een ship

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Eindelijk weer:

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Geen tijd meer om te spelen nu. morgen vroeg naar de tandarts en sporten voor de rest van de dag weet ik het nog niet echt. Voor nu nog even wat lezen op het forum ofzo.

Ik heb nog wel een step 3 ticket verknalt door vast een $26,- ROD te spelen. Verloor 3 coinflips dusja dat zat niet echt mee. flips verliezen is niet erg maar soms snap je het echt niet dat mensen kunnen callen. AK vs 33 is daar een voorbeeld van... Maar goed ookal is het niveau volgens mij op de $26,- zo belabberd ik zou er eerst een roll voor moeten hebben om deze te grinden.

Daar heb ik ook een vraag over. Ik las op het internet dat je voor ROD best een ruim BRM aan mag houden door de structuur van het toernooi. Het zijn turbo toernooien dus ik weet het niet echt. Ik hou zelf altijd 100 BI's aan maar ik ga denk ik een 200 BI's brm aanhouden. Ik ben al eerder de fout in gegaan toen ik 1200 roll had heb ik die best verkloot.

Ik ben nu wel weer terug en heb 100 BI's maar ik blijf denk ik voorlopig nog 4,40 grinden en af en toe wat mtt's van 12 dollar shotten ofzo.

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Ik ben nu wel weer terug en heb 100 BI's maar ik blijf denk ik voorlopig nog 4,40 grinden en af en toe wat mtt's van 12 dollar shotten ofzo.

Dit zeker doen. Als je nog maar de minste twijfel over een bepaalde limiet hebt, heb je nog niet de perfecte mindset om deze te gaan spelen dus kan je dat best nog even laten.

Gg nog met je ship. Heb je even geraild. Btw, deals zijn in dergelijke donktoernooien altijd -ev :P

Horemanske
PokerStrategist

Eindelijk weer:

Gratz!!!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door samni

Dit zeker doen. Als je nog maar de minste twijfel over een bepaalde limiet hebt, heb je nog niet de perfecte mindset om deze te gaan spelen dus kan je dat best nog even laten.

Gg nog met je ship. Heb je even geraild. Btw, deals zijn in dergelijke donktoernooien altijd -ev :P

Met allebei je punten heb je helemaal gelijk. Zal ook nog niet upmoven.

Dankje. Ik zag je ng even kort in de chat. Deal had idd niet handig geweest. :P gelukkig kreeg ik op het juiste moment de juiste had om te shippen anders had ik misschien gedeald omdat ik gewoon geen zin meer had :P was de hele middag en avond al bezig met poker haha. Maar ik moest onderdaad gewoon doorspelen!

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Horemanske

Eindelijk weer:

Gratz!!!

Thanks!

Eindelijk weer:

Helaas was ik op dit moment aan het werk maar weer goed gedaan man!
That's what we want :P! ga zo door

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Vanochtend nog gespeeld met het volgende resultaat:

Ik kon eigenlijk makkelijk eerste worden dus was nog best wel sick eigenlijk. Ik stond 3/4 (lag dicht bij elkaar) en ik krijg het erin tegen de nummer 2 met AQo tegen 82o. 2 op de flop en verder geen hulp.

Spelers waren slecht dusja...

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Wou vanavond shotten op hoger buy-ins ($12,-) Dus ik heb me vrolijk ingeschrijven en bust een paar keer vroeg. (kan gebeuren). Daarna schrijf ik me weer in en heb vervolgens 2 uur zonder internet gezeten.

Nu nog 1 toernooi over met 1k :P zal wel niks worden maar ga het proberen

Wish me a lot of luck!! :D